Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Aika kallis on toi ssd lisälevy. Tulee äkkiä täyteen boxin sisäinen levy. Toivottavasti tulis hinnat vähä alas!
Oli kyllä. Itse tuon hankin kuitenkin. Loistava on, kun laittaa sen boxiin vain kiinni, niin integroituu osaksi Boxin lisätilaksi automaattisesti. Gamepassin takia oli pakkohankinta(muuten koko ajan tilanpuutetta) , vaikka Onen ulkoinenkin 2tb kovo kiinni Series X:ssä..
 
Oli kyllä. Itse tuon hankin kuitenkin. Loistava on, kun laittaa sen boxiin vain kiinni, niin integroituu osaksi Boxin lisätilaksi automaattisesti. Gamepassin takia oli pakkohankinta(muuten koko ajan tilanpuutetta) , vaikka Onen ulkoinenkin 2tb kovo kiinni Series X:ssä..
Itse hommasin tuon gigantista melkein heti series x:n kaveriksi julkkarissa, kun klubilaisena sai 50€ hinnasta pois.
 
Aika kallis on toi ssd lisälevy. Tulee äkkiä täyteen boxin sisäinen levy. Toivottavasti tulis hinnat vähä alas!

Eipä niiden kanssa mitään kiirettä. Elllei jo ole, kannattaa hommata USB-porttiin mekaaninen tai SSD jossa varastoi pelit joita ei pelaa alvariinsa. Itselläkin on 4T mekaaninen ja lisäksi 480 M SSD. Nyt kun Series S/X optimoidut pelit on vielä vähemmistössä Internalilla on hyvin tilaa, vaikka siellä tälläkin hetkellä idlaa "turhaan" sisältöä odottamassa vuoroaan.

Esim.

 
Viimeksi muokattu:
Sitä vähän haaveillut, että tulisi 2T kortti saataville. Jos vanhat merkit pitää paikkaansa se päivä vielä koittaa. Voisi ehkäpä maistua suoraan sellainen? 3T alkaisi jo olemaan kohtu hyvä määrä ja letkuttelu ulkoiselle menisi aika olemattomiin. Tällä hetkellä en vielä pysty tuota korttia itselleni perustelemaan, en edes tarjouksesta.
 
Itselläni nopea internet hoitaa tarpeeksi nopeasti uutta peliä Series S:n sisuksiin, joten pidän vain aktiivisesti peluussa olevat pelit ladattuna. Tai no, onhan niitä siis tuossa se 10+ ollut koko ajan ladattuna, mutta jos on tarvinnut lisää ladata, niin ne jo pelatut pelit lähtee sitten toiseen suuntaan.

Tästä syystä tullut ihmeteltyä tätä uuden sukupolven kovalevyjen koon kauhistelua. Mutta ehkä kaikilla ei ole nopeata nettiä. Tai ehkä jotkut tosiaan multitaskaa kymmeniä pelejä kerrallaan. Mutta kyllä tälläkin pärjää, jos haluaa pärjätä.
 
Mulla on toiminut tosi näppärästi tämä:

Siirtelee pelit tarpeeksi nopeasti tässä vaiheessa. Yllätyinkin, että kuinka nopeaa tuo siirtely on. Ehkä tulevaisuudessa laittais ton laajennuskortin, josko hinta vähän tulis alas.
 
Tuli tänään käytyä hakemassa tammisaaren gigantista viimenen series x mitä oli hyllyssä, olivat laittaneet ovelasti piiloon alahyllyyn läppäreiden alle. Palvelu yllätti positiivisesti kun tarjottiin all accessia ni ei alettu väkisin tyrkyttämään sitä kun sanoi että on jo GP ultimate eikä myyty väkisin lisä takuutakaan. Nyt sitten vaan odotellaan et pelit latautuu et pääsee pelaamaan.
 
Tuli tänään käytyä hakemassa tammisaaren gigantista viimenen series x mitä oli hyllyssä, olivat laittaneet ovelasti piiloon alahyllyyn läppäreiden alle. Palvelu yllätti positiivisesti kun tarjottiin all accessia ni ei alettu väkisin tyrkyttämään sitä kun sanoi että on jo GP ultimate eikä myyty väkisin lisä takuutakaan. Nyt sitten vaan odotellaan et pelit latautuu et pääsee pelaamaan.
Yllätävän paljon vaihtelee tuo myyjien "aggressiivisuus" eri giganteissa. Kaipa se johtuu sitten noista myynnistä saatavista provikoista.
Itse ainakin kävelen sellaisesta myymälästä ulos, missä myyjä tulee melkein syliin ja yrittää myydä jotain mitä itse en tarvitse.
 
Yllätävän paljon vaihtelee tuo myyjien "aggressiivisuus" eri giganteissa. Kaipa se johtuu sitten noista myynnistä saatavista provikoista.
Itse ainakin kävelen sellaisesta myymälästä ulos, missä myyjä tulee melkein syliin ja yrittää myydä jotain mitä itse en tarvitse.

Offtopic vähän mutta itellä on vuosia sitten palanut käpy noihin väkisin kauppaajiin, esimerkkinä paikallisen Citymarketin telian pisteen myyjä ei ole minuun kiinnittänyt enään huomiota sen jälkee kun koitti melkein syliin tulla ja kyseli että onko liittymät kunnossa ja vastasin ystävällisesti "on ne kunnossa, kannattaa itekki laittaa niin ei tarvi muilta kysellä". Toinen helvetti on nämä jotka kotia soittelee ja kaikki sontaa kauppaavat ja kehuvat kartoituksia tekevän niin siihenkin vastaa vaan että "niin mitä sitten? Vittuako nää mulle siittä kerrot? Mitä mää tällä tiedolla teen?" :D jotku ne ei vaan silti kerrasta usko.
 
Edellisillä sivuilla on käyty keskustelua tuosta Gigantin All Access -sekoilusta, joten pienenä raporttina näin sujui oman Series X:n hankinta:

12.3 perjantaina ihan piruuttani katsoin että onkohan Series X:ää Gigantissa varastossa, ja olihan sitä viereisen kaupungin myymälässä. Vinkkasin heti myös kaverille joka omansa kävi hakemassa suoralla maksulla. Jätin vielä hautumaan vaikka toki hinku saada konsoli oli olemassa.

Tänään 14.3 sunnuntaina sitten taas katsoin että mikä siellä on tilanne ja yllätyksekseni tavaraa oli edelleen saatavilla. Tässä kohtaa oli toimittava ja auton nokka kohti Giganttia. Siellä ekaa myyjää hihasta kiinni kysyen että onko näitä varastossa, vastaus oli "kyllä". Siitä sitten konsoli matkaan ilman että All Accesia edes mainittiin. Oikein mallikkaasti siis sujui Series X:n hankinta.
 
Telialta löytyy Xbox Series S konsolia jos semmoinen kiinnostaa.

Edit: myös Elisa kertoo että löytyy reilusti varastosta!
 
Kyllä oli. Tuli nimittäin ostettua toinen Series X (makkariin). Julkaisusta saakka ollut jo olkkarissa.
Aika jännä. Eilen näytti nettisivu ei oota. Tänään näytti samoin, mutta sitten hetken näytti että olisi, mutta koriin kun laittoi sanoi "Ei ole". :D
 
Telialta löytyy Xbox Series S konsolia jos semmoinen kiinnostaa.

Edit: myös Elisa kertoo että löytyy reilusti varastosta!
Kai pistit tilaukseen? :D

Ite meinasin jo tilata Series X, mutta tulin siihen tulokseen, että olisi tällä hetkellä turha ostos.
 
Ylös Bottom