Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Kiitos. Pistin Thunderbirdissä vastaten mutta ei vielä noin 5min jälkeen ole tullut viestiä. Mitenkähän se noin muuten toimii kun ei missään kuitenkaan käsketä vastaamaan viestiin ja monesti se nimenomaan kehoitetaan olemaan tekemättä.
Aijaa...Mikähän siinä on, kun mulla tuli suoraan vaan kun paino. En sitten tiedä voiko olla sellaista "tuuria" että kun painoin vastaa nappia niin juuri samaan aikaan tuli se s-posti :D En kyllä usko. Mutta odotelepa vielä hetki jospa se vaikka tulisi ja katso ettei ole roskaposti kansiossa.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Kiitos. Pistin Thunderbirdissä vastaten mutta ei vielä noin 5min jälkeen ole tullut viestiä. Mitenkähän se noin muuten toimii kun ei missään kuitenkaan käsketä vastaamaan viestiin ja monesti se nimenomaan kehoitetaan olemaan tekemättä.



Olit ilmeisesti, kuten me kaikki olisimme, käyttänyt eliten kovoa coressa, tai käyttänyt samaa gold/silver profiilia sekä coressa että elitessä?

Juuh, Elitessä käyttänyt samaa profiilia.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Ei mulle ainakaan tule UPS:ltä mitään viestiä, vaikka vastasin tilausvahvistukseen...
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Itse tilasin kovon torstaina ja sain tänään, maanantaina, UPSilta seurantakoodin. Oletettavasti perjantaina saan kiintolevyn kotiin! Jee:D!
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Itse tilasin keskiviikkona, eikä mitään ole kuulunut. Rupeaa huolestuttamaan pikkuhiljaa...
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Itse tilasin keskiviikkona, eikä mitään ole kuulunut. Rupeaa huolestuttamaan pikkuhiljaa...

Tilasin itse siis kaverin uunituoreeseen Arcade boksiin omilla tiedoillani ja luottokortilla, toivottavasti siellä ei paineta jarrua että tällä jätkällähän on jo kovalevyt ja vermeet vaikka seriaalit menivätkin läpi :confused:

Postaan tänne jos ja kun jotain kuuluu sieltä.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

voi perhana ihan hyvä tarjous, en pääse vaan hyödyntämään kun poksu rodissa, onko tietoa kauanko on voimassa? jos saisi huoltoreissun jälkeen vielä tilattua.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Itse tilasin myös torstaina ja tänään maanantaina tuli UPS:ltä ilmoitus. Torstaiksi oli luvattu toimitus, saa nähdä pitääkö paikkaansa.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Itse tilasin keskiviikkona, eikä mitään ole kuulunut. Rupeaa huolestuttamaan pikkuhiljaa...

Eiköhän se sieltä tule jos sait tilausvahvistuksen microsoftilta. Itse tilasin levyn viime viikon torstaina eli 16. päivä ja eilen illalla oli tullut UPS seurantamaili. Lupailevat loppuviikoksi perille.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

huomasin muuten sellasen jutun, et tarjouksessa luki, että 24,95 toi paketti (20gb+3kkgold) , mut tilausvahvistuksessa joka tuli spostiin lukee 24,99(puntaa). Jos se nyt sittenki puntoina laskutetaan ni se tulis kyl vaan 8 kalliimmaks about, mut on seki rahaa :) ???
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Mun mielestä siellä oli kyllä punnista puhe koko ajan.. Tiedä sit.
Itellä tuo tilaus vetämässä kokeilun vuoksi visa electronilla. Tilausvahvistuks on tullu. Saa nähä tuleeko kohta ups:ltä postia.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Etusivulla oli laitettu että kovalevy + 3kk liveaikaa on yhteensä 24,99, mutta sitten tilausvahvistuksessa puhuttiin punnista. Tiedä sitten, kumpi on se oikea hinta joka veloitetaan tililtä?
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

huomasin muuten sellasen jutun, et tarjouksessa luki, että 24,95 toi paketti (20gb+3kkgold) , mut tilausvahvistuksessa joka tuli spostiin lukee 24,99(puntaa). Jos se nyt sittenki puntoina laskutetaan ni se tulis kyl vaan 8 kalliimmaks about, mut on seki rahaa :) ???

Kirjoitusvirhe? tilausvahvistuksessa, puntia oli itsellänikin mutta euroja lähti tililtä 14,99 niinkuin pitikin.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Jep. Ups:n lähetysilmoitus saapui just sähköpostilaatikkoon seurantanumeroineen, nyt kun tajusin replata tohon tilaus vahvistukseen. Lupaileevat perjantaiksi perille.
Ja muille oikeata luottokorttia vailla oleville voin ilmoittaa että maksuvälineenä käytin Op:n Visa ELECTRONIA.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Hmm... Ihme juttu kun ei itselleni ole vieläkään mitään tullut(UPS:ltä) vaikka jo viimeviikolla tilasin. Ja kyllä, olen vastannut tuohon tilausvahvistukseen jo useamman kerran.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

itselleni he ilmoittivat toimituspäiväksi 22.10 eli huomenna.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Nyt tuli minullekin vahvistus UPS:ltä sekä erillinen kiitos maili Microsoftilta noin klo 19. Paketin paino 0.4kg. Siis sunnuntaina tilasin ja tänään ke vastattiin, toimituspäiväksi arvioidaan 28.10

Hassua sikäli että vein juuri jälleen yhden boksin UPS:n toimipisteeseen RROD huoltoon, UPS:lle tulee paljon bisnestä jokaisesta boksin omistajasta :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Mulla tuli myös tossa iltamassa Microsoftin erillinen kiitos-maili, jossa kerrottii suomeksi, että tilaus on lähetetty. Samalla tuli vielä kertaalleen lähetyskoodi. Arvioitu toimituspäivä on 23.10. eli huomenna. Tuleeko muuten suoraan kotiovelle tuo lähetys?
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Ups nimenomaan toimittaa paketin vastaanottajalle(myös muualle kuin kotiin) tai jollekulle joka sattuu olemaan paikalla toimitusosoitteessa. Hyvää palvelua kyllä, mutta itselle sattunut tilanteita kyseisen firman kanssa, että sopivaa toimitus hetkeä ei vaan ole saanut sovittua, jolloin esim postista noutaminen silloin kun minulle itselle sopii, olisi huomattavasti parempi ratkaisu.
 
Vastaus: XO Ardace, 20gb kovalevy + 3kk LIVE tarjous

Yritin kaverille ettiä tuota tarjousta xbox.comista mutta en millään löytänyt. Onko tarjous jo mennyt vai pitääkö sinne soittaa että sen voi tilata? Linkki olis kiva.
 
Ylös Bottom