Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xboxin nettiyhteys lähdössä huonosti käyntin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupajaapa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pyh, vai parin vuoden. Katsotaan miten keiun ilme muuttuu kun se huomaa että pari vuotta on vasta alkua xboxilla ja nettipeleistä tullaan kyllä nauttimaan xboxilla koko loppuelämän. Hifimies voisi myös keksiä järkevämpää tekemistä, sillä jos väittää että xboxilla menee nyt pahemmin, niin voi kävellä itse kaivoon. Kyllä sillä PAREMMIN menee, jos mitään mistään tietää. Totuuden voi hyväksyä vain kypsä ihminen.

Sinänsä EA on kyllä koostaan huolimatta ainakin mulle aika yhdentekevä lafka. Onhan sillä tietty paras lätkäpeli, jos niistä tykkää. Ainoa mielenkiintoinen peli, joka niiltä on tulossa on Medal of Honour: Frontline.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Sinänsä EA on kyllä koostaan huolimatta ainakin mulle aika yhdentekevä lafka. Onhan sillä tietty paras lätkäpeli, jos niistä tykkää. Ainoa mielenkiintoinen peli, joka niiltä on tulossa on Medal of Honour: Frontline.

EA ja EA Sports on muuten eri firmaa. Eli voit kuitata EA Sportsin kaikki pelit paskoiksi jos siltä tuntuu, mollaamatta sen enmpää EAta ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

No oli EA:n pelit mielestänne kuinka paskoja tahansa, niin niitä myydään kuitenkin sellaisia määriä että nettipelin puute vaikuttaa varmasti aika monen potentiaalisen Xboxsin ostajan päätökseen.

Re: EA:lla toinen jalka haudassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nali Lord
Menis vaan nurin koko lafka

Tuo tuskin tapahtuu koska EA juuri taas teki huippu tuloksen, olisikohan ollut ihan ennätys tulos? eniweis. kaiken maailman Harry Pottarit ja muut lisenssi hutut pitää EA:n tuloksen plussalla vielä PIITKÄN aikaa.

Re: Re: EA:lla toinen jalka haudassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mpdman

Tuo tuskin tapahtuu koska EA juuri taas teki huippu tuloksen, olisikohan ollut ihan ennätys tulos? eniweis. kaiken maailman Harry Pottarit ja muut lisenssi hutut pitää EA:n tuloksen plussalla vielä PIITKÄN aikaa.

EA tekikin suurimmat voitot alalta heti Nintendon jälkeen. Ei lainkaan huonosti firmalta joka on lähinnä julkaisija.

No kyllä se nettiyhteys tulee Joulun alla. madden on paska peli joten väliäkö sillä. Pelitehtaat keksii parempia.

Olisin saanut hyvän aiheen aikaiseksi Xbox 2:sta, mutta PS2 modet eivät siitä pitäneet, niin ei voi mitään. It's locked. Tais tulla pupu pöksyyn kun xbox2 jo hypettää ensimmäisiään..:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Olisin saanut hyvän aiheen aikaiseksi Xbox 2:sta, mutta PS2 modet eivät siitä pitäneet, niin ei voi mitään. It's locked. Tais tulla pupu pöksyyn kun xbox2 jo hypettää ensimmäisiään..:D

Noh... Olisinhan mäkin sen voinut lukita, mutta tuo lukittiin (ehkäpä) hyvistä syistä; Siinä ei ollut minkäänlaista faktaa, MS ei ole edes tuhahtanut Xbox 2:sta ja thread-floodaaminen ei ole suositeltavaa (vrt. Xbox 3 ja PS2 threadiasi).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan

Asia on kyllä niin, että Konsolifin alkaa kyllästymään juttuihisi. Joten kiitoksia käynnistä ja näkemiin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Asia on kyllä niin, että Konsolifin alkaa kyllästymään juttuihisi. Joten kiitoksia käynnistä ja näkemiin.

Hemmetti kun se poistettiin se halo2 odotuksia-ketju, en nähnyt mitä tuo breadfan vastasi mulle, vai vastasiko ollenkaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Hemmetti kun se poistettiin se halo2 odotuksia-ketju, en nähnyt mitä tuo breadfan vastasi mulle, vai vastasiko ollenkaan.

Olen syytön ;) En kerennyt tuota lukemaankaan muuten itsekkään.

Mutta jos jäi kaivelemaan, niin kyseinen henkilö vuodattelee ainakin täällä ja täällä.

Iskempä tähän vatsaiskun PS2n nettiyhteyteen, PlayOnline palvelu on siis kustu kumoon heti ensimmäisenä käyttöpäivänä. FFXI:n myynti on myöskin ollut odotetun aneemista, eikä kukaan siis ole sitä vielä päässyt pelaamaan. www.gameforms.com kannattaa lukea julkaisusta juttua.

vanha juttu...eli jotain ongelmia siellä on ollut niiden yhteyksien kanssa, mutta tosta myynnistä olen kuullut kyllä aivan toisenlaisia juttuja...jossain foorumissa sanottiin että ignin mukaan myynti olisi ollut hyvää, mutta en voi sanoa varmaksi kun en ole insider...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
vanha juttu...eli jotain ongelmia siellä on ollut niiden yhteyksien kanssa, mutta tosta myynnistä olen kuullut kyllä aivan toisenlaisia juttuja...jossain foorumissa sanottiin että ignin mukaan myynti olisi ollut hyvää, mutta en voi sanoa varmaksi kun en ole insider...

Minä olen, joten voin kertoa sinullekkin sen tarinan pointin: Melkein kaikki myytiin, mutta myyntiin tulleet määrät olivat _todella_ aneemisia verrattuna edellisiin FF:iin, joten ei sillä mitään lista enkkoja rikota!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus

Minä olen, joten voin kertoa sinullekkin sen tarinan pointin: Melkein kaikki myytiin, mutta myyntiin tulleet määrät olivat _todella_ aneemisia verrattuna edellisiin FF:iin, joten ei sillä mitään lista enkkoja rikota!

ei tämänkaltaiset pelit tule rikkomaan myyntiennätyksiä eikä varmaan kukaan niitä odottanutkaan...se on aika suuri kynnys monelle kun täytyy ostaa vielä bb-kit mukaan...ja yleensä myynti on luokiteltu hyväksi jos kaikki toimitetut on saatu myytyä...ja pelejähän olisi tuotu markkinoille enemmän mutta kun ei ollut enempää bb-kittejä...

Ylös Bottom