Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox toimimaan 12V?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laageri87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

laageri87

New Member
Elikkä olisi kiva jos xboxin sais toimimaan 12V saisi sen esim: autoon jne.. Mutta mitenkä tämä tapahtuu? Mihin pitää lyödä se n,12V?:confused: kuvia mieluiten!!:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox toimimaan 12V?

No yksinkertaistettuna tarvitset invertterin jolla saat oikeaa jännitettä Xboxille. Ulkomailta tuollaisen hinta näyttäisi olevan ~30 puntaa mutta suomestakin kyllä vastaavia saa, hinnasta en sitten osaa sanoa. Periaatteessa tuossa ei mitään kovin monimutkaista rakennusprosessia liitäntöjen osalta tule (luulen ma, en ole itse rakentanut) jos ei ala säätämään. Ja tosiaan näytön ym. vastaavan virrantarve kannattaa myös huomioida jos tuolla meinaa pelatakin :P

Ja tässä vielä linkki tuotteeseen josta puhuin. Biltemalta nyt ainakin näyttäisi saavan inverttereitä jos Suomesta vastaavia haluaa katsella.
 
Vastaus: Xbox toimimaan 12V?

No siis.. mua ei kiinosta invertterit.. !! Kysyn että miten saan sen oman xbox virtapiirin ohitettua ja antaa tiettyyn paikkaan 12V jotta xboxi toimisi!!
 
Vastaus: Xbox toimimaan 12V?

laageri87 sanoi:
No siis.. mua ei kiinosta invertterit.. !! Kysyn että miten saan sen oman xbox virtapiirin ohitettua ja antaa tiettyyn paikkaan 12V jotta xboxi toimisi!!

Taitaa jäädä projekti siihen sitten, sillä tuossa on juurikin neuvottu oikealle tielle.
 
Vastaus: Xbox toimimaan 12V?

"Tein itse ja säästin"

Voihan tuon hoitaa ilman invertteriäkin sopivilla hakkureilla ja regulaattoreilla, mutta en suosittele vaikka standardipalikoilla onnistuukin. Tarkkaa puuhaa kuitenkin, jos kokemusta ei juuri ole ja yrittää vetää sähköt itse sinne. Onko nuo liittimet Xboxin sisällä samanlaisia kuin tietokoneen virtalähteellä? Jos nuo haluaa välttämättä toteuttaa itse, niin kannattaa varmistaa pariin kertaan, että on kytkenyt johdot oikein, muuten saattaa boxi päästää savut ulos.

edit. Lisätään vielä sellainen: Jos joudut kysymään miten saat virrat boxiin ilman invertteriä, on parasta että hankit invertterin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom