Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Varmaan suurimmalle osalle tällä foorumilla tuttu https://www.ps5suomessa.com/ sivusto on saanut kaverin. https://www.xboxsuomessa.com/ sivuston kautta voi kärkkyä Xbox Series -konsolien saatavuutta. Antamalla sähköpostiosoitteen saat ilmoituksen, kun Xboxia löytyy seuratuista kaupoista.

En ole sivuston tekijä, joten kaikki kunnia tietysti sinne minne se kuuluu. @mikkark sinunko käsialaa tämäkin sivusto on?
 
Luulisin, että on Gigantin oma viritys, mutta voi olla ihan oikea bundlekin. Varmaan se selviää piakkoin, jos noita alkaa tulla myyntiin yleisemminkin.

Itsekin olen ostanut useamman konsolin bundlena. One S:n mukana tuli FH3 ja One X:n mukana Fallout 76. Varsinkaan jälkimmäistä en kuitenkaan perustellut itselleni sillä, että saa konsolin ja pelin samalla, vaan se oli halvin mahdollinen versio sillä hetkellä. Konsoli ilman Falloutia maksoi enemmän :D
 
Series S:n ostajille Fifa 22 kaupan päälle, koskee myös all access -tilaajia. Tulevaisuuden kannalta mielenkiintoinen siirto. Todennäköisesti näitä bundleja alkaa tulla enemmänkin.

Onkos kukaan tätä lunastanut? Onko se Fifa ihan vain koodina ja voi esim. myydä ja toimittaa koodin sähköpostilla ostajalle, jos ei itseä potkupallo nappaa?
 
Onko täällä kukaan ostanut konetta sillä gigantin all access diilillä?
Tuleeko siinä se gamepass jäsenyys koodilla vai miten kun tiedoissa vaan lukee, että jäsenyys odottaa valmiina konsolissa ja mä ihmettelen miten tuo on mahdollista kun se jäsenyys on kuitenkin gamertag kohtainen.
 
Onko täällä kukaan ostanut konetta sillä gigantin all access diilillä?
Tuleeko siinä se gamepass jäsenyys koodilla vai miten kun tiedoissa vaan lukee, että jäsenyys odottaa valmiina konsolissa ja mä ihmettelen miten tuo on mahdollista kun se jäsenyys on kuitenkin gamertag kohtainen.
Kyllä. Gamepass aktivoidaan konsoliin ja ekan kirjautumisen yhteydessä se aktivoituu sun käyttäjälle.
 
Onko täällä kukaan ostanut konetta sillä gigantin all access diilillä?
Tuleeko siinä se gamepass jäsenyys koodilla vai miten kun tiedoissa vaan lukee, että jäsenyys odottaa valmiina konsolissa ja mä ihmettelen miten tuo on mahdollista kun se jäsenyys on kuitenkin gamertag kohtainen.
Jep. Koneessa on valikko itsessään "tämän konsolin mukana", josta voi aktivoida game passin kirjautuneelle käyttäjälle. Ei tarvitse heti aktivoida, vaan voi myös myöhemmin.
 
Edes MS:lla ei löydy Series X retail-konsoleita, joten kannattaa tarttua, jos saatavuutta on:

 
Ylös Bottom