Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
en tiiä sun zousen vaneista mutta ite en pääse testaamaan kun code ei suostu lainaamaan halootaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Pelit lehdessä oli kirjoitusta että gamespy olis tehny jotain xbox netti softaa jo... meinaatteko te "chosen one:it" testaa? vai ootatteko virallista xbox netti julkaisu suunitelmia?
mä voin joinaa HALO klaaniin sit joskus kesällä, mitä armeijasta ehdin pelaa =)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
en tiiä sun zousen vaneista mutta ite en pääse testaamaan kun code ei suostu lainaamaan haloota,
...vai vitsi..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
hehe...No muuten lainaisin jos asuisit niin lähellä että voisit sen itse hakea...En mä nyt sitä sulle uskalla postittaa..ties vaikka oot joku manne ja se olis heti huomenna keltasessa pörssissä myynnissä![]()
(vitsi)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Pelit lehdessä oli kirjoitusta että gamespy olis tehny jotain xbox netti softaa jo... meinaatteko te "chosen one:it" testaa?
se kaista.. se kaista..siis tarjositteko itteene sinne peleihin vai..?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hna
jotain "servereita" jossa olis joku tosi innokas aina online
Olen joskus huomannut että päällä olevien koneiden määrä vaikuttaa netin nopeuteen, joten ens kerralla täytyy laittaa kaikki ylimääräset koneet down.
broidi otti close combattii molemissa tukikohdissa, sitten faija tuli maksaa jotain laskua verkkopankkiin ja meillä katkes peli
joko halo ei oo kovin optimoitu nettipelaamiseen tai gamespyn xbox tunnelointi kusee.
Tosin eniten varmaankin vaikutti tosiaan se ettei ollu euroopassa serveriä.
Originally posted by jonjes
Ronkka lähetä se Halo niin pääsee kokeileen...minä maksan..heh![]()
Originally posted by qscq
tiiättekö milloin euro-netti yhteydet aukee
tai voiko vaikka halos puhuu netissä jollain laitteella?
ois kiva tietää,
en vieläkään...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ei jumal*uta, ekkö sä nuukapiikki oo vieläkään tilannu Haloota itelles???![]()
Originally posted by jonjes
Ronkka lähetä se Halo niin pääsee kokeileen...minä maksan..heh![]()
Originally posted by qscq
Mitä? eikö halo:lla voi pelata netissä
sit ku yhteydet aukee??
![]()
No come oon! Tai siis oikeessa oot, sitä ei oikein ole optimoitu nettipelaamiseen...itseasiassa sitä ei ole optimoitu lainkaan, vaan se gamespyn tunnelointi softa simuloi LANi peliä. Eli XBOXia kusetetaan sillai, et se luulee olevansa LANissa. Varsinaista internet-peli tuleehan Halossa ei ole lainkaan...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hna
joko halo ei oo kovin optimoitu nettipelaamiseen tai gamespyn xbox tunnelointi kusee.
Tosin eniten varmaankin vaikutti tosiaan se ettei ollu euroopassa serveriä.
-l-