ps3-player
New Member
Vastaus: Xbox360; ..Ostaisinko?

osta ihmeessä. tulee sille sellasia pelejä mitä PS3 ei tule, ja jotka on pakko hankitoja tosi pelaajalleTerve vaan kaikille tänne Xbox 360 puolelle! Tässä on pikkuhiljaa alkanut kiinnostaa boksi ja mietin konsolin ostamista, jos vaikka kesällä sen verran rahaa tienaisi.Boksista ei minulla ole kovinkaan paljon kokemuksia, kuullut enimmäkseen vain RROD ongelmista.
Serkun luona olen nyt pelaillut boksilla Gears of Waria, Call of Duty 3:sta ja Halo 3:sta ja täytyy sanoa että pelit on hyviä ja ohjain on todella hyvän tuntuinen kädessä.
Olisihan minulla tietenkin muutamia kysymyksiäkin. Nykyään boksista on jo useampi versio, joten mikähän näistä olisi kannattavin ostos? Arcaden varmaankin voi jättää heti alkuun jo pois harkinnasta, vaikka halvin onkin. Ja onko Elite ja Premium versioilla muuta eroa kuin väri ja kovalevyn koko? Onko ultimate versio pelkkää huhua?
Boksilla taitaa olla jo muutamia vuosia ikää, joten osaakohan kukaan ennustaa tulevaisuutta ja kertoa onko boksilla vielä pitkäänkin elinaikaa, ennen kuin mikkisofta työntää uutta konsolia markkinoille? Kun ei millään kehtaisi ostaa boksia nyt kalliilla, jos vaikka esimerkiksi vuoden päästä olisi jo tulossa uusi kone.