Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox720, PS4, WII2 Kuka vetää pisimmän korren?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

GameFreak

New Member
Eli keskustelua tulevan/uuden sukupolven konsoleiden eroista ynm.

MS suunnittelee sirua seuraavalle Xboxille
The New York Times -sanomalehden toimittaja John Markoffin artikkelin mukaan Microsoft on perustanut tietokonearkkitehtuuriryhmän tutkimaan uusia mahdollisuuksia prosessorien yhdistämiseen sekä järjestelmien luomiseen. Microsoftin kaikessa hiljaisuudessa aloittaman tutkimuksen tarkoituksena arvellaan olevan uusien prosessorien nopeampi markkinoille tuominen ja hyödyntäminen, jotta Microsoftin ei tarvitse odotella prosessorivalmistajien kuten Intelin, AMD:n tai IBM:n valmiita tuotteita.
 
Vastaus: Xbox720, PS4, WII2 Kuka vetää pisimmän korren?

Minun ennustus on, että liikeentunnistusohjaus on syrjäyttänyt kokonaan padin ja Wii2 on HD ja tehoissa verrannollinen kilpailijoihinsa, plus että siinä on jotakin muuta Nintendon konsoleille tyypillisesti uutta. Sony ei ole enää PS3:en jälkeen edes konsolibisneksessä edes mukana ja MS jatkaa samaa riskintöntä ja varmaa rataansa Xbox 720:en kanssa. Voittajaa on paha sanoa. Uusi tulokas Dick Productions on peniksen muotoisella, vielä nimeämättömällä konsolillaan altavastaaja, mutta silti medialla näyttää olevan siihen kiinnostusta.
 
Vastaus: Xbox720, PS4, WII2 Kuka vetää pisimmän korren?

Minun mielestä on vähän turhaa tehdä tällainen keskustelu koska ei ole edes varmaa tuleeko Wii2:sta,PS4:ää tai XBOX720:tä.(Mun mielipide älkää ottako tosissanne).Mutta kyllä Wii2 veisi voiton...
 
Vastaus: Xbox720, PS4, WII2 Kuka vetää pisimmän korren?

Jos nyt puhuttaisiin henkilöistä niiden oikeilla nimillä. Sillä välin odotellaan vähän parempaa ajankohtaa aiheelle...
 
Vastaus: Xbox720, PS4, WII2 Kuka vetää pisimmän korren?

Taitaa olla turhan aikaista vielä keskustella seuraavasta konsolisukupolvesta. Kannattaa nyt ensin katsoa miten tulevassa käy.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom