Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jaanus80
Eli kysyn että onko koneeni nyt aivan paska?
Muut asemat ovat parempia.miten se eroaa noista muista asemista
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rocker
Miten saa selville että mikä asema on ?
Turha tuollaisesta on vaahdota. Microsoft ei lupaa, että Boksissa on tuki poltetuille levyille, joten pakkohan kauppojen on tuollainen sitten kieltää, ettei ala tulemaan jälkeen päin bokseja "huoltoon" kun itse poltetut levyt ei toimi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ostin eilen Xboxin, ja siinä tuli Samsungin DVD-asema, jonka pitäisi soittaa myös poltettuja levyjä. Mutta Hobby Hallin sivuilla lukee: "Toistaa DVD- ja CD-levyt sekä Xbox-lisenoidut pelit (ei toista poltettuja CDR, CDRW, DVDR -levyjä)."
En tosin ostanu Hobby Hallista, mutta siellä kuitenkin väitetään tuollaista. Täyttä pa*kaa?![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Turha tuollaisesta on vaahdota. Microsoft ei lupaa, että Boksissa on tuki poltetuille levyille, joten pakkohan kauppojen on tuollainen sitten kieltää, ettei ala tulemaan jälkeen päin bokseja "huoltoon" kun itse poltetut levyt ei toimi.
Jos kauppias tuollaista lupaa myyntihetkellä ja asiakas tuo sen oston jälkeen takaisin, kun ei se välttämättä pyöritäkkään niitä, niin kauppias on lirissä, koska Microsoftin suuntaan ei ole mitään tehtävissä asian suhteen, kun Microsoft ei lupaa, että se pyörittää niitä. Tosin voihan kauppias keksiä jonkin "syyn" millä pistää se huoltoon ja toivoa, että tulee sellainen boksi vaihdossa joka pyörittää poltettuja levyjä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
No jaa, jotkut kaupat taas mainitsevat, että konsoli pyörittää myös poltettuja levyjä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hauki
Dorka kysymys: paljonko pelkän aseman vaihtaminen maksaisi? Voiko niin edes tehdä? Mulla on Thomson ja joskus tuntuu että pitäisi tehrä jotain... Toisaalta, takuu on vielä voimassa, ehkä pitäisi mennä kauppaan valittamaan, sais vaikka koko koneen uusiksi.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hauki
yleensä parin tunnin session
aikana pelit kaatuu ainakin kerran, ja jos DVD:n jättää
asemaan stopille tai pauselle niin melko takuuvarma kaatuminen tiedossa... No, taitaa olla vielä aika pientä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ronkoteus
Minulla oli vähän samanlaisia ongelmia eikä edes noin usein ja laitoin koneen takuuhuoltoon. Kolme viikkoa meni ja tuli uusi v1.1 kone v1.0:n tilalle.