Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yakuza

Vastaus: Yakuza

ainahan ne sitä sopivuutta on kuitenkin jossain määrin parantaneet yleensä kun päivitys masiinaan on tullut.Vai?
Nope. Version 2.10 jälkeen PS2-emulaation kehitys lopetettiin. PS1-yhteensopivuuteen on kyllä tullut muutoksia tuonkin jälkeen, mutta PS2-pelien suhteen tilanne pysähtyi tuohon versioon.
 
Vastaus: Yakuza

Siis jos kyseessä nyt on se suht pelin alussa oleva hautakaiskohtaus:

Kun Kazuma vapauduttuaan menee tapaamaan sitä yhtä pomoa sinne jota sitten ammutaan ja Kazuman täytyy paeta hautajaisista.

... niin sitten olen pidemmällä (Chapter 6:ssa) kuin tuo kohta, mutta jos pelissä on useammatkin hautajaiset niin sitten en ole ko. kohdassa. Sitä en nyt kuitenkaan muista koska olisin tuon kohdan pelannut läpi ja millä firmwarella, mutta tallennus on aikaan luotu 23.2.2008 vaikkakin peliä olen alkanut pelaamaan vasta jokin aika sitten.
 
Vastaus: Yakuza

Kiitos loistavasta vinkistä! Ton edullisemmin ei ko. peliä varmasti mistään saa, käytettynäkään.
 
Vastaus: Yakuza

Yakuza 2 on polkastu nyt käyntiin. Mitä mainioin viikonloppu viihdyke, ihan ku leffaa kahtos. Kazuma on äijä!! :D Onneksi demojen pituus ei puuduta, sen verran mukaansatempaavaa juonta tarjotaan. Mielestäni kaikkien pitäs antaa tälle pelille mahdollisuus, pituutta ja tehtävää pelissä riittää ja tän saa vielä suht. koht. halvalla. Eikä ykkösen missaaminen haittaa, peli kertaa haluttaessa menneet tapahtumat.

Mutta mutta.. yhden pienen vian olen huomannut demojen aikana. Joskus ääni värisee ja särkee. Onko kellään muulla tätä samaa?
 
Vastaus: Yakuza

Samaa on myös minulla. ääni rätisee ikävästi välidemoissa, mutta ei se pitemmän päälle haittaa, kun loistopeli on kyseessä! Harmi vaan jos ei sitä Yakuza 3 koskaan saada länsi-markkinoille, ei siinä muu sitten auta kun idästä tilata ja ylittää kielimuuri.
 
Vastaus: Yakuza

Mistä mahtaa rätinä johtua, itse en moista huomannut kun pari kuukautta sitten läpi pelasin.
 
Vastaus: Yakuza

En tiedä yhtään mistä se johtuu, mitä kautta otit äänet kun se ei rätissyt? Olen kokeillut optisella vahvistimen kautta, sillon ei rätise niin pahasti tai sitä ei huomaa, mutta jos RGB:llä olen ottanut niin sillon sen rätinän huomaa kyllä.
 
Ylös Bottom