Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Jeps oli kivat Gaymit kiitokset järkkääjille/osallistujille ja neidille lämmin kiitos tageista:)
 
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Ihan mahtavaa meininkiä , meillä porukka tosiaan aika kokematonta tiimipeleissä ja rooli oli välistä vähän hukassa mutta hyvät jutut oli ketkä puhu mikkiin .
Melkonen ero noissa ajoneuvokentissä oli , meillä ei juuri pilotteja ollut ja mm. Deja hoiteli Firestormissa meidän kaikki tankit pois pelistä , hacasta ja sundesta puhumattakaan sitten muualla .

Vähän tarttis Stabin harjoitella tuota tiimipeliä mutta ehdottomasti näitä lisää :D

ps. neiti pelas kyllä hienosti

pps. Janneks kyllä sä kebun sait
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Omastakin puolesta kiitoksia järjestäjille ja hyville vastustajille! Nyt on aikamoinen sanoisinko "taisteluväsymys" :p Huomasiko dogi muuten miten hieno ja terävä uusi sähköinen kebableikkurini on, kun sillä sivalsin hellästi niskasta..Kyllähän meidän puolella ehkä tuo oluen voima hiukan näkyi hiukan holtittomana pelinä toisinaan. Ei muuta ku menkää lahjattomat harjoittelemaan ja kokeillaan joskus uudestaa.:D -CHEERS-cu@battlefield
 
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Kiitoksia vaan minunkin puolesta. Hauskaa oli ja parit tagitkin tuli nappattua muistoksi.

Tästä muistaakseni mainittiin, että mulle partyssä PITÄÄ AINA OLLA TILAA.

Joo itsekin sanoin tuosta, mutta kai mulla vain on liian iso pylly kun eivät kuunnelleet/kuulleet :D
 
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Mitä olen näitä pelejä järkännyt ja ollut touhussa mukana, niin voin sanoa, että ei tule toimimaan.

Nämä pelit kannattaa pitää aina vähän "erikoisempana" tapahtumana, jotta kiinnostus pysyy yllä. Ei tule tällaista ilmiötä: "Enpä jaksa tänään osallistua, onhan ne pelit ensi viikollakin."

Jep, tuli kyllä mieleen sekin. Jengillä on kumminkin aika samat kaverit jonka kanssa vääntää pelejä. Itselläkin.

Mutta saa sitä kutsuja laittaa tulemaan...
 
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

eipä enään mitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Olin niin paskat housussa jatkuvasti, enkä vaan kyennyt puhumaan :D Kuuntelin kyllä! Mut olin ihan pihalle et kuka nyt puhuu ja minne sitä apua nyt tarvitaan :D
Todella omituinen kokemus tuo kun ihmiset puhuu kun koittaa keskittyä :p Opettelua vaatii sekin. Sain mä joltain revittyä helyt kaulasta, en kyllä muista keneltä.
Sitten luulin et tarvii pitää sitä saakelin samaa luokkaa kokoajan et on squadissa eri voimavaroja. Painelin sitten aivan turhaan assaultin kanssa sen yhden kentän ja siitä ei siinä ole kyllä paljoa hyötyä.
En muista kuka sanoi miss mussukka mutta nauroin sitä todella kauan :D Jos mikki olisi ollut päällä olisitte kuulleet vaan naurua ja ***** viljelyä :p
Aina kun näin jonkun vastustajan tuli olo kuin lapsella jouluna kun näkee iiiiison paketin, mutta se perkele menee ja kutistuu silmissä ennen kun kerkeet ees ajattelemaan et mitäköhän siellä on sisällä.
Ootte todella mukavaa ja pimeetä sakkia <3 Oli kiva pelata!
 
Vastaus: YKM vs. konsolifin all-stars la 25.2.2012 klo 22.00

Puukkoleikeissä saattaa sydämensä naisille menettää ;D
 
Ylös Bottom