Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox

JtaN

New Member
Onko sinun XBOXISSASI ollut minkäänlaisia vikoja?
Minulle kävi sellailla, että pelasin HALOA, niin yhtäkkiä kone vain sammui, eikä enää käynnistynyt.
 
Mulle tuli yks pieni voiko sitä ees sanoa viaksi kun mun piti painaa virta nappulaa painoin sitä ylempää nappulaa no painoin äkkii sitä uudestaa nii se normaalisti villkkuu keltasena/vihreenä nii siihe tuli oranssi väri no ei tullu mitää vikaa ja se oli sillä siisti... Onko teille käyny koskaa nii?
 
Muita vikoja ei ole ollut paitsi satunnaisesti tilttailee pitkien pelisessioiden jälkeen, mutta kai tuo on ihan normaalia.
 
Yllättävän hyvin on itseasiassa toiminut, vaikka konsoli on valmistettu joskus helmikuussa 2002 eli on niitä ensimmäisia Suomeen tuotuja Xboxeja. Pari kaatumista/sekoilua DOA3:ssa ja Gun Metalissa, jotka kuitenkin pistäisin kyseisten pelien piikkiin, koska niissä on ollut muillakin pieniä ongelmia. Halo on kerran jumahtanut latausruutuun, mutta levyn puhdistamisen jälkeen homma pelitti taas moitteetta. Splinter Cellissä sama juttu.
 
Kerran boxi ei tunnistanut kovalevyä, kun pelailin Timesplitters2:ta.
Sitten kun sammutti ja käynnisti uudestaan niin toimi taas täydellisesti ja se oli ainoa kerta kun Xbox on seonnut.

Oon muuten joskus lukenut että tuo Timesplitters2 voi hajottaa/sekottaa Xboxin, eihän tuo pidä paikkaansa?:confused:
 
Ei ole tullut mitään ongelmia, laatumasiina! Luulin aluksi että kone sekoaa koko ajan, mutta yllätyin ja olen ollut erittäin tyytyväinen ostokseeni.
 
Boksi naksutti oudosti ja piti muutenkin omituista ääntä. Peleissä oli tallennuksien kanssa ongelmia (Ainakin Splinter Cellissä ja Hunterissa). Pahin ongelma oli se, kun kesken pelin kuva vaihtui RGB:stä komposiittiin. Ongelmat ilmeni ehkä n. 1 - 2 kk sitten. Vein koneen Anttilaan huoltoon (takuuta oli jäljellä viikko :)) ja sain heti uuden koneen tilalle.
 
Kaksi Xboxia ja kummatki ihan versioita 1.0. Toinen ostettu heti julkaisupäivänä ja toinen myöhemmin kesällä. Kummassakaan ei mitään vikaa. Toimii hyvin ja pelattu on paljon. :) Ainoastaan vaan nuo äänekkäät tuulettimet harmittaa. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kaksi Xboxia ja kummatki ihan versioita 1.0. Toinen ostettu heti julkaisupäivänä ja toinen myöhemmin kesällä. Kummassakaan ei mitään vikaa. Toimii hyvin ja pelattu on paljon. :) Ainoastaan vaan nuo äänekkäät tuulettimet harmittaa. :(
Kaksi Xboxia, eikö yksi riitä??
 
Ylös Bottom