Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XDK launcher...?

TeKe

New Member
Sehän luki niissä secret roomin xboxeissa, eli oliko ne siis dev kittejä? Valaiskaa tyhmää...

Lisäys&tarkennus: lukeeko siis tavallisissa xboxeissa xdk launcher, jossain välissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Sehän luki niissä secret roomin xboxeissa, eli oliko ne siis dev kittejä? Valaiskaa tyhmää...

Lisäys&tarkennus: lukeeko siis tavallisissa xboxeissa xdk launcher, jossain välissä?
Ei lue missään välissä XDK launcher näissä tavallisissa ja tota mitä tulee niihin secret roomin xboxeihin ni mun muistaakseni ne näytti ulkoisesti tavallisilta vaikka niitten ois pitäny olla sellasii vihreen läpinäkyvii, mutta kyllä ne oli minun tietääkseni dev kittei sillä niissä oli ne jotkut ihme valikot mitkä löytyy juuri pelkästään dev kiteistä.
 
Vähän asiaan liittyen (hyvin vähän,heh), jättäkääpä Xboxinne yksikseen vähäksi aikaa konsolin alku-menuihin. "Hieman" aiheutti hämmennystä kun Xbox alkoi JUTTELEMAAN. Jotain kummaa robotin ääntä (sellaista Amigan puhesyntikan tapaista, jos joku muistaa) alkoi kuulua kajareista, tosin selvää en ihan saanut mitä asiaa Xboxilla oli. :D

Ja EN ollut humalassa kyseisellä hetkellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Vähän asiaan liittyen (hyvin vähän,heh), jättäkääpä Xboxinne yksikseen vähäksi aikaa konsolin alku-menuihin. "Hieman" aiheutti hämmennystä kun Xbox alkoi JUTTELEMAAN. Jotain kummaa robotin ääntä (sellaista Amigan puhesyntikan tapaista, jos joku muistaa) alkoi kuulua kajareista, tosin selvää en ihan saanut mitä asiaa Xboxilla oli. :D

Ja EN ollut humalassa kyseisellä hetkellä.
jaahah..jaahah...täytyy kokeilla...:D :D
ja et humalassa...?
 
Dev kittejä ne eivät tietääkseni olleet. Ebayssa myytiin juuri pari viikkoa sitten Xboxin Dev Kitti ja se oli kyllä eri värinen kuin ne koneet mitkä olivat Secret Roomissa. Tosin voihan olla eri värisiäkin Dev Kittejä, mutta luulen, että tämä kyseinen konsoli oli pressimalli (esim. mitä peliarvostelijoilla joskus on).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Dev kittejä ne eivät tietääkseni olleet. Ebayssa myytiin juuri pari viikkoa sitten Xboxin Dev Kitti ja se oli kyllä eri värinen kuin ne koneet mitkä olivat Secret Roomissa. Tosin voihan olla eri värisiäkin Dev Kittejä, mutta luulen, että tämä kyseinen konsoli oli pressimalli (esim. mitä peliarvostelijoilla joskus on).
Joo mä katoin tossa eilen sitten vielä jotain ignnän videoo ja niillä oli siinä sellainen xbox missä luki debug kit ja se oli sellainen vihreen läpinäkyvä.
 
Ylös Bottom