Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOXIN maalaus??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikomail
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikomail

New Member
Niin ajattelin että voisiko XBOXINI kuoret maalata esim.valkoisiksi.
Luin saksalaista XBOX lehteä jossa kuoria maalattiin spray maaleilla.Ulkoimailta saa myös XBOXiin jonkinlaisia design tarroja joiden hinnat ovat yli 15...Onko kenelläkään kokemusta kuorten maalailusta tai muuttamisesta??Ja onko se ylipäätänsä kannattavaa?
 
Sehän on mielipideasia että onko se kannattavaa alkaa maalaamaan pelikonsoliaan. Mulle kyllä kelpaa nykyinen musta laatikko hienolla vihreällä logolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Niin ajattelin että voisiko XBOXINI kuoret maalata esim.valkoisiksi.
Luin saksalaista XBOX lehteä jossa kuoria maalattiin spray maaleilla.Ulkoimailta saa myös XBOXiin jonkinlaisia design tarroja joiden hinnat ovat yli 15...Onko kenelläkään kokemusta kuorten maalailusta tai muuttamisesta??Ja onko se ylipäätänsä kannattavaa?

Minä en kyllä lähtisi maalailemaan konsoliani. Sisin on tärkeintä:p
 
Muut ei varmaan osaa sitä kertoa, että onko se sinulle kannattavaa :rolleyes:
Itselläni on ainakin maalausurakka edessä. Titaani ja hopeanharmaa.
 
Parasta olisi varmaan hankkia rikkinäinen kone tai pelkät kuoret. Niitä voisi rauhassa laittaa.
 
Nyt sellainen lisäys että olen tilannut pelkän käyttämättömän XBOX kotelon jenkkien ihmemaasta.Hinta oli vähän alle 10 posti-kuluineen. =)
 
Tilasin sen Chigagosta ConsoleCircle liikkeestä voin yrittää selvitellä saako sitä muualta. Sen verran että heille kelpaa vain MasterCard ja Visa maksuvälineinä. Lyhestu ConsoleCircle on konsoleihin erikoistunut jenkki yritys nettisivuja ei ole vielä =/
Mutta ne ovat kuulemma tulossa .. Kaverini on käynyt itse myymälässä pari vuotta sitten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Nyt sellainen lisäys että olen tilannut pelkän käyttämättömän XBOX kotelon jenkkien ihmemaasta.Hinta oli vähän alle 10 posti-kuluineen. =)
Hetkonen. Xboxin kotelohan on, yllätys yllätys, Xboxin kokoinen, niin miten ihmeessä sen voi saada Suomeen postitettua alle 10 eurolla (ehkä reilusti vähemmälläkin olettaen, että itse kotelokin on jotain maksanut)? Tietysti painon mukaanhan noi postikulut tulevat, eikä pelkkä kotelo hirveästi paina, mutta siltikin hieman ihmetyttää.
 
En tiedä miten se siellä pakataan mutta 10 luvattiin ..
Toivottavasti pitää paikkaansa muuten en sitä ota =)
 
Täytyy nyt katsoa voin tilata teille mutta ensin varmaan kannattaa odottaa että pakettini saapuu niin voin sanoa onko se hinnan väärtti..
Ei kun odotellaan =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Niinku kuukausi on kulunut eikä pakettia näy? Jotenki epäilin sitä kauppaa alusta asti.
En kyllä itsekään usko, että 10 eurolla (siis postituskuluineen) saisi Xboxin kotelon Jenkeistä tänne Suomeen, mutta jos saisi (siis teoriassa), niin se kyllä pitäisi ehdottamasti lähettää laivalla (ground shipping). Tällöin on ihan tavallista, että paketti on matkalla 1-2 kuukautta.
 
Nyt jotain todisteita tuosta ;)

En voi millään uskoa, että tuon kokoinen paketti tulee 13.5e:llä edes suomeen saatika, että paketissa on vielä xboxin koppa.
 
kotelo

Tuolta löytyis valmiiksi maalattuja koteloita. http://skinefx.com/catalog/product_info.php/cPath/1_17/products_id/31.
 
Ylös Bottom