Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox-Tv Ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andrew66
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Andrew66

New Member
Terve!
Ostin tuossa vasta uuden television! Televisio ei tue 60hz pelejä muutakuin hdmi liittimen kautta ja minulla on vanhin xbox-360 jossa on yksi lähtö vain takana? onko mitään tehtävissä jotta saisin pelit toimiin tässä kyseisessä telekkarissa?

Vastaus: Xbox-Tv Ongelma

Siis mikä "yksi lähtö" boxin takana? Jos siellä on tuo HDMI-lähtö niin ilman muuta käytät sitä. Mikäli sieltä puuttuu HDMI-lähtö (kuten vanhoista boxeista) niin hommaa komponenttikaapeli josta saat vedettyä teräväpiirtoa telkulle. Tietenkin HDMI antaa paremman kuvan mutta niillä mennään mitä on saatu...

Terve!
Ostin tuossa vasta uuden television! Televisio ei tue 60hz pelejä muutakuin hdmi liittimen kautta ja minulla on vanhin xbox-360 jossa on yksi lähtö vain takana? onko mitään tehtävissä jotta saisin pelit toimiin tässä kyseisessä telekkarissa?

Laitat komponentilla kiinni ja vaihdat sen HDTV jutun SDTV:hen jonka jälkeen pääset vaihtamaan noita hrtsejä boxin display valikosta, vaihdat hertsin toiseen ja pistät uudelleen HDTV päälle ja pitäs toimii. Ainakin kandee kokeilla, mulla jotkut pelit vaatinu tällästä toimenpidettä.

muista jättää kaapelista keltainen piuha käyttämättä. se on s-video eikä hd.

Ylös Bottom