Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
skeitaten voittoon kentästä puuttuu muutama tarra (oisko 90%). oon mielestäni ettiny kyl kaikki paikat läpi, mitkä lie hankalimmat löydöt tässä?
Itelläni on Puutarha 100%![]()
Niitä jaellaan vain näköjään niille kentille joista saa 7 trophyä ja ovat 30 sekunnissa ohiNiitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu
Mulla on yksinpeli 100% ja kaikki kuolematta. Niitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu, mutta eipä noilla trophyillä toistaseks oo välii.![]()
PS. Kun menee valikosta kohtaan "Siistit kentät", tulee 1. sivu. Onko sen sivun tasot kaikilla muillakin pelaajilla 1. sivulla?
Mietin vaan, että miten pelaajat löytävät noita kenttiä? Mikä tekee kentästä 50.000 kertaa pelatun, ja toisia, esim. omia ja ystävien kenttiä on pelattu yleensä 10-50 kertaa. Ketkään muut kuin omat kaverit eivät näytä paljon eksyvän omiin kenttiini...
Onko hakusanalla osuutta asiaan?
PS. Kun menee valikosta kohtaan "Siistit kentät", tulee 1. sivu. Onko sen sivun tasot kaikilla muillakin pelaajilla 1. sivulla?
Apua. Eli mistä saan sen leijonamerkin, jonka avulla saa skeitaten voittoon kentän 100%. Eli siis se mikä pitäää siihen tyhjään vaakunaan liimata. Ei löyd :/