Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOXin hinta laskee euroopassa, uusi hinta 249

Gimble

Well-Known Member
Pian irtoaa markkinoiden tehokkain konsoli uskomattoman halvalla! Uusi hinta tulee voimaan ilmeisesti tämän viikon perjantaina.
 
Vielä kun siihen saisi markkinoiden parhaimman ohjaimen (Gamecube / PS2) niin sillä voisi pelatakin jotain. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Vielä kun siihen saisi markkinoiden parhaimman ohjaimen (Gamecube / PS2) niin sillä voisi pelatakin jotain. :)
Itseasiassahan siinä tulee mukana 1 kpl. markkinoiden parasta ohjaintyyppiä. Jos välttämättä haluaa pelata niillä rimpuloilla, (PS2/GC) niin sellasia adaptereitahan taitaa olla saatavilla. :D
 
Ahh, tää hintasota tekee nannaa. Kohta on kaikki konsolit bundlattu yhteen pakettiin ja hinta on 400 EUR :D

- mick -
 
Pistää jo miettimään josko tuon ostaisi. Tosin GC:n hinta taitaa kohta tippua 150 euroon, joka taas sitten olisi jo melkein ilmainen ;)
 
Tämä on jo nannaa...toivottavasti hinnanmuutokset astuvat voimaan ympäri Suomea nopeasti. Olin nimittäin juuri tilaamassa Xboxia mutta kun näin uutisen niin tietysti voin tilata sen paripäivää myöhemminkin jos hinta noinpaljon tippuu. :)
 
tässä on suomen virallinen hinta

Xboxin hinta aleni!

Microsoft alensi Xbox-pelikonsolin hintaa. Uusi hinta on 260-280 välillä. Hinta astuu voimaan perjantaina 30.8.2002

Ei 249 Vaan 260-280
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Itseasiassa mun mielestä Xboxissa ON kaikkein paras ohjain.
Mutta mä olenkin ainoa. Ja omituinen.

Olen vähän kuullut juttua että X-Boxin kapula olisi suunniteltu vähän enemmän tämmöisille suurille karvakourille...:p

Tulispa Cuben ohjaimesta semmoinen "jätti"versio...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Pistää jo miettimään josko tuon ostaisi. Tosin GC:n hinta taitaa kohta tippua 150 euroon, joka taas sitten olisi jo melkein ilmainen ;)
Tippuispa, niin sillon ostaisin sen kyllä heti, nyt on vielä hieman liian kallis minulle.
 
Sitten kun XBOXin hinta tippuu n. 200 uroon, niin feldon lähtee kauppaan - olettaen että se tapahtuu nyt vuoden sisällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Pian irtoaa markkinoiden tehokkain konsoli uskomattoman halvalla! Uusi hinta tulee voimaan ilmeisesti tämän viikon perjantaina.

Suomen hinta siis 249EUR? Lieneeko Gigantissa vielakin edullisempi?

Kohtahan XBox kannattaa jo ostaa Linux www-serveriksi. En mina sita pelikayttoon, kun pelit ovat liian kalliita...
 
Re: Re: XBOXin hinta laskee euroopassa, uusi hinta 249

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia


Suomen hinta siis 249EUR? Lieneeko Gigantissa vielakin edullisempi?

Kohtahan XBox kannattaa jo ostaa Linux www-serveriksi. En mina sita pelikayttoon, kun pelit ovat liian kalliita...
Ei, eurooppahinta on siis 249.99. Siihen tulee sitten tietenkin "suomilisä" päälle korkeamman täkäläisen ALV. verotuksen takia. Yleinen hintataso täälläpäin tulee olemaan 260-280, tosin sitähän sai gigantista 289 jo ennen tätä alennusta eli ei siitä siellä varmaan hirveesti yli 250 tarvi maksaa.

Taitaa olla mittarimiesten hommia nuo XBOX-Linux projektit? Toisille varmaan tosi kova juttu, kun linux bootta xboxissa mutta kyllä ainakin minä pelaan mielummin Haloa netissä, kun säädän jotain linuxia pelikonsolissa...

Eiköhän Linuxin kanssa voi leikkiä jollain muutaman vuoden vanhoilla puoli-ilmasilla PC-raudalakin ihan hyvin? En kyllä oikein käsitä minkä takia porukka kanki pystyssä hehkuttaa tätä linux xboxissa juttua...no kukin tyylillään, mutta mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa.
 
Re: Re: Re: XBOXin hinta laskee euroopassa, uusi hinta 249

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
minä pelaan mielummin Haloa netissä, kun säädän jotain linuxia pelikonsolissa...

En kyllä oikein käsitä minkä takia porukka kanki pystyssä hehkuttaa tätä linux xboxissa juttua...no kukin tyylillään, mutta mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa. [/B]
Sehän on linux-nörttien suurimpia märkiä unia, nähdä heidän ritarinsa (linux) pahan keisarin linnassa (bill). Niillä kastuu housut jo pelkästä huikeasta ajatuksesta :D :D :p
 
Re: Re: Re: Re: XBOXin hinta laskee euroopassa, uusi hinta 249 ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre

Sehän on linux-nörttien suurimpia märkiä unia, nähdä heidän ritarinsa (linux) pahan keisarin linnassa (bill). Niillä kastuu housut jo pelkästä huikeasta ajatuksesta :D :D :p

Onhan siinä linuxissa hyviäkin puolia. Kunhan saa kunnollisen DVD-purkusoftan - en tiedä onko linuxille - niin voi käyttää HTPC:nä tosi näpsäkästi. Pitäis vielä saada vga:na tai komponenttina kuva ulos ja avot.
 
Re: Re: Re: XBOXin hinta laskee euroopassa, uusi hinta 249 ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble Taitaa olla mittarimiesten hommia nuo XBOX-Linux projektit? Toisille varmaan tosi kova juttu, kun linux bootta xboxissa mutta kyllä ainakin minä pelaan mielummin Haloa netissä, kun säädän jotain linuxia pelikonsolissa...
No katsos, kun voin asentaa siihen vehkeeseen JBOSSin ja alkaa kehittää hassuja J2EE kikkareita kotona. Sitten kun se XBOX on kuitenkin PC:ksi hiljainen niin sitä voi pitää yöt päivät päällä ja pääsee kokeilemaan kaikkia outoa juttuja..

Eiköhän Linuxin kanssa voi leikkiä jollain muutaman vuoden vanhoilla puoli-ilmasilla PC-raudalakin ihan hyvin? En kyllä oikein käsitä minkä takia porukka kanki pystyssä hehkuttaa tätä linux xboxissa juttua...no kukin tyylillään, mutta mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa.
Ainakin minulle se on tuo hiljaisuus, mikä tekee siitä niin kovan jutun. Niin ja myös se, että kun se on uusi niin se kiintolevy todennäköisesti ei heti leikkaa kiinni.

Toisaalta sitten taas siinä on vain yksi verkkokortti, joten sitä ei oikein voi käyttää firewall-koneena. Ja muistiakin on niin vähän, ettei siinä mikään älytön serverisofta oikein toimi.

Mutta siis olet varmaan ihan oikeassa, että tuo vaatii sellaista hieman omituista luonteenlaatua :)
--
Pirkka
 
Tuota, tietääkEkukaan miksi hitossa sitEhintaa pudotetaan taas? MyykEse euroopassa tosiaan huonosti, sillEmitään muutosta valmistuskustannuksissa ei ole näkynyt?

Saisi pudota hinta vielEjapanissa vähän niin ostaisin tuollaisen myös. Boikotoin kyllEsitEjättiohjainta viimeiseen asti.

edit: aah Live myöhästyy euroopassa. Ilmeisesti tuo hinnanalennus kompensoi myynninedistäjänä liveä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tuota, tietääk?Ekukaan miksi hitossa sit?Ehintaa pudotetaan taas? Myyk?Ese euroopassa tosiaan huonosti, sill?Emitään muutosta valmistuskustannuksissa ei ole näkynyt?

Saisi pudota hinta viel?Ejapanissa vähän niin ostaisin tuollaisen myös. Boikotoin kyll?Esit?Ejättiohjainta viimeiseen asti.

edit: aah Live myöhästyy euroopassa. Ilmeisesti tuo hinnanalennus kompensoi myynninedistäjänä liveä.

Luulisin että kyseessä on markkina-aseman puolustusyritys. Ei niitä vissiin euroopassa kovin hyvin kaupaksi mene, vaikka hinta PS2:a halvempi onkin.
Hitto on hauska muistella sitä yhtä keväistä viestiäni, jossa uumooilin tätä että ei PS2:n tarvitse hintaa laskea pitääkseen asemiaan...yllättävän pitkään venyttivät. Ilmeisesti joulun petaus alkaa jo tässä vaiheessa. mukava olla siis ainakin osittain oikeassa - kerrankin.

Joku vois kaivaa netistä uusia myyntilukuja ihan mielenkiinnon vuoksi
 
Ylös Bottom