Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxille tulossa ase!

Re: Re: Pyssy ja vieotykki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Ei sitten millään.
Sen pyssyn tiedoissa sanotaan, että toimii myös 100Hz television kanssa. Toisin sanoen pyssyn toiminta ei voi olla riippuvainen perinteisestä elektronisuihkun ajoituksen perusteella toimivasta paikan tunnistamisesta. En siis keksi mitään syytä, miksei se toimisi myös videotykin tai vaikka dataprojektorin kanssa.

Eli jos tuo tieto jonka laitoit oli todellakin fakta, eikä esimerkiksi muiden konsoleiden aseiden toimimattomuudesta johtuva arvaus, niin olisi mielenkiintoista tietää mikä on se syy, jonka vuoksi kyseinen Xboxin ase ei toimi videotykin kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
No eikö se ole melko sama jos ammut pistoolilla valkoiselle kankaalle?

Onhan se. Televisiota käytettäessä on melko sama kuin ampuisi pistoolilla kultakalamaljaa.
 
Re: Re: Re: Pyssy ja vieotykki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Sen pyssyn tiedoissa sanotaan, että toimii myös 100Hz television kanssa. Toisin sanoen pyssyn toiminta ei voi olla riippuvainen perinteisestä elektronisuihkun ajoituksen perusteella toimivasta paikan tunnistamisesta. En siis keksi mitään syytä, miksei se toimisi myös videotykin tai vaikka dataprojektorin kanssa.

Minä en puolestani keksi millään, miten se voisi toimia videotykin kanssa, mutta odotan mielenkiinnolla kommentteja, jos joku pääsee tätä yhdistelmää testaamaan.
 
Re: Re: Re: Re: Pyssy ja vieotykki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Minä en puolestani keksi millään, miten se voisi toimia videotykin kanssa, mutta odotan mielenkiinnolla kommentteja, jos joku pääsee tätä yhdistelmää testaamaan.

Minä voin tarjota testikäyttöön videotykin ja XBoxin jos joku tuo ko. aseen ja pelin joka tukee sitä ;)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pyssy ja vieotykki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Minä voin tarjota testikäyttöön videotykin ja XBoxin jos joku tuo ko. aseen ja pelin joka tukee sitä ;)

Olis tuossa House of the Dead 3, pistähän videotykki tulemaan :D
 
Sanoin "tarjota testikäyttöön" jos "joku tuo ko. aseen ja pelin"

Eli en lupautunut lähettämään enkä tuomaan mitään vaan nimenomaan sen aseen ja pelin omistaja tuo ne kevyemmät kilkkeet noiden raskaampien luokse...
 
Kukaan vielä testannut

Onko kellään vielä tätä asetta? Ja jos on niin mistä niitä saa. Ja tukeeko ase laajakuvatelkkaria sillä ainakin PS2 100Hz aseet ei tue laajakuvaa?

t. Jami
 
Re: Kukaan vielä testannut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jami
Onko kellään vielä tätä asetta? Ja jos on niin mistä niitä saa. Ja tukeeko ase laajakuvatelkkaria sillä ainakin PS2 100Hz aseet ei tue laajakuvaa?

t. Jami

vastauksia tähän kaivataan myös ;)

ei tue laajakuvaa, mikäs este sille nyt sitten on ? =)

PS2:n Scorpio-ase tukee 100Hz telkkareita, muut eivät.


edit: Myyjäliikkeet maailmalla, jotka on todettu hyviksi otetaan ilolla vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Näyttää nyt tulleen PS2:lle muitakin 100hz tuella olevia pyssyjä, mutta hakusessa on edelleen valopyssy XBOX:lle ja/tai PS2:lle. kaupat EU:n alueella otetaan vastaan, aseista pitää siis löytyä tuki 100hz TV:lle.
 
Toimiiko tuo ase siis LCD-tykin kanssa? Vastauksia kiitos... oma boxini on muuten NTSC-versio ja saan siitä ainoastaan VGA-signaalia ulos...
 
Ei toimi projektorin/plasman/tft/taustaprojision kanssa, eli pelkästään normaaleilla CRT TV:illä.


Beratta 92f mikä lie XBOX valopyssy vaikuttaa mielenkiintoiselta, sille sitten webbikauppa kiitos :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
Ei toimi projektorin/plasman/tft/taustaprojision kanssa, eli pelkästään normaaleilla CRT TV:illä.
Mistä lähteestä tämä tieto on peräisin? Vai oletko itse kokeillut?
 
Lähdettä en osaa sanoa mistä olen joskus asiasta lukenut/kuullut, mutta _pitäisi_ pitää paikkansa. LCD,Plasma,jne näytöt toimivat eri periaatteella, kuin CRT:t, niin sen takia tuollaiset valopyssyt ei niillä toimi.

Toiminta periaatteen voi katsastaa vaikka täältä:
http://entertainment.howstuffworks.com/question273.htm
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
Lähdettä en osaa sanoa mistä olen joskus asiasta lukenut/kuullut, mutta _pitäisi_ pitää paikkansa. LCD,Plasma,jne näytöt toimivat eri periaatteella, kuin CRT:t, niin sen takia tuollaiset valopyssyt ei niillä toimi.

Toiminta periaatteen voi katsastaa vaikka täältä:
http://entertainment.howstuffworks.com/question273.htm
Ja tuossa artikkelissa kuvatusta syystä ne eivät myöskään toimi 100 hertsin televisiolla. Kuitenkin ainakin jonkun Xboxin valopyssyn pitäisi toimia myös 100 Hz:n telkulla, joten en näe sillä perusteella syytä ettei se voisi toimia LCD, DLP, TFT, Plasma, tms. näytöllä.

Edelleen en väitä että se noilla toimisi, mutta haluaisin asiasta jotain tietoa, en arvailuja.
 
Herttoniemenrantaan Helsinkiin joku halukas pyssyn+pelin omistava voi tulla testaamaan asiaa LCD-tykillä.
 
Ylös Bottom