Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxfin E3 uutisointi

Wombut

Jäsen
eli, onko jotain asiavirheitä (kirjotuksesta varmasti löytyy, mutta sen teettää toi yöllinen suomennus)

Koitetaan tässä toistaiseksi kahdenmiehen voimin eli minä ja Hawk väsätä teille jonkinlaista E3 osiota joka on luettavissa täällä

jotain palautetta, eli onko idea hyvä? onko toteutuksessa virheitä? risuja & ruusuja?

T:Wombut
 
Iha jees! Mut Deus Ex 2: Invisible War Announced kohdan suomennusta vois vähän kattoo...
 
Voisitteko laittaa jokaisen uutisen kohdalle päivämäärän ja kellon ajan. Sopisi hajamieliselle, kun ei muista mitä kaikkea on tullutkaan luettua kuin vasta on sitten kun lukee niitä uudestaan. :rolleyes:
 
Gimble : jooh, tosta ollaan tietoisia =) oli pakko pistää toi auki tänää, ja sitä ei enää eilen ehtinyt... voisin sen suomentaa tässä tänään.

Batou, njooh, no ideana on että uusin uutinen tulee aina "ylimmäiseksi" joten kai sitä kohta muistuu jo minkä uutisen on lukenut ja minkä ei? =)
 
itseasiassa, mitä enemmän tekstiä peleistä sitä parempi.. eli minun puolestani jättäkää suomennokset pois ja pastetkaa suoraan niistä peleistä sitä juttua ja jupinaa
 
Kameli : kun näin voisikin tehdä... olisi juttua vähintään triplasti... mutta pitää ajatella nuorempia vieraita, ja muutenkin "käyttäjäystävällisyyttä".

itse aluksi olin sillä kannalla että kaikki vaan englanniksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Kameli : kun näin voisikin tehdä... olisi juttua vähintään triplasti... mutta pitää ajatella nuorempia vieraita, ja muutenkin "käyttäjäystävällisyyttä".

itse aluksi olin sillä kannalla että kaikki vaan englanniksi.

entäs jos kääntäisitte suomeksi ne mitkä koette tarpeelliseksi, ja "loput" mitkä sitten filtterinne läpi menevätkään pistäisitte listan peräpäähän?
 
Nojaa... kannattaako? Maailma on pullollaan englanninkielisiä Xbox sivuja, mutta kunnollisia suomalaisia on vain yksi, Xboxfin.
 
Hyvää työtä XboxFIN. Suomennokset oli erittäin hyvä juttu. Ei noita englannin kielisiä uutisointeja niin mielenkiinnolla lue, jos ne voi suomeksikin lukea. :)
 
Eli sellasta tiedotusta että jotkut videot ja kuvat/linkit eivät enää toimi, meillä ei ollu aikaa downii/uppii niitä omalle servulle, niimpä ne linkattiin sinne mistä me ne löydettiin, ja jotkut ovat näitä jo poistelleet.

T:Wombut
 
Ylös Bottom