Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox360 naarmutti Forza Motorsport CD:n!

Vastaus: Xbox360 naarmutti Forza Motorsport CD:n!

Myös Gamestop vaihtaa naarmuuntuneita pelejä ongelmitta. Saan uuden Mass Effectin jahka saavat niitä varastoon :)

*EDIT* No löl. Nyt meni VF5:n levy paskaksi. Kyllä nyt Gamestopin henkilökunta ilahtuu mut nähdessään :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 naarmutti Forza Motorsport CD:n!

Mulla on ollut vajaan vuoden XB360 E ja ei ole naarmuttanut mitään levyäni vaikka on tullut pelattua ihan Hitsisti. Huom:pistäkää oma XB360 kyljelleen ja ostakaa halvalla coolerit imemään takaa ilmaa pihalle. Itse ostin datatronikista 2 80mm sinistä revoltekin led cooleria. Oli vain 9e kpl.:D
 
Vastaus: Xbox360 naarmutti Forza Motorsport CD:n!

Itselläni aina olleet kaikki Xbox 360:et pystyssä eikä naarmuuntumisen jälkiä ole havaittavissa, tai ainakin kaikki pelit toimivat normaalisti. Disc erroriinkaan en törmännyt kuin NHL 08:n kanssa, muut pelit eivät pahemmin tuota herjanneet. Muutenkin jos tuo disc error vaivaa, niin kannattaa jokainen kerta ennen pelisessiota ottaa se levyke sieltä asemasta ja laittaa uudelleen sisään, eikä tehdä niin, että aloittaa pelaamisen edellisen pelisession jäljiltä suorana levy jo valmiina asemassa. Asemina koneissa olleet sekä Samsung, Hitachi ja LiteOn.
 
Vastaus: Xbox360 naarmutti Forza Motorsport CD:n!

No joo. Täällä samaa ongelmaa eikä todellakaan tarvitsee liikutella konetta ja miksi liikuttelisin boxia samall kun pelaan. Guitar Hero 3 on täynnä naarmuja. Varsinkin kun sitä olen pelannut todella tiuhaan. Onneksi huomasin, muuten olisi kohta kaikki pelit viturallaa. Taisi olla viimeinen boksi jonka osta. Nyt ottaa pannuun kun menin myymään pleikka3 pois ja ostin tuon matolaatikon tilalle.:(

Ja itse olen pitänyt aina vaakatasossa vehjettä.
 
Ylös Bottom