Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeveriS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx
Tilaus sisään Giganttiin 22.9. klo 10.01, maksettu ja toimitus postilla lähimpään postiin. Tilaus edelleen vastaanotettuna omilla sivuilla. Mikäli Gigantti tekee jonkin ihmeellisen taikatemppusen ja konsoli olisi huomenna (tai no ylipäänsä tällä viikolla) noudettavissa, marssin samoin tein Giganttiin ja ostan AC:Valhallan. :D

Gigantti haluaa pitää meitä jännityksessä. Jollekin olivat toisella forumilla selittäneet, että heidän järjestelmänsä ei luo seurantakoodeja tällä hetkellä ja että konsolit olisivat kuitenkin matkalla..

Uskoo ken tahtoo, mutta katsotaan nyt vielä huominen, miten tässä sotkussa käy.

Elkää nyt doxatko tuota kaveria! :rolleyes: harvoin näitä sotkuja joku yksin aikaan saa - eiköhän tässäkin ole kyse ko. firman logistiikkaketjujen ja järjestelmäympäristöjen sotkuista yms.

Tuo 99 konsolin ryysis on kyllä niin mauton tempaus, että tekisi mieli perua tilaus. En tietenkään peru, mutta muistan ensi kerralla sitten, mistä tilaan tuotteita. Harmi, ettei Suomessa ole mitään oikein tyylikkäästi ja hyvin toimivaa vaihtoehtoa eikä Amazonkaan esim. ole mikään eettisyyden kannalta paras valinta varastoduunareiden helvetillisten työolosuhteiden vuoksi.

joo kyllähän tuo paperilla kuulostaa ihan hyvin orginasoidulta tapahtumalta, saa nähdä miten sujuu sitten käytänössä, Siellä voi olla jo nnoikkaimmat jo siinä 7.00-8.00 jonottelemassa

Iltasanoman jutussa häiritsee kyllä toi Gigantin härskiys joka ilmenee viimesessä kappaleessa hyvin. Vaikka Sony on hyvin selkeästi sanonut maahantuojille ja jälleenmyyjille: ei hyllymyyntiä eikä julkaisutapahtumia niin eikö Gigantti silti suunnittele vastaavaa tapahtumaa sitte tapahtuvaksi 19. päivä.

Iltasanoman jutussa häiritsee kyllä toi Gigantin härskiys joka ilmenee viimesessä kappaleessa hyvin. Vaikka Sony on hyvin selkeästi sanonut maahantuojille ja jälleenmyyjille: ei hyllymyyntiä eikä julkaisutapahtumia niin eikö Gigantti silti suunnittele vastaavaa tapahtumaa sitte tapahtuvaksi 19. päivä.
niin mene ja tiedä, tarkkoittiko tuossa sitä 19.11 tapahtuvaa nettimyyntiä vai juuri sitten samanalaista tapahtumaa. En kyllä usko että Gigantti alkaa Sonya uhmaamaan jos on vaarana menettää koko myyntioikeus laitteeseen.

Valmistajat ovat sen verran huonosti järjestäneet julkaisut niin ihan hyvä että edes yksi pumppu tuo kivijalkaankin laitteita. Mitä enemmän porukka laitteita saa, sen parempi. Olisi ollut kunnolla laitteita myynnissä niin verkossa kuin kivijaloissa niin ei olisi ryntäystä jos nyt koronaa joku pelkää. Ja jos pelkää, voi sieltä kotoa tehdä sen tilauksen.

io-techin foorumilla oli joku laittanut, että Power saa Series X varastoon vasta 29.11 koska toimitus viivästyy.

Jos pitää paikkansa, niin aikamoinen viivästys on ja toivottavasti kukaan täältä ei joudu noin pitkään odottamaan.

io-techin foorumilla oli joku laittanut, että Power saa Series X varastoon vasta 29.11 koska toimitus viivästyy.

Jos pitää paikkansa, niin aikamoinen viivästys on ja toivottavasti kukaan täältä ei joudu noin pitkään odottamaan.

Siitä oli jo tossa aikasemmin juttua ja se oli 29.11 mennessä, eli koska vaan huomisen ja sen päivän välillä. Vai oliko se eri liikkeestä, ei voi muistaa niin paljon eri infoa joka suunnasta.

22.10. tilattu all Access, nouto myymälästä ja tänään tuli gigantista viesti, että noudattavana huomenna myymälästä :) Tuntuu ihmeelliseltä, että itse saan konsolin heti julkaisussa, kun ennakkotilasin tuon niin myöhään, mutta en valita! Noin muuten voin kyllä todeta, ettei tää oo ihan putkeen jälleenmyyjiltä mennyt...
Olitko mistä liikkeestä käynyt tuon All Accessin tilaamasta? Itse tein samaisen tilauksen 23.9, enkä ole sen jälkeen kuullut pihaustakaan Gigantin suunnasta.

Nooo...All accessin kanssa on vähän kyse tuuristakin ehkä, tosin ennakkovarausten alkaessa iltapäivällä kun itse kävin gigantissa kysymässä ja viel varmistin sillon että konsoleita sais julkaisupäivänä kun itse tilasin konsolin. Luulen että kaikki 22.9 tilanneet tulevat konsolinsa saamaan huomenna / lähipäivinä. Ellei näitä toimituksia ole ryssitty ihan päin kuusta miltä nyt vaikuttaisi puheiden mukaan.

Jaaha tekstiviestiä ei ole vielä tullut mutta konsoli näyttää olevan Porissa nyt jos tuota oikein ymmärsin koska puhelimessa aspan väki sanoi että varastolta se on lähtenyt jo eteenpäin.1604950948585.png
eli jos porukalla on All access/ suoraan myymälästä ostettu XSX ni käykääpä https://www.gigantti.fi/cms/info-seuraa-toimitusta/seuraa-lahetysta/
Sieltä valitkaa "Seuraa kotiinkuljetuksen edistymistä" ja laittakaa haku kenttään kuitin UniqueID niin saatte selvyyttä tilanteesta

En kyllä jonottajia bongannut enkä ketään halua rohkaista. Oma boxi haetaan hyvissä mielin rynnäkön loputtua.

Kävin illalla tiedustelemassa Vantaan Tammiston Gigantista, että mikä on kun ei mistään mitään kuulu. Kertoi, että boxit on kyllä varastossa ja ainakin itse olin jonossa sellaisen saamassa. Tilasin tosiaan heti, kun ennakkotilaukset alkoivat ja 10:04 oli tilaus sisällä. Eiköhän siis ainakin sitä ennen tilanneet tule sen saamaan huomenna. Yhtään ylimääräistä ei kuulemma ollut.

Ylös Bottom