Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox -väliinputoaja ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anakonda0010
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

anakonda0010

New Member
No eipä ole täälläkään vähään aikaan vierailtu...no anyway;

Käväsin sit viimeinkin kokeilemassa stockmannilla paljon kohutun boxin ja olin jo miltei varma päätöksestäni, tosin ekojen kanssa en sitä ryntää ostamaa. Kohuttu ohjain oli kuin tehty käteeni ja tuntui luontevalta vaikka kaikki sen ovat pystyyn haukkuneet. Oli huomattavissa että ohjain oli perinyt pleikkarin cuben ja nintendo kuusnelosen parhaat puolet.

Kuitenkin; kuva oli ihan ok, ja näytti mukiinmenevältä mutta
KUVA ON SAMANLAINEN AMPED FREESTYLE SNOWBOARDINGISSA KUN PS2:SSA PYÖRINEESSÄ TONI HAWKISSA !!!!
Ennen kokeilua odotin jotain elämää suurempaa, mutta kokonaiskatsauksessa kuva ei suoranaisesti näytä paremmalta...
Hintakin vielä on todella liian korkealla...

Joten code ja slaisse, vaikka vakuutitte minut ennemmin kieltämättä petyin vähän...

PS2, cube vai xbox ???:confused:

kukaan ei ole koskaan sanonutkaan että Amped edustaisi xboxin parhainta pelikastia... tais jopa olla niin et sen graffoja oli haukuttu xbox peliksi... olisitpa päässyt pelaamaan Haloa tai PGR tai Rallysporttia RGB: kaapelilla niin ei tarvisi enää miettiä mikä konsoli mukaan tarttuu =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
KUVA ON SAMANLAINEN AMPED FREESTYLE SNOWBOARDINGISSA KUN PS2:SSA PYÖRINEESSÄ TONI HAWKISSA !!!!
Kun tätä lukee nousee pari argumenttia pinnalle...

1. Ensinnäkin, peliä ei osteta vain grafiikoiden takia. Kaikkihan tämän pitäisi jo tietää. Nyt kun se on alta pois, niin tuodaanpa vähän lisää asioita pinnalle...

2. Xboxin grafiikka ei todellakaan ole 238975238 kertaa parempi kuin PS2:n grafiikka. Ehkä joku on näin sinulle sanonut, mutta se ei missään nimessä ole totta. Se on totta, että esim. Halon graffat on näkyvästi paremmat kuin missään PS2-pelissä, mutta emme siltikään puhu mistään päätähuimaavasta erosta.

3. Pelistandeissa ei ikinä käytetä hyviä telkkuja taikka RGB-kaapeleita, joten koneen kuin koneen grafiikat paranevat kunhan sen laittaa RGB-johdolla hyvään telkkuun kiinni.

4. PS2:n Tony Hawkissä onkin mielestäni helevetin hyvät grafiikat.

5. Amped ei todellakaan edusta Xboxin graafista kärkikastia.

Miten järkevää yleensäkään on vertailla keskenään vanhemman konsolin uusimpia pelejä, uudemman konsolin ensimmäisiin peleihin?

Eli maltetaan nyt vähän aikaa ja katsellaan. Olen melkoisen varma, että jahka sieltä alkaa lisää peli-artikkeleja ajan kanssa tulemaan, pyörrät puheesi.

Ennen kokeilua odotin jotain elämää suurempaa
Odotit jotain elämää suurempaa Ampedilta?!!

Sitten kyllä olet ... hmmm, miten tämän muotoilisin ... two featherdusters short of a dishwasher.

Ota siitä sitten selvää...

Nyt vasta huomasin kyseisen threadin otsikon: 'Xbox -väliinputoaja ??'

Mikä ihmeen väliinputoaja? Minkä väliin se oikein putoaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
En mä ole törmänny tohon kuin snatchissa.
Niin, niin, mutta kaikki aina sanovat/kirjoittavat noin nykyään. Noh, siis ainaskin foorumeilla joissa keskustellaan englanniksi.

Mutta muistelisin kyllä, että on tuota kuultu jossakin muussakin elokuvassa/sarjassa.

No en mä nyt tiedä et oliko se amped nyt niin huono...pelituntuma oli aika kohdallan ja silleen...

Ja nemesis oot oikeessa sen kanssa et peliä ei osteta grafiikan takia, muakin joskus mario bros 1 alkaa joskus kiinnostamaan:D

Ja epäilyttävästi sieltä boxin telkkarin välistä paisto joku samsung tai thompson...:p et ehkä kuva on parempia 38 tuumasella sonyllä.

ja muuten paljon haukuttu ohjain sopis käteen, paska juttu vaan se että se oli siinä hökkelissä sellasen ihme putken kanssa joten ei riittäny melkeen ees käteen asti...

No kyllä se nyt kai on ostettava....

Miten muuten noita juttuja pystyy lisäämään -"lainatun viestin kirjoitti ensimmäisenä XXX" ???:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
olisitpa päässyt pelaamaan Haloa tai PGR tai Rallysporttia RGB: kaapelilla niin ei tarvisi enää miettiä mikä konsoli mukaan tarttuu =)

Jos nyt puhutaan grafiikoista, niin omasta mielestä Gran Turismo 3 on vähintään yhtä hieno kuin PGR. Rallysportista en sitten tiedä. Halo on nätti juu, mutta esim. MGS2 pieksee sen yksityiskohdissa mennen tullen. Eli ainakaan tällä hetkellä minulle ei olisi epäselvää ostaisinko 1500 markan PS2:n vai kaksi kertaa kalliimman XBoxin.

Miten muuten noita juttuja pystyy lisäämään -"lainatun viestin kirjoitti ensimmäisenä XXX" ???:confused:

Vastaa napin vieressä on nappi "vastaa lainauksella".

Grafiikat

Voishan tietysti alkaa verrata Xboxin ensimmäisiä pelejä niihin PS2:n ekoihin peleihin :D , se ei näyttäis kovin hyvältä kuten kaikki tietävät. Ja kyllä tän hetkiset Xbox pelit näyttävät hieman paremmalta kun tän hetkiset PS2 pelit.

Re: Grafiikat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
Voishan tietysti alkaa verrata Xboxin ensimmäisiä pelejä niihin PS2:n ekoihin peleihin :D , se ei näyttäis kovin hyvältä kuten kaikki tietävät. Ja kyllä tän hetkiset Xbox pelit näyttävät hieman paremmalta kun tän hetkiset PS2 pelit.

Tuo on aika vanha kommentti...
Pitäähän _tehottomammalle_ PS2:lle antaa vähän etumatkaa! Katsotaan miltä konsoleiden pelit näyttävät vuoden päästä.

Shaban:
Jos nyt puhutaan grafiikoista, niin omasta mielestä Gran Turismo 3 on vähintään yhtä hieno kuin PGR. Rallysportista en sitten tiedä. Halo on nätti juu, mutta esim. MGS2 pieksee sen yksityiskohdissa mennen tullen. Eli ainakaan tällä hetkellä minulle ei olisi epäselvää ostaisinko 1500 markan PS2:n vai kaksi kertaa kalliimman XBoxin.
Itseäni häiritsee edelleen Turismon vilkkuvat sahalaidat, vaikka hieno ja näyttävä peli onkin...tämä paljon parjattu ominaisuus muistin vähäisyyden ohella ovat PS2:n kompastuskivet käännöksiä ja yleensäkin pelejä tehdessä(Max Payne). Tämä ei kyllä estä huippupelejä tulemasta koneelle, kuten MGS2 osoittaa. Mutta yleisesti on turhaa verrata peliä ja peliä keskenään, eihän esmes Haloa ja MGS2:sta voi verrata toisiinsa millään osa-alueella. Halo on toimintaräiskintä, MGS2 selkeä taktikointipeli toiminnalla ryyditettynä.

Onysabletin kommentti on kulunut, mutta tuo on aina pakko sanoa, kun joku innostuu vertailemaan grafiikoita tuolla Shabanin tyylillä...ja hell, ei nyt koko ajan pikkupentujen lailla kinastella "sillä koneella on sitä ja tota ja tuolla toisella on koneella onkin tuota ja tätä"-paskaa, joku kolmesta koneesta ajan myötä nousee taatusti muiden yläpuolelle. Nautitaan kaikki siitä, minkä takia tämä juttu meitä kiinnostaa, eli pelaamisen ilo. Tämä vuosi on huikea konsolipelaajan unelmavuosi ja meno vain paranee, kun nämä kolme jättifirmaa Sony, Microsoft ja Nintendo alkavat mäiskiä tosissaan dollarisäkkejä toisiaan vasten...siitähän me pelaajat hyödytään. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jos nyt puhutaan grafiikoista, niin omasta mielestä Gran Turismo 3 on vähintään yhtä hieno kuin PGR. Rallysportista en sitten tiedä. Halo on nätti juu, mutta esim. MGS2 pieksee sen yksityiskohdissa mennen tullen. Eli ainakaan tällä hetkellä minulle ei olisi epäselvää ostaisinko 1500 markan PS2:n vai kaksi kertaa kalliimman XBoxin. "

jotta saatais muitakin kuin sun omia mielipiteitä, niin gamespotista löyty esim tälläinen

"But this game is simply beautiful. The graphics are the most realistic I've ever seen in a driving game. And once you get past the graphics, I mean, if you can get past the graphics,"

"The graphics are some of the best I've ever seen for any type of game, not just racing. "

"These graphics are why I bought an X box in the first place.Its hard to go back to other systems when it comes to Graphics. I have all three systems and they are all good ,but if you want the best graphics get an X box."

"Graphically nothing else compares. It even puts gran turismo 3 to shame, and by quite a large margin. It's simply got to be seen. "

olishan noita lisääkin, mut noikin on vain jonkun mielipiteitä, ja niistähän ei voi kiistellä..

MGS2 kuuluu mielestäni samaan kastiin... mielipiteensä kullakin, itse olen KUULLUT pelistä niin miinuksia kuin plussiakin, tosin tietysti miinukset muistuvat paremmin, mutta näinhän se on aina...

ja siitä kuinka vanha juttu toi Xbox ekojen pelejen vertaaminen PS2 nykyisiin... niin ehkä on vanha, mut onhan siinäkin jotain perää? =)

Corca:

Jep, huonohan noita on noin verrata, mutta ainakaan tässä vaiheessa XBox ei ole mitenkään ylivoimainen PS2:n verrattuna. Eli jos nyt ostaisi konsolin pelkän grafiikan takia kannattaisi miettiä pariin kertaan minkä ostaisi. Tosin tulevaisuudessa ero on saattanut kasvaa XBoxin hyväksi, mutta sitä nyt on paha tässä vaiheessa ruveta arvioimaan mitä tulee tapahtumaan. Kun vielä GC:kin tulee vielä hämmentämään soppaa lisää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
esim. MGS2 pieksee sen yksityiskohdissa mennen tullen

lol. etenkin lol kohdalle mennen tullen. Tai no jos omenoiden ampuminen on niitä yksityiskohtia...ehkä sitten. ;)

Juu ei käy kiistäminen että MGS2 ei muka olisi erittäin näyttävä peli, mutta toi että se pieksee graafisesti Halon mennen tullen on kyllä vähän...ööh... Katselin eilen Cittarissa kun tenavat pelas MGS2:sta ja hienolta näytti muttei mitään mikä oikeuttaisi sanasi mennen tullen. Tosin mielipide tuokin joten sinänsä oikeutettu.

Pelejä on muutenkin hankala graafisesti verrata, Halo keskittyy vaihteleviin, kauniisiin ulkomaisemiin jossa maisemaa riittää pitkälle horisonttiin (ja maisemaa rendataan piiiitkäälle...koska pelissä myös lennetään), kun taas MGS2 näyttää keskittyvin näyttäviin sisätiloihin.

MGS2_1
MGS2_2

Halo_1
Halo_2
Halo_3

Molemmat pelit näyttävät varmasti paljon paremmilta ruudulla RGB:n kanssa kuin noissa Gamespotin suttukuvissa.

MGS2 on todennäköisesti erittäin lähellä PS2:n grafiikan huipentumaa josta tuskin tullaan draamattisesti enää koskaan petraamaan (IMO, saa olla eri mieltä), kun taas Halo on edelleen se Xboxin ensimmäinen julkaisupeli.

Vai tarkoititko Shaban välianimaatioita? Jos niitä, sitten olet oikeassa. Ne on MGS2:ssa näyttävämpiä. Toisaalta Halossa onneksi välianimaatiota ei ole paljon, vaan pelaaja saa tehdä itse melkein kaiken.

Tämän viestin tarkoitus EI ole morkata MGS2:sta eikä väittää että se olisi rumempi kuin Halo, ainoastaan arvostella sanojasi "mennen tullen". :)

Tarkoitus ei ollut tehdä tästä MGS2 vs. Halo kinastelua, mutta jatketaan nyt sitten kun on aloitettu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
lol. etenkin lol kohdalle mennen tullen. Tai no jos omenoiden ampuminen on niitä yksityiskohtia...ehkä sitten. ;)

Yksityiskohtia nuokin, mutta tarkoitin nyt lähinnä hahmoja. Jos pelaisit MGS2:sta vähän enemmän (sama juttu toisin päin, minun kannattaisi pelata Haloa enemmän kuin puoli tuntia) huomaisit kuinka uskomattomima nuo hahmot lähietäisyyksiltä on. Gamespotin kuvat ovat vähän huonoja, enkä halosta oikein kunnon kuvaa löytänyt, mutta tässä jonkin sortin vertailua:

Halo
MGS2

Ja tässähän ei ole havaittavissa minkään sortin kotiinpäin vetämistä ;)

MGS2 on todennäköisesti erittäin lähellä PS2:n grafiikan huipentumaa josta tuskin tullaan draamattisesti enää koskaan petraamaan (IMO, saa olla eri mieltä), kun taas Halo on edelleen se Xboxin ensimmäinen julkaisupeli.

Jep, voi hyvinkin olla. Tosin tämä nyt ei ole mikään mielipide asia ja luultavasti ainoat henkilöt ketkä tämän tietävät ovat koodarit itse. Todennäköisesti kuitenkin ajan myötä XBoxista tullaan repimään parempaa grafiikkaa kuin PS2:sta. Olisihan se vähän kumma jos 1½ vuotta uudemmasta koneesta näin ei tehtäisi.

Vai tarkoititko Shaban välianimaatioita? Jos niitä, sitten olet oikeassa. Ne on MGS2:ssa näyttävämpiä. Toisaalta Halossa onneksi välianimaatiota ei ole paljon, vaan pelaaja saa tehdä itse melkein kaiken.

Välianimaatiot on oma lukunsa. Ne ovat ainakin MGS2:ssa suoraan sanoen helvetin komeita. Toisaalta ymmärrän hyvin ihimisiä, jotka eivät niistä pidä vaan haluavat suoraa toimintaa. Minä taasen en kuulu heihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ja tässähän ei ole havaittavissa minkään sortin kotiinpäin vetämistä ;)

Eihän sitä koskaan esimerkkikuvia valita kotiinpäin vetämisen perusteella... en minä ainakaan...HEH! ;) Mut kiva kun valitsit Halosta Gruntin, mun suosikkihahmon! Ruma mutta erittäin hauska, Gruntit heittää legendaarisen hyvää läppää! :D

Mutta kuten eka lauseesi sanoi, ei tässä mitään Halo vs MGS2 taistelua-threadia kannata tehdä.

Ylös Bottom