Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox tuliaisena saksasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jamo

New Member
Eli luin, että Xbox 360:ssä on suht paljon vikoja, mutta silti olen sen ajatellut ostaa. Parin viikon päästä olen menossa Saksaan käymään ja sieltä sen saa jonkuin verran halvemmalla, mutta mietittyää, jos tuo sattuu hajoamaan, että miten menee takuuasiat. Osaisko joku valaista, että voinko viedä sen Suomessa sitten takuuhuoltoon vaikka onkin saksalainen boxi, jos noin käy?

Vastaus: xbox tuliaisena saksasta

Hmm... yleensähän elektroniikalla on valmistajan myöntämä kansainvälinen takuu (joku korjatkoon jos olen totaalisen väärässä). Esimerkiksi Samsung hoiti korjauksen mukisematta kun avovaimoni vei Lontoosta ostetun puhelimensa Suomessa takuuhuoltoon.

Tässä linkki XO:n takuuläpyskään:
http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/7B...B36/0/emeaconsolewarrantyDaSwNoFiCzPlHuSk.pdf

Ainakin tuon mukaan voisi ymmärtää takuun toimivan, vaikka ostaisi koneensa Saksasta. Ostokuitti talteen vaan niin eiköhän se hoidu ihan samalla tavalla kuin täältä ostetun koneen kanssa.

TOIMIALUEET: Tämä takuu on voimassa seuraavissa maissa: Yhdistynyt kuningaskunta, Irlanti, Espanja, Italia, Ranska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Belgia, Alankomaat, Ruotsi, Norja, Tanska, Suomi, Portugali ja Kreikka.

Jamo sanoi:
Eli luin, että Xbox 360:ssä on suht paljon vikoja, mutta silti olen sen ajatellut ostaa. Parin viikon päästä olen menossa Saksaan käymään ja sieltä sen saa jonkuin verran halvemmalla, mutta mietittyää, jos tuo sattuu hajoamaan, että miten menee takuuasiat. Osaisko joku valaista, että voinko viedä sen Suomessa sitten takuuhuoltoon vaikka onkin saksalainen boxi, jos noin käy?

Niin,takuukorjaushan on Saksassa...
Ja ei sillä ole mitään väliä mistä se on ostettu.Takuu toimii.

Tulinpas tuossa muutamia tunteja sitten kotiin saksan maalta. Boxia löysin halvimmillaan coren 299 ja premium 399. Ei voi sanoa kuin että onpas tyyristä.

Jamo sanoi:
Tulinpas tuossa muutamia tunteja sitten kotiin saksan maalta. Boxia löysin halvimmillaan coren 299 ja premium 399. Ei voi sanoa kuin että onpas tyyristä.

:eek:

Taisit olla väärissä liikkeissä... Tuohan on aivan siivottoman kallista! Suomesta sai jokerieriä premium-koneista 300e ja normihintakin on paljon halvempi.

Ylös Bottom