Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Luckyman sanoi:
Tuhlata levyjä? Koskaan kuullu DVD+/-RW:stä? Menee alle 10 minuuttia polttaessa levy täyteen. Tekstitykset toimii täysin ainakin omalle soittimella.
Koskaan kuullu niistä DVD-RW:tä polttavista asemista, ja siitä, paljonko ne maksavat?
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Luckyman sanoi:
Tuhlata levyjä? Koskaan kuullu DVD+/-RW:stä? Menee alle 10 minuuttia polttaessa levy täyteen. Tekstitykset toimii täysin ainakin omalle soittimella.
Mulla menee alta pari minsaa kun olen siirtänyt täyspitkän Divx:n XB:n kiintolevylle. Striimatessa ei mene aikaa ollenkaan. Voin tuossa kymmenessä minuutissa tunkea aika huge load of shit XB:n kiintarille(leffoja, musaa). Jos tykkäät nysvätä noiden kiekkojen kanssa, niin siitä vaan, mutta edistynempääkin tekniikka on tarjolla ja sitä saa käyttää. Ei se ole sinulta pois. Minun mielipide stand-alone DVD divx playereistä on, että ne on leluja. Lisäksi XBMC päivittyy koko ajan tukemaan uusia formaatteja. Stand-alone laitteita harvemmin päivitetään.
Trust me, kun kerran olet käyttänyt modattua XB:tä mediasoittimena, niin mieli ei tee vanhaan palata.. :)
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Knight sanoi:
Koskaan kuullu niistä DVD-RW:tä polttavista asemista, ja siitä, paljonko ne maksavat?
Taitavat maksaa halvimmillaan 40-50 euroa ;). Muuten yhdyn kyllä Shabaniin siinä että miksi niitä videoita edes pitää streamat xboxin kautta. Helpompihan niitä on suoraan pc:ltä katsella jos ne kerta siellä kovolla valmiina ovat.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Lloope sanoi:
Taitavat maksaa halvimmillaan 40-50 euroa ;). Muuten yhdyn kyllä Shabaniin siinä että miksi niitä videoita edes pitää streamat xboxin kautta. Helpompihan niitä on suoraan pc:ltä katsella jos ne kerta siellä kovolla valmiina ovat.

Veikkaisin että kyseessä on kuvanlaatu kysymys. PCt (ainakin omani) antaa suht' kämästä kuvaa töllöön. Näin jos ne tulevat XOn läpi, saadaan parempi signaali töllöön kuin s-video tai komposhitti. Myöskin jos XOhon laitetaan tuo wifi, ja sitä kautta streamataan leffat töllöön päästään eroon KARMEESTA määrästä johtoja.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Lloope sanoi:
Helpompihan niitä on suoraan pc:ltä katsella jos ne kerta siellä kovolla valmiina ovat.
Kuvanlaatu on vain sellainen, että hohhoijaa. Ellei sitten ole VGA:lla tai DVI:llä kiinni.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Kyllähän pc:llä filujen katselu hakkaa xboxin 100-0

Ja mitä tulee tulee standalone divx soittimiin niin minulla ei ole mitään valittamista... päin vastoin. HDTV-ripeissä kuvanlaatu parempaa kuin suomi digikanavilla.

Lisäksi se hyvä ominaisuus että niitä sinun mollaamia tv-sarjoja voi tallentaa dvd-r/rw levyille jos esim kyseistä sarjaa ei julkaista dvd boxina. Kyllä mulle kelpaa, dvd kiekot on nykyään aika halpoja lisäksi.

Ja lisäksi sanot että kuka niitä tv-sarjoja dvd:lle haluaa polttaa, usko pois aika moni.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Pystyykö adsl-modeemin kautta ottamaan yhteyden tietokeneeseen?
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Shadown sanoi:
Onko kokemusta modatusta XBoxista?

2 modattua on ollut, tämän uuden boxin kohdalla odottelen luonnollisesti hinnanlaskua sekä modaamis jutskia.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Aikomuksena olisi hankkia Xbox Live Gold kunhan Xbox 360:n ostan. Olen suunnitellut siirtymistä langattomaan nettiyhteyteen, tulisi vähemmän räpeltämistä johtojen kanssa ja omistan Sony PSP:n, jolla voisi surffailla myös netissä sitten. Tarvitsisin hieman neuvoja näiden laitteiden oston kanssa. Nettiyhteyteni on Soneran yhden megan ADSL. Olen ajatellut hankkia seuraavat laitteet: D-Link DSL-G604T ja Microsoft langaton Xbox 360 -verkkosovitin. Eli PCI-korttipaikassa sijaitseva ADSL-modeemi saisi lähteä eläkkeelle.

PC:ltä olohuoneeseen (jossa Xbox tulee sijaitsemaan) on alle 10 metriä. Välissä on yksi seinä.

Ilmoitelkaa jos tiedätte halvempia/parempia vaihtoehtoja :) Kuten varmaan huomaatte, en ole ennen näiden WLAN-yhteyksien kanssa tekemisissä ollut.

Vielä yksi kysymys. Onko mahdollista saada jotain muuta verkkosovitinta kuin tuota juuri Xbox360:lle tarkoitettua toimimaan laitteessa? Tuo on nimittäin aika hintava..

PS. Jotta tämä ei ihan offtopiciksi menisi, luultavasti tulen myös streamaamaan PC:ltäni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Minulla on ADSL-modeemi, joka on WLAN-asema ja reititin. PC on langattoman yhteyden päässä ja Xbox360 kiinni suoraan siinä reitittimessä. Kumpikin pääsee itsekseen nettiin. Olen asentanut Windows Media Connectin, mutta kumpikaan kone ei löydä toisiaan. Olen kytkenyt F-Securen palomuurin pois päältä. Mistäköhän vikaa kannattaisi etsiä? Onko reitittimessä asetuksia, jotka täytyy säätää?

Käyttis on siis XP ja yritän tietysti jakaa vain musiikkeja ja kuvia.
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

xclone sanoi:
2 modattua on ollut, tämän uuden boxin kohdalla odottelen luonnollisesti hinnanlaskua sekä modaamis jutskia.

Onko kokemusta XBMC:stä?
 
Vastaus: Xbox360 ja elokuvien streamaaminen Windows Xp-koneelta

Hex sanoi:
Minulla on ADSL-modeemi, joka on WLAN-asema ja reititin. PC on langattoman yhteyden päässä ja Xbox360 kiinni suoraan siinä reitittimessä. Kumpikin pääsee itsekseen nettiin. Olen asentanut Windows Media Connectin, mutta kumpikaan kone ei löydä toisiaan. Olen kytkenyt F-Securen palomuurin pois päältä. Mistäköhän vikaa kannattaisi etsiä? Onko reitittimessä asetuksia, jotka täytyy säätää?

Käyttis on siis XP ja yritän tietysti jakaa vain musiikkeja ja kuvia.

Laitataan vielä tännekkin

Control panel --> Network connections --> oikeella klikkaa netti yhteyttä ja siitä properties --> Advanced välilehti--> Internet connection Sharing ruksi pois molemmista jos on.. Ja sitten vaan yrittämään uudestaan WMC:n asennusta.
 
Ylös Bottom