Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOXin paikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvain
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kasvain

New Member
Itsellä XBOX on videotasossa videoitten päällä. Tilaa "kattoon" on 2-3cm. Liian vähän?

Sivuille tilaa on reilusti joten ilman pitäisi päästä kunnolla ulos. Mutta purkautuuko ilma kannen kautta pois myös?

Mikä olisi optimaalinen sijoituspaikka konsolille? :D

heh, juuri ajattelin samaa...

eli minulla on xbox suoraan videoiden päällä, yllä tilaa on vielä 5 cm, ja sivuilla sopivasti...mutta xbox on sellaisessa "kulmapöytäkolossa" eli raikasta ilmaa ei oikeastaan sisään pääse.

en tiedä kuinka kovin helposti ne ylikuumenee... tossa ainakin pelasin nyt 2 tuntia...

parashan olisi että xbox olisi väljässä tilassa, ilman muita lämmöntuottavia esineitä ympärillä... (ohjeissa taidettiin varoitella videoita yms)

Kestää

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
en tiedä kuinka kovin helposti ne ylikuumenee... tossa ainakin pelasin nyt 2 tuntia...

No mulla X:ä on vahvarin päällä kypsymässä hiljaisella tulella:)

Eikä ole kipannut eikä mitään. Ilma kulkee varmaan melko huonosti, tila on vain edestä avoin, päällä 10cm ja sivuilla ehkä 5cm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut

parashan olisi että xbox olisi väljässä tilassa, ilman muita lämmöntuottavia esineitä ympärillä... (ohjeissa taidettiin varoitella videoita yms)

No videoita ei varoiteltu, nehän eivät edes oikeastaan lämpene ja harva katsoo videoita samalla kun pelaa :) Vahvareista sensijaan varoiteltiin, nehän saattavat lämmetä ihan kiltisti ja ne kun ovat vielä usein päällä kun pelaa jos haluaa peleihin kunnon äänet.

Muistelisin lukeneeni, että jos Xbox kuumenee liikaa, se lopettaa pelin siihen paikkaan ja tekee varmistustallennuksen. Sitten eject-napissa oleva normaalisti vihreä valo alkaa vilkkumaan oranssina merkkinä ylikuumenemisesta, eikä konsolilla voi tehdä mitään ennen kuin se on "jäähtynyt" (valo palaa taas vihreänä).

Voi olla, että tuo kerrottiin manuaalissa, minä kun en mokomia yleensä lue; yritys ja erehdys -menetelmä on tähänkin mennessä toiminut.

Suurinpiirtein noin siellä maunuaalissa luki. Luki siellä myös se että koneen käyttölämpötila (eli sen huoneen lämpötila jossa kone on) voi olla mitä vain 5-35:n asteen väliltä ja tuo 35 astetta kertoo siitä että ei se kone ihan heti liikaa lämpene ellei esim. toinen (tai molemmat) tuulettimistä ole rikki, ei ainakaan suomen oloissa ja ihanne huonelämpötilahan on tuossa 20 asteen tietämissä.

Slaisser : no minä kun jouduin pitämään videoita päällä että voin pelaa xboxia =))

tosin nyt on xbox TAAS olkkarissa, yksin, tilaa on 6 metrii lähes jokasuuntaan =)

Ylös Bottom