Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Siinä ekassa erämaa kentässä pitäisi saada yksi esine vielä... Löytyy sen jälkeen kun lasketaan se kisa jäämäessä. Siellä on niistä torneja joissa sotilaat on. Siitä vähän eteenpäin on se ukkeli, jolla avataan se ovi maaliin. Tämän ukkelin yläpuolella on tämä viimeinen palkintokupla, jotan en saa. Miten se saadaan?
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Luulen, että tuon olisi saanut silloin kun poistuu siitä 4x tehtävästä. Minulle tuli liittymispyyntö juuri tuon loppuosassa kun hypellään siinä trampoliinilla niin jäi näkemättä miten tuolta poistutaan. Itse tuli tuo kyseinen kupla saatua kasaamalla niitä laatikoita ja sotilaita kasaksi ja niiden päältä hyppimällä. Ei tosin ihan helppoa ollut.
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Otetta peliin puuttuu: Esine joka näkyy tummanvihreän puun ja Kierteisen pilven välissä.

Mangustien kumingaskunta puuttuu: Esine joka näkyy linnun ääriviivojen ja eläimen mustan nenän välissä.
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Otetta peliin puuttuu: Esine joka näkyy tummanvihreän puun ja Kierteisen pilven välissä.

Mangustien kumingaskunta puuttuu: Esine joka näkyy linnun ääriviivojen ja eläimen mustan nenän välissä.

En todellakaan muista, että mitä noissa kohdissa on, mutta tässä hyvin yleinen kupla, joka monilta jää tuossa jälkimmäisessä kentässä saamatta:

Mangustien kuningaskunta: Juuri kun olet mennyt kisan alkutolppien ohi ja tulee sellainen "sokkelo", jossa on paljon pisteitä, niin siinä oikeassa seinämässä on sienen pala, jonka voi vetää seinästä pois. Kolossa on seinän takana sitten palkintokupla.
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Multa puuttuu tanssijan hovista "Koristeelliset ikkunat" ja "Ruskea kaiverrettu puu" välissä oleva esine, rivillä 3.

Mistä tuon löytää? Vaikka olen katsonut YouTubesta noita "walkthrough" - videoita, en ole silti sitä löytänyt.
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Mene kenttä editoriin , ja tee niitä harjoituksia, sieltä saat sen, näin ainakin luin jostain.

Mikä on kenttä editori? Oon pelannu pelin läpi ja nyt vaan koitan saada jokasesta 100%. Leijonatarra uupuu:)
 
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Mikä on kenttä editori? Oon pelannu pelin läpi ja nyt vaan koitan saada jokasesta 100%. Leijonatarra uupuu:)

Kenttä editorissa voi tehdä omia kenttiä ja jakaa niitä verkon kautta muiden pelattavaksi. Editoriin pääsee käsiksi Omassa kuussa, jonne pääse aluksesta (pod). Eli kun käytät aluksen ohjainta, paina oikealle niin pääset kenttä editoriin. Kenttä editorissa on erilaisia harjoituksia, jotka opastavat kenttien teossa. Näitä harjoituksia tekemällä saa avattua monet pelin esineistä ja tarroista.
 
Ylös Bottom