Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Yksinpeli/tarina keskustelu [VARO SPOILEREITA]

Voisikos joku asiasta tietävä kertoa mistä päin siellä hääkentissä löytyy ne luurangon osat (jalat, kädet, vartalo ja pääkallo) ja löytyvätkö ne yhdessä jostain paikasta vai erikseen? Itse olen yrittänyt etsiä mutta en ole löytänyt...

EDIT: Löysin itse...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laittakaa vain lisää spoilereita mistä löytyy. Nyt aloin itse vetelemään noita uuudestaan, että saisi kaikki kamat. Otetta pelissä numero 28 löytyy seuraavasti:

Kuningattaren takaa, ennen vikaa hevoslaskua

skeitaten voittoon kentästä puuttuu muutama tarra (oisko 90%). oon mielestäni ettiny kyl kaikki paikat läpi, mitkä lie hankalimmat löydöt tässä?

Mulla on kaikki Japani alueen ekaan kenttään 100% ja kuolematta. Sit on yks intia kentistä 100% ja kaikki niistä kuolematta. Ja eka erämaa kenttä 100% ja kuolematta.

No jos tähän ketjuun näitä voi laitella, ni itellä viel pitäs neljä maata mennä kuolematta ja kahesta maasta puuttuu viel tavaroita(ja et saan ne loput tavarat, tarviin neljä kaveria)

Mulla on yksinpeli 100% ja kaikki kuolematta. Niitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu, mutta eipä noilla trophyillä toistaseks oo välii. :)

multa puuttuu 9 tostaskeitaten voittoon , ne mihin tarvitaan kaksi (kuka haluaa tulla?)
sitte ekalta vaakariviltä neöjäs ja kuudes
toiselta toinen
neljänneltä kolmas ja neljäs
viidenneltä toinen ja kolmas
kahdeksanneltaneljäs ja kuudes
ja toisiks viimiseltä toinen.

Monta kertaa kolunu ton läpi muttei niitä löydy..

Keräilijän lymypaikka kentästä puuttuisi neljännen rivin ja viidennen rivin ensimmäinen tavara.

Mulla on yksinpeli 100% ja kaikki kuolematta. Niitä sydämii vaan ei tuu oikeen mistään vaikka omasta mielestäni ihan hyviäkin kenttiä oon julkassu, mutta eipä noilla trophyillä toistaseks oo välii. :)

Mietin vaan, että miten pelaajat löytävät noita kenttiä? Mikä tekee kentästä 50.000 kertaa pelatun, ja toisia, esim. omia ja ystävien kenttiä on pelattu yleensä 10-50 kertaa. Ketkään muut kuin omat kaverit eivät näytä paljon eksyvän omiin kenttiini...
Onko hakusanalla osuutta asiaan?

PS. Kun menee valikosta kohtaan "Siistit kentät", tulee 1. sivu. Onko sen sivun tasot kaikilla muillakin pelaajilla 1. sivulla?

PS. Kun menee valikosta kohtaan "Siistit kentät", tulee 1. sivu. Onko sen sivun tasot kaikilla muillakin pelaajilla 1. sivulla?

Mulla siinä on kolme sivua. Sivut vaihtuilee L1 ja R1 napeilla.

Toi hakusysteemi on muakin askarruttanut. Tuntuu että kokoajan tulee vastaan ne samat kentät,
mitkä on tullut pelattua jo aikoja sitten. Kuitenkin kun esim. pelin story kenttien tuloslistoilla riittää
sijoituksia useisiin kymmeniin tuhansiin niin kumma että miksei niitä jaettuja kenttiäkin sitten ole
suhteessa vähän enemmän kun mitä haku antaa ymmärtää.

Tai ehkä etsin väärällä tavalla.

Mietin vaan, että miten pelaajat löytävät noita kenttiä? Mikä tekee kentästä 50.000 kertaa pelatun, ja toisia, esim. omia ja ystävien kenttiä on pelattu yleensä 10-50 kertaa. Ketkään muut kuin omat kaverit eivät näytä paljon eksyvän omiin kenttiini...
Onko hakusanalla osuutta asiaan?

Yks mitä oon joskus tehny, on että menee johonkin suosittuun kenttään esim. Ramp tai LBP koris hommeli, ja siellä kommenteissa mainostaa omaa kenttää. Sitä tekee aika moni.
Se on vaan huono puoli, että niitä kommentteja saa käydä laittamassa melko useasti, jos haluaa paljon pelaajia, eikä kaikki käy niitä lukemassa.
Oikeastaan ainoa tapa löytää uusia kenttiä on käyttää hakusanaa, koska suosituimmat kentät on aina ne samat, ja tuoreet kentät ovat niitä mitä on itse viimeksi pelannut.

PAras tapa ssada paljon pelaajia on pistää kentän alkuun LittleBig. Niin minä ymmärtäisin.

Apua. Eli mistä saan sen leijonamerkin, jonka avulla saa skeitaten voittoon kentän 100%. Eli siis se mikä pitäää siihen tyhjään vaakunaan liimata. Ei löyd :/

Apua. Eli mistä saan sen leijonamerkin, jonka avulla saa skeitaten voittoon kentän 100%. Eli siis se mikä pitäää siihen tyhjään vaakunaan liimata. Ei löyd :/

Mene kenttä editoriin , ja tee niitä harjoituksia, sieltä saat sen, näin ainakin luin jostain.

Ylös Bottom