Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Minä sain Verkkokauppa.com:lta vahvistusviestin etteivät koneita julkaisuun ja turha odottaa konetta aikaisesta ennakkotilauksesta huolimatta.

Yhy yhy, niisk, byäää...

Kenelle voi valitta tällaisesta kilpailua vääristävästä ajallisista yksinoikeusdiilistä, joka estää minua saamasta konettani siitä kaupasta mistä aina ennenkin olen sen saanut.
 
Tuossa Gigantin sivuilta ei löytynyt ja sitten taas löytyy tilattavana. Ihan kuin ottaisivat välillä pois ja sitten takasin. Joko noita on roimasti tai sitten niitä ei mene kaupaksi. Mutta olisivat nyt voineet jakaa muihinkin liikkeisiin, meikäläisen VPD tilaus kun tulossa vasta Tammikuussa. Ja Gigantti tuntuu edelleen tarjoavan tälle vuodelle. No ehkä ne eivät tuolta mene kaikki kaupaksi ja osa menisi VPD myyntiin. Toivossa on hyvä elää :)

PS: Juu, en ala VPD tilausta peruuttamaan.



Itelle tuli just Elisalta tekstiviesti että tuun saamaan ps5 ensimmäisten joukossa :), mahtavaa :)

Väärä ketju.
 
Tuossa Gigantin sivuilta ei löytynyt ja sitten taas löytyy tilattavana. Ihan kuin ottaisivat välillä pois ja sitten takasin. Joko noita on roimasti tai sitten niitä ei mene kaupaksi. Mutta olisivat nyt voineet jakaa muihinkin liikkeisiin, meikäläisen VPD tilaus kun tulossa vasta Tammikuussa. Ja Gigantti tuntuu edelleen tarjoavan tälle vuodelle. No ehkä ne eivät tuolta mene kaikki kaupaksi ja osa menisi VPD myyntiin. Toivossa on hyvä elää :)

PS: Juu, en ala VPD tilausta peruuttamaan.





Väärä ketju.
Itse peruin VPD:ltä Boksin tilauksen, kun tuli toisesta liikkeestä viestiä, että saan boksin julkaisussa.
 
Kannattaa varautua siihen, että pian tulee viestiä jälleenmyyjiltä liittyen Xbox Series X/S -tilauksiinne. Microsoft on näköjään antanut luvan jälleenmyyjille jatkaa ennakkotilausta hamaan tulevaisuuteen, joten vaikka konsolia näyttäisi olevan saatavilla niin sitä ei välttämättä ole julkaisuksi kaikille. Näin ulkomailla. Microsoftin tavoite on saada mahdollisimman monelle asiakkaalle Xbox-konsoli julkaisuksi.
 
Onko muuten mitään tietoa Gigantista uuden Boxin tilanneiden tarkemmasta tilanteesta? Itse sain tilaukseni läpi klo 10.05 ja sain seuraavan kuittauksen melkein heti:

”Hienoa, että teit tilauksesi meiltä! Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja laittaneet rattaat pyörimään varastollamme. Saat vielä sähköpostia, kun tilaus on lähetetty varastoltamme tai tekstiviestin, kun tilaus on kerätty noutovalmiiksi. Haluamme, että olet tyytyväinen ostokseesi sekä asiointiisi meillä. Tiesithän, että tarjoamme sinulle lukuisia etuja sekä kattavat asennuspalvelut. Ja hei, muistathan että voit tuoda vanhat laitteesi ilmaiseksi kierrätykseen mihin tahansa Gigantin myymälään!
Vastaanotimme tilauksesi: 22-syys-2020.
Voit seurata tilauksesi etenemistä kirjautumalla käyttäjätilillesi sivuillamme.”

Onko joku saanut jo tilauksestaan tarkempaa tietoa?
 
Käsittääkseni ainakin ps5:n osalta Gigantti otti vastaan ennakkotilauksia sen verran, mitä heille oli laitetta varastoon tulossa. En tiedä sitten, kuinka Series X:n osalta, sillä ennakkotilaukset ovat edelleen auki, laitteen varastoontulopäivä vaan vaihtelee 3.11. ja 10.11. välillä. Myydäänkö laitetta ennakkoon jo pitkälle keväälle, vai onko Giganttiin vaan "virallisena" jälleenmyyjänä tulossa konetta aivan hervoton määrä?
 
Käsittääkseni ainakin ps5:n osalta Gigantti otti vastaan ennakkotilauksia sen verran, mitä heille oli laitetta varastoon tulossa. En tiedä sitten, kuinka Series X:n osalta, sillä ennakkotilaukset ovat edelleen auki, laitteen varastoontulopäivä vaan vaihtelee 3.11. ja 10.11. välillä. Myydäänkö laitetta ennakkoon jo pitkälle keväälle, vai onko Giganttiin vaan "virallisena" jälleenmyyjänä tulossa konetta aivan hervoton määrä?

Uskon, että Gigantti on saanut uskomattoman määrän Xbox -konsoleita, koska heiltä löytyy Xbox All Access -palvelu. Uskovat varmaan Microsoftilla, että monet ostavat konsolin kyseisen palvelun kautta. Voi olla, että Microsoft on antanut Gigantille luvan myydä Xbox-konsoleita jatkuvalla syötöllä, että pian ennakkotilaajille tulee viestiä ettei kaikille riitä konsoleita julkaisussa. :D
 
Ei ja epäilen vahvasti, ettei muuta tietoa tulekaan, ennen kuin laite on postitettu.
Juu, näin se varmaankin on. Päätinkin sitten tuon sinun kommenttisi jälkeen soittaa Giganttiin ja tiedustella asiasta. Siellä hetki tarkistettiin tilaustani, ja todettiin sitten yksiselitteisesti, että heillä näkyvien tietojen mukaan olen saamassa tuon uuden Boxin julkkariksi. Se olikin sitten upea uutinen, kun Elisasta tuli jo aiemmin Pleikkariin liittyen ilmoitus siitä, että menee ilmeisesti ensi vuodelle ennen kuin PS5:n voivat minulle toimittaa.

No, Series X olikin se konsoli, jonka toivoin ensisijaisesti saavani julkkariksi, joten nyt näyttäisi olevan pullat varsin hyvin uunissa. :) :p
 
Juu, näin se varmaankin on. Päätinkin sitten tuon sinun kommenttisi jälkeen soittaa Giganttiin ja tiedustella asiasta. Siellä hetki tarkistettiin tilaustani, ja todettiin sitten yksiselitteisesti, että heillä näkyvien tietojen mukaan olen saamassa tuon uuden Boxin julkkariksi. Se olikin sitten upea uutinen, kun Elisasta tuli jo aiemmin Pleikkariin liittyen ilmoitus siitä, että menee ilmeisesti ensi vuodelle ennen kuin PS5:n voivat minulle toimittaa.

No, Series X olikin se konsoli, jonka toivoin ensisijaisesti saavani julkkariksi, joten nyt näyttäisi olevan pullat varsin hyvin uunissa. :) :p
Ihan kiva että olet tehnyt tutkimustyötä myös meidän muiden puolesta. Eli tästä on pääteltävissä, että kaikki ennen 10:05 tilanneet ovat turvassa ja saavat Xbox Series X:n julkaisussa.

Kiitokset tästä. :)
 
Minusta taas nuo toimituserän vaihtelut viittaavat siihen, että Gigantti ei myy ylenpalttisesti olemattomia konsoleita vaan saa jatkuvasti täydennystä MS:n suunnasta kysynnän mukaan ja täydennykset näkyvät tuon erän saapumispäivän muutoksissa. Voihan siellä tietysti olla jokin RNG heittämässä satunnaisesti päivämääriä, mutta miksi nähdä vaivaa?
 
Minusta taas nuo toimituserän vaihtelut viittaavat siihen, että Gigantti ei myy ylenpalttisesti olemattomia konsoleita vaan saa jatkuvasti täydennystä MS:n suunnasta kysynnän mukaan ja täydennykset näkyvät tuon erän saapumispäivän muutoksissa. Voihan siellä tietysti olla jokin RNG heittämässä satunnaisesti päivämääriä, mutta miksi nähdä vaivaa?
Näinhän se on ollut maailmallakin. Amazon on muun muassa koko ajan saanut porrastetusti uusia eriä Xboxia myyntiin. Tällä varmaan edes vähän yritetään hillitä botteja ostamasta kaikkia laitteita.
 
En muista, että koskaan ennen Suomi olisi ollut se paikka, josta konsolia vielä irtoaa, kun muualla on täysin tuurista kiinni saako julkaisuun hankittua.
 
En muista, että koskaan ennen Suomi olisi ollut se paikka, josta konsolia vielä irtoaa, kun muualla on täysin tuurista kiinni saako julkaisuun hankittua.

Saman firman kaikissa neljässä pohjoismaiden verkkokaupassa jäljellä. Suurinpiirtein pohjolan koko satsi myyty Gigantille. Muuta kautta saa vasta ensi vuonna
 
Ylös Bottom