Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Miksi ihmiset ei puhu Microsoftin omasta kaupasta, luulisi että sieltä eivät ainakaan haluaisi myydä eioota? Onko kokemuksia?
 
Miksi ihmiset ei puhu Microsoftin omasta kaupasta, luulisi että sieltä eivät ainakaan haluaisi myydä eioota? Onko kokemuksia?
Hys! Ei siitä saa puhua, kun muuten kaikki menee sieltä ostamaan ja sitten ei saa mistään konetta julkaisuun (vitsi, vitsi) :D

Kyllä pari tuttua tuolta taisi saada Xbox One X julkaisussa tai ainakin lähellä sitä (en nyt tarkkaan muista enää)
 
Miksi ihmiset ei puhu Microsoftin omasta kaupasta, luulisi että sieltä eivät ainakaan haluaisi myydä eioota? Onko kokemuksia?
Sieltä meinaan tilata heti kun pystyy. One x ennakko tilasin gamestopista ja muita konsoleita en ole koskaan ostanut heti julkaisussa mutta one x sai hypen päälle silloin ekaa kertaa :)
 
Sieltä meinaan tilata heti kun pystyy. One x ennakko tilasin gamestopista ja muita konsoleita en ole koskaan ostanut heti julkaisussa mutta one x sai hypen päälle silloin ekaa kertaa :)

Toivottavasti nyt myös tärppää että omasi julkkarissa saat, niinkuin kaikki foorumilla olevat. Vaikka itse vitoseen päädyin ja jälkijunassa tuun mukana niin mukava päästä lukemaan kuitenkin teidän kokemuksia tehokkaimmasta konsolista :D
 
Minä aiemmin tuolla huutelin ennakkomyynnin käynnistymisestä kello 11 huomenna, uutisenkin siitä kirjoitin kun tämä kellonaika lehdistötiedotteessa sanottiin. Nyt uutista on kuitenkin päivitetty, ja myyntihän alkaa siis kello 10, kuten kaikki varmaan tiesivätkin jo :)
 
Vähän tässä noppaa heittelen että ajelenko huomenna iltapäivästä töiden jälkeen Giganttiin all access X tilaamaan vai maltanko mieleni niin kuin vähän olin suunnitellut. Pitäs kuitenki tv päivittää että saa kaiken ilon irti mut toisaalta tiedän että kun tuo julkaisupäivä koittaa iskee hillitön kuume ja sitten sitä mennään:eek:
Tosin erittäin todennäköistä että ensimmäisen erän laitteet on loppunut jo kun töistä pääsen.
 
Mitenköhän.. olisiko boxia ja ps5:sta Black Fridayna heti marraskuun lopussa alennuksessa? :rolleyes:
 
Tiedän, itse tilannu aikoja sitten niin tänää tuli viesti että joskus ens vuonna..
Gigantti, power, cdon ja microsoft on ainoot mitkä toimittaa tänä vuonna suomeen

Viralliset myyjä liikkeet joilta saa julkaisuun :)
 
Ei ainakaan CDON pidä mitään kiirettä tuon ennakkotilauksen kanssa, valtavat PS5 bannerit etusivulla ja uusien Xbox konsolien tuotesivut on hyvin vajavaiset.
 
Aika mielenkiintoista, että Verkkokauppa.com onnistui missaamaan itsensä ulos näistä kinkereistä.

No, ei voi mitään ja aikanaan se kyllä sieltä tulee.
 
Tunnin päästä mennään, kiillotetaan ne F5 valmiiksi ja snacksit kaupasta. Ketkä ovat nopeimpia ja saavat varattua ekojen joukossa, tästä taistosta on leikki kaukana kun isot pojat rynnistää taistelutantereelle Gigantin ovista ja rynnivät tukkimaan sivustot.
 
Mietin vakavissani Giganttiin menoa, koska etukäteen ajateltuna all access tuntuu helpoimmalta tavalta saada konsoli ajoissa, mutta sitten päätinkin, etten rupea. Kadun sitten vaikka jälkikäteen, mutta Giganttiin en lähde jonottamaan. Kaikki verkkokaupat ovat nyt valmiudessa, mutta vaan kaksi laitetta viritettynä, ehkä pitäisi virittää useampi.
 
Helposti onnistui Gigantista varaaminen, sai vielä smart postilla Klarnan laskulla. Verkkokauppa kun ei esim. PS5 kohdalla sellaista tarjoa. Itse odottelin laitteen sivuilla ja ei edes tasalta vielä auennut, piti mennä siihen pää xbox laite sivulle.
 
Ylös Bottom