Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

En paljon ole tähän ketjuun kirjoitellut, mutta riittääkö kaikille ennakkotilaajille konsoleita julkaisupäivänä? Ja kun Gigantti kuitenkin on luvannut toimittaa konsolit vain ennakkotikaajille niin eikö pitäisi riittää? Myöskään en ole ihan perillä, että toimitetaanko konsolit kotiin vai pitääkö noutaa myymälästä.

Jospa joku kiltti herra voisi vastata mieltä painaviin kysymyksiin:)

Edit: Ai niin ja tilaus tehty tunnin ennakkotilausten alun jälkeen, toimitetaanko konsolit järjestyksessä ensimmäisestä tilaajasta lähtien?
Järjestyksessä toimitetaan. Myymälään tai postiin kumman itse valinnut :)
 
Ööh.. nyt siellä lukee:

Saapuu varastoon 22.12.2020

Mikäköhän on sitten tuomio?
 
Ööh.. nyt siellä lukee:

Saapuu varastoon 22.12.2020

Mikäköhän on sitten tuomio?
Ainoa looginen selitys vaihtelevalle päivämäärälle olisi se että kun konsolia tilataan, varastosaldo laskee. Kun taas saadaan varmistus uudesta erästä, varastosaldo kasvaa.

Näen siis ainakin itse tilanteen niin että tuo on se milloin konsolia saa jos nyt tilaa.
 
Niin.. toivotaan että se on näin. Eli mun tilauksen kohdalla s-postissa lukee että saapuu varastoon 28.10.2020.
Series S näyttäisi olevan varastossa jo 100+
 
Noniin.. tuli sitten ilmoitus Gigantilta että toimitus olisikin vasta 18.12. Prkl! Noh.. pitää vielä koittaa katsoa, saisiko kivijalalasta ennen sitä.. jos ei, mennään sitten tällä.
 
Noniin.. tuli sitten ilmoitus Gigantilta että toimitus olisikin vasta 18.12. Prkl! Noh.. pitää vielä koittaa katsoa, saisiko kivijalalasta ennen sitä.. jos ei, mennään sitten tällä.
Harmillista.

En ole saanut mitään ilmoitusta tilausvahvistuksen jälkeen. Tuleekohan tämä ilmoitus nyt vaan sitten niille, joille ei riitä julkaisupäivän erästä?
 
Niin.. toivotaan että se on näin. Eli mun tilauksen kohdalla s-postissa lukee että saapuu varastoon 28.10.2020.
Series S näyttäisi olevan varastossa jo 100+
Joskus ihmettelin noita Gigantin varastosaldoja ja täällä taisi joku olla sieltä tuosta kysynyt, niin jos siellä lukee vaikka tuo 100+, niin se ei tarkoita, että niitä olisi varastossa nyt vaan saavat niitä yli 100 julkaisuun.
 
Harmillista.

En ole saanut mitään ilmoitusta tilausvahvistuksen jälkeen. Tuleekohan tämä ilmoitus nyt vaan sitten niille, joille ei riitä julkaisupäivän erästä?
En tiedä.. itseasiassa ilmoituksessa oli jopa niin että en saisi konsolia perjantaiksi 11.12. vaan 18.12.
Noh, jos tosiaan ei kivijalasta saa aikaisemmin niin mennään tuolla. Onpahan sitten konsoli jouluviikoksi ja mahdollisesti Cyberpunk myös :D
 
En tiedä.. itseasiassa ilmoituksessa oli jopa niin että en saisi konsolia perjantaiksi 11.12. vaan 18.12.
Noh, jos tosiaan ei kivijalasta saa aikaisemmin niin mennään tuolla. Onpahan sitten konsoli jouluviikoksi ja mahdollisesti Cyberpunk myös :D
Oliko verkkokaupan kautta tilattu?
 
Minä kävin tilaamassa Forumin Gigantista sen All Access-hommelin viime lauantaina ja myyjän tietojen mukaan kone sanoi, että tulee 10.11. Tiistaina tuli sit tekstiviesti, että arvioitu toimitusaika on 14.12. This is waiting. No itsepä tilasin niin myöhään, nyt odotellaan.
 
Tuli eilen sähköpostia Microsoftilta, että tarkistaa omat maksutiedot, puhelinnumerot jne. Series X / S tilaukseen liittyen, ja että tilaus veloitetaan luottokortilta 10 päivää ennen toimitusta.
Itselle ei ole tällaista tullut. Tarkistin roskapostilaatikonkin. Ei tässä vielä huolestua, mutta silti pidän erikoisena.
 
Ehkä on pieni mahdollisuus, että sähköposti tulee vaan niille joilta puuttuu jotain tietoja, ite lisäsin puhelinnumeron.
 
Jos ootte visalla tilannu ja näette reaaliajassa verkkopankissa visan tilanteen niin käykäähän kattomas. Ite en saanu sähköpostia mutta 509,99€ arvonen lovi oli tullu visasaldoon perjantaina =)!
 
Jos ootte visalla tilannu ja näette reaaliajassa verkkopankissa visan tilanteen niin käykäähän kattomas. Ite en saanu sähköpostia mutta 509,99€ arvonen lovi oli tullu visasaldoon perjantaina =)!
Eipä ole tullut minulle myöskään katevarausta. Laitoin nyt sähköpostia ja kyselin tilauksen tilasta. Saas nähdä vastaavatko ollenkaan, sillä julkisesti taitavat tarjota vain puhelinasiakaspalvelua. Tilasin sinä päivänä, kun tilaukset aukesivat, mutta vasta n. klo 12. Tämän jälkeenkin kyllä Storesta pystyi tilaamaan vielä, joten oletin/oletan, että omaan koneen saisi heti julkaisussa.
 
Ylös Bottom