Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

AndreM1Fin

New Member
Eli XtA klaani hakee lisää innokkaita pelaajia hilpeään seuraansa.
Täytäppä hakemus ja pistä yvnä tulemaan
joko minulle tai Vinnielle.
Olisi suotavaa jos täytätte seuraavat vaatimukset:
1. Headset
2. Olette aktiivisia (eli näyttäytyisitte harkoissa ja muutenkin pelaisitte mahd. paljon klaanin kanssa)
3. Muutenkin mielellään siedettäviä tyyppejä haetaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

Edelleen sama meno jatkuu,
Kaikki klaanin pelejä ei ole pakko ostaa / omistaa. (mutta olishan se suotavaa:D)

Upin ketjun ylös.

PELAAJIA HAETAAN


Eli yhteyttä foorumimme kautta
tai sitten suoraan täällä yksityisviestein.

Hakukriteerit :

Mikki
HyväTyyppi
OsuuJaUpottaa
"Aktiivinen Pelaaja"
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

Mä olisin kiinosunut tuosta BF claanista. Koskas se "julkaistaan"? Olen erittäin aktiivinen Osuu ja uppoo (tarkoittaa että lähes aina ekana listalla) ja oon hyvä tyyppi :)
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

XtA Klaani heittäny lusikan nurkkaan ja lopettanut pelaamisen, uusia pelaajia ei enää tarvita.
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

On se vaan niiiiin sääli :cool:
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

Eikös XtA vähänniinkuin yhdistyny FoD:in kanssa, mutta fodin nimi pidettiin?

btw: onko fodi tai vaikka feffi tulossa summer ladderiin
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

Eikös XtA vähänniinkuin yhdistyny FoD:in kanssa, mutta fodin nimi pidettiin?

btw: onko fodi tai vaikka feffi tulossa summer ladderiin

ei sitä mihinkää yhdistetty, aktiivisimmat jätkät vaa meni FoD:iin :rolleyes:
Voi olla... ehkä
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

btw: onko fodi tai vaikka feffi tulossa summer ladderiin

mihis helvetitiin ME ny hävittäis?! ME olemmet tulleet jäädäksemme!!! FEF fou laif, WOOT??!
...though, vaihtelevalla menestyksellä/miehityksellä :rolleyes:
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

en nyt sanois kunkyllä sielä näyttäis lähes kaikki XtA laiset olla, mutta who cares. jatkakaa

Hauskaa lukea näitä teidän viestejä:) Yhdistymisestä ei voida puhua, pojat ovat meillä jäseninä ja FoDin toiminta säilyi samana kun se oli aiemminkin,paitsi nyt huomattavasti kovempana. Voitaisiin sanoa että XtA sulautui FoDiin. Mulla kävi hyviä kavereita sääliksi kun eivät saaneet rosteria kasaan ja matseja pelattua ja meillä ilmeni "pientä" epäaktiivisuutta kesän alkaessa joten tein pojille tarjouksen josta he eivät voineet kieltäytyä.. Saivat uuden hyvän kodin FoDin suojeluksessa ja pääsevät pelaamaan kunnon matseja ilman pelkoa klaanin hajoamisesta. :p

EDIT: Ja kyllä, FoD löytyy summer ladderista, kovempana kuin koskaan CoDin aikakaudella! Haastetta saa laittaa ;)
 
Vastaus: [XtA] Klaani hakee pelaajia (COD4) (VEGAS2) (tulevaisuudessa BF)

Hauskaa lukea näitä teidän viestejä:) Yhdistymisestä ei voida puhua, pojat ovat meillä jäseninä ja FoDin toiminta säilyi samana kun se oli aiemminkin,paitsi nyt huomattavasti kovempana. Voitaisiin sanoa että XtA sulautui FoDiin. Mulla kävi hyviä kavereita sääliksi kun eivät saaneet rosteria kasaan ja matseja pelattua ja meillä ilmeni "pientä" epäaktiivisuutta kesän alkaessa joten tein pojille tarjouksen josta he eivät voineet kieltäytyä.. Saivat uuden hyvän kodin FoDin suojeluksessa ja pääsevät pelaamaan kunnon matseja ilman pelkoa klaanin hajoamisesta. :p

EDIT: Ja kyllä, FoD löytyy summer ladderista, kovempana kuin koskaan CoDin aikakaudella! Haastetta saa laittaa ;)

[BtB] löytyy myös kovempana kuin koskaan ja valmiita ounaan jos joku haluaa matsia:D

Tossa linkkiä ja laittakaa haastetta jos kiinnostaa: http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=6028

S&D only ja normia tietty!
 
Ylös Bottom