Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen NHL 17 -palauteketju

Cyrus1

Well-Known Member
Tuo ennakkohehkutusketju on lähinnä "yleinen NHL 17-keskustelu" niin ajattelin tehdä tällaisen, minne tulee vain porukan mielipiteet pelin plussista ja miinuksista.

Mitä hyvää, mitä parannettavaa pelissä mielestäsi?
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Itsellä on ainakin ollut todella paljon ongelmia noitten syöttöjen kanssa kun joka matsissa tuntuu syöttö % olevan 50% luokkaa.
En sitten tiedä mikä mättää mutta syötöt tuntuvat karkaavan harakoille koko ajan. Siinä ensimmäinen miinus.

Ja toinen mikä on ihmetyttänyt että jäähyjä tulee todella vähän jos ei lasketa huitomisia ja kampituksia.
monesti meikäläinenkin ajettu todlla törkeästi selästä päin laitaa ilman minkäänlaista seuraamusta.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Itsellä on ainakin ollut todella paljon ongelmia noitten syöttöjen kanssa kun joka matsissa tuntuu syöttö % olevan 50% luokkaa.
En sitten tiedä mikä mättää mutta syötöt tuntuvat karkaavan harakoille koko ajan. Siinä ensimmäinen miinus.

Ja toinen mikä on ihmetyttänyt että jäähyjä tulee todella vähän jos ei lasketa huitomisia ja kampituksia.
monesti meikäläinenkin ajettu todlla törkeästi selästä päin laitaa ilman minkäänlaista seuraamusta.
Juu yksinpelissä syöttökovuus ja syöttöavut täysille, muttei kuitenkaan sitä millä ei voi ladata. Samaten jäähyt ja tekoälyn jäähyt täysille ja rangaistuksien pituus vähintään 5/6. Pelinopeus täysille. Tekoälyn voi laittaa kans supertähdelle ja vielä slidereistä erikseen 6/6 tekoälyn vaikeus. Noilla saa jo ihan kohtuu realistisen näköistä hokia tekoälyä vastaan.

Jostain syystä ainakin itellä tähtipelaaja 0/6 -vaikeudella kusettaa paljon enemmän.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Olen pelaillut vain yksinpeliä, mutta AI:llä on joka joukkueessa 1-2 pelaajaa joka ei saa kiekkoa haltuun. Se pelaaja tökkii kiekkoa eteenpäin, mutta ei saa sitä haltuun.
Välillä joku muu pelaaja, tai ihmispelaajalle itselle tulee osittain sama bugi. Siinä miss nuo tietyt pelaajat ei saa koko matsin aikana kiekkoa haltuun, niin näille muille käy sama tökkimis efekti, mut 4-5 yrityksen jälkeen kiekko tulee lapaan.

Välillä myös kiekko lähtee lavasta ihan ihmeellisesti irti ilman harhautuksia, kaarroksia tms.

Sen lisäksi välillä ketjuja ei pysty vaihtamaan itse, nappia kun painaa ketjun ympärillä kehys välähtää, mut ei vaihdu. Kesken pelin siis, pelilatkoilla ongelmaa ei ole.

Näiden ongelmien takia maaleja on tullut molempiin suuntiin aika paljon ja ratkaissut lähes jokapelin. Peli pysyykin tauolla seuraavaan päivitykseen asti. Tälläisenään pelikelvoton..
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Perusvarmaa lätkäähän tämä on.
Konetta vastaan liian helppo,mjoten pelaan vain onlinea ja toistaiseksi huttuia vain.
Kehitettävää on näissä vuosisadan hitaimmissa valikoissa ja HUT:n puolella olisi kiva saada tarkempaa tietoa synergioista, että onko ne osa tai kaikki rikki.
Koska alan olla aika vakuuttunut siitä, että vikaa niissä on.
Samoilla pingeillä, taktiikoilla ja äijillä luistelu ja reagointinopeudessa on ero kuin yöllä ja päivällä.
Synergioitten kanssa esim joukkueeni Usain Bolt eli Detroitin Nyquist(kiihtyvyys,ketteryys ja nopeus 93 ja kevyt mies) häviää Charalle!!! Luistelussa.
synergiat vekeen niin suurinosa pelaajista jää kakkoseksi luistelukisassa.
Itse toistaiseksi pelailen ilman synergioita tai max 1 synergia jos sattuu osumaan kohdallee kun kentällisiä teen. Neljällä synergialla on todella hankala pelata.
Ja sen verran asiasta on eri foorumeilla juttua.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Perusvarmaa lätkäähän tämä on.
Konetta vastaan liian helppo,mjoten pelaan vain onlinea ja toistaiseksi huttuia vain.
Kehitettävää on näissä vuosisadan hitaimmissa valikoissa ja HUT:n puolella olisi kiva saada tarkempaa tietoa synergioista, että onko ne osa tai kaikki rikki.
Koska alan olla aika vakuuttunut siitä, että vikaa niissä on.
Samoilla pingeillä, taktiikoilla ja äijillä luistelu ja reagointinopeudessa on ero kuin yöllä ja päivällä.
Synergioitten kanssa esim joukkueeni Usain Bolt eli Detroitin Nyquist(kiihtyvyys,ketteryys ja nopeus 93 ja kevyt mies) häviää Charalle!!! Luistelussa.
synergiat vekeen niin suurinosa pelaajista jää kakkoseksi luistelukisassa.
Itse toistaiseksi pelailen ilman synergioita tai max 1 synergia jos sattuu osumaan kohdallee kun kentällisiä teen. Neljällä synergialla on todella hankala pelata.
Ja sen verran asiasta on eri foorumeilla juttua.
Kyllä mun mielestä synergiat vaikuttaa aika lailla, huoma hyvin toi heavy hittersin kanssa kun taklaukset on heti kovempia, ja joukkue synergia on toi trap käyttössä niin kyllä se poke checki on parempi kans :) mut tottakai ei se kannatta laittaa paljon huonompi pelaja vaan synergian takia
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Kyllä mun mielestä synergiat vaikuttaa aika lailla, huoma hyvin toi heavy hittersin kanssa kun taklaukset on heti kovempia, ja joukkue synergia on toi trap käyttössä niin kyllä se poke checki on parempi kans :) mut tottakai ei se kannatta laittaa paljon huonompi pelaja vaan synergian takia

En ole huonompia pelaajia laittanut vaan ostellut oikeilla synergioilla hyviä pelaajia.
Tossa ihan testattiin yhden kaverin kanssa linjoilla miten noi vaikuttaa. Mulla oli ensin käytössä PP, RF, 1T ja CG. Pingi oli molemmissa peleissa sama (5) taktiikat samat. Synergioilla ei omat äijät liiku mihinkään, botit ei saa irtokiekkoja, ei estä vastustajaa, vedot ei lähtenyt millään lavasta, laiturit ei pääse irti puolustajista. Tässä pelissä ei pikalaituri Nyquist pärjännyt tuoreilla jaloilla luistelussa Boychukille, kaverilla, jolla ei synergioita auki ollut yhtään.
Otin synergioista pois tuon 1T:n, CG:n ja RF:n niin joukkueen tekeminen muuttui täysin.
ei mitään ongelmaa pelinhallinnan kanssa.
Testailemallahan nuo asiat selviää. Noin sata matsia nyt onlinessa takana ja aina synergioitten kanssa pelaajat oudosti heikkenee suorituskyvyltä. AINA.
Ja tuolla eräällä ulkomaan forumilla oli pitkät horinat kyseisestä asiasta.
Mikä on rikki ja millä tavalla.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

En ole huonompia pelaajia laittanut vaan ostellut oikeilla synergioilla hyviä pelaajia.
Tossa ihan testattiin yhden kaverin kanssa linjoilla miten noi vaikuttaa. Mulla oli ensin käytössä PP, RF, 1T ja CG. Pingi oli molemmissa peleissa sama (5) taktiikat samat. Synergioilla ei omat äijät liiku mihinkään, botit ei saa irtokiekkoja, ei estä vastustajaa, vedot ei lähtenyt millään lavasta, laiturit ei pääse irti puolustajista. Tässä pelissä ei pikalaituri Nyquist pärjännyt tuoreilla jaloilla luistelussa Boychukille, kaverilla, jolla ei synergioita auki ollut yhtään.
Otin synergioista pois tuon 1T:n, CG:n ja RF:n niin joukkueen tekeminen muuttui täysin.
ei mitään ongelmaa pelinhallinnan kanssa.
Testailemallahan nuo asiat selviää. Noin sata matsia nyt onlinessa takana ja aina synergioitten kanssa pelaajat oudosti heikkenee suorituskyvyltä. AINA.
Ja tuolla eräällä ulkomaan forumilla oli pitkät horinat kyseisestä asiasta.
Mikä on rikki ja millä tavalla.
Samaa mieltä alan olla noista synergioista. Aina kun niitä laittaa enemmän kuin yhden, alkaa peli menemään penkin alle. Tekoäly pelaa ainakin paremmin ilman noita synergioita, näkee kun pakkipari pysyy tiiviinä vierekkäin. Synergioiden ollessa päällä vastustaja tulee aina keskeltä läpi ja tekee sen rystymaalin. Olen aina ottelun jälkeen katsonut vastustajan jengin ja eipähän siellä yleensä ole ollut kuin korkeintaan kaksi synergya päällä, toinen joukkue ja yksi pelaajasynergy. Poikkeuksena nämä superjoukkueet. Kunhan on vain keksitty hyvän niminen systeemi, jotta työnnetään lisää rahaa pakkoihin. Itsekin olen tätä nyt pelannut sata peliä, joista suurimman osan hävinnyt. Nyt olen kasannut joukkueen niin että aloittajat ovat hyviä ja muut pelaajat ovat oman maun mukaan, ei synergian.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Kyllä mun mielestä synergiat vaikuttaa aika lailla, huoma hyvin toi heavy hittersin kanssa kun taklaukset on heti kovempia, ja joukkue synergia on toi trap käyttössä niin kyllä se poke checki on parempi kans :) mut tottakai ei se kannatta laittaa paljon huonompi pelaja vaan synergian takia
Tuo heavy hittershän ei vaikuta kuin niihin neljään pelaajaan, jotka olet sinne laittanut. Eli muiden taklaaminen tapahtuu niiden pelaajien taklausarvon mukaan. Oliskin hienoa, kun olis joukkuesynergynä joku taklaamiseen vaikuttava. Itse olen tuosta trapista toista mieltä, en huomannut minkään valtakunnan eroa. Otetaan esimerkiksi Chara, sehän on pommittaja, mutta kyllä sillä saa taklattua pelaajan aina nurin ilman hard hitteriä. Reaves, Boyle, Bollig, näilläkin saa pelaajat kumoon, eivätkä ole hard hittereitä. Sama asia noilla pikku ukoilla tuon poken kanssa, ihan varmasti saavat kiekon pois koska se poken arvo on niin kova.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Tuo heavy hittershän ei vaikuta kuin niihin neljään pelaajaan, jotka olet sinne laittanut. Eli muiden taklaaminen tapahtuu niiden pelaajien taklausarvon mukaan. Oliskin hienoa, kun olis joukkuesynergynä joku taklaamiseen vaikuttava. Itse olen tuosta trapista toista mieltä, en huomannut minkään valtakunnan eroa. Otetaan esimerkiksi Chara, sehän on pommittaja, mutta kyllä sillä saa taklattua pelaajan aina nurin ilman hard hitteriä. Reaves, Boyle, Bollig, näilläkin saa pelaajat kumoon, eivätkä ole hard hittereitä. Sama asia noilla pikku ukoilla tuon poken kanssa, ihan varmasti saavat kiekon pois koska se poken arvo on niin kova.
Joo tiedän, ja kyllä charalla saa mutta huomasin eron Kronwallin taklauksella ja bogosian taklaa kovempaa kun Chara tolla synergialla tai sitten on sattuma vaa, mistä mä tiedän ;-)
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 palauteketju

Omenanraato sanoi:
Olen pelaillut vain yksinpeliä, mutta AI:llä on joka joukkueessa 1-2 pelaajaa joka ei saa kiekkoa haltuun. Se pelaaja tökkii kiekkoa eteenpäin, mutta ei saa sitä haltuun.
Välillä joku muu pelaaja, tai ihmispelaajalle itselle tulee osittain sama bugi. Siinä miss nuo tietyt pelaajat ei saa koko matsin aikana kiekkoa haltuun, niin näille muille käy sama tökkimis efekti, mut 4-5 yrityksen jälkeen kiekko tulee lapaan.

Välillä myös kiekko lähtee lavasta ihan ihmeellisesti irti ilman harhautuksia, kaarroksia tms.

Sen lisäksi välillä ketjuja ei pysty vaihtamaan itse, nappia kun painaa ketjun ympärillä kehys välähtää, mut ei vaihdu. Kesken pelin siis, pelilatkoilla ongelmaa ei ole.

Näiden ongelmien takia maaleja on tullut molempiin suuntiin aika paljon ja ratkaissut lähes jokapelin. Peli pysyykin tauolla seuraavaan päivitykseen asti. Tälläisenään pelikelvoton..

Tuo ensimmäinen on tullut pari kertaa vastaan. On kieltämättä outoa että joku perusvarma Erik Johnson pelaa kuin maila olisi koko pelin lapapuoli ylöspäin. Tämä taitaa olla bugi. Onneksi itselläni ei ole osunut enempää noita.

Ketjuvaihdon ongelmat kuulostavat oudolta. Itselläni on automaattisella, mutta teen kyllä itse silti vaihdot kesken pelin ja hyvin toimii.

Muuten kiekon irtoamiseen suosittelen hieman katselemaan niitä slidereita. Tuohon vaikuttaa aika moni asia, että kiekko mailasta lähtee. Itse pelaan sellaisilla asetuksilla, että periaatteessa joka vaihdossa on kiekollisella jotain ohjelmaa, mutta koen sen olevan lähempänä realismia kuin esimerkiksi viime vuoden pelin jossa neloskentän jannulla pystyi heittämään huoletta tuulimyllydeket ja limpun yläpeltiin.

Slidereiden vuoksi koen että tämä on yksinpelinä aivan ylivoimainen lätkäpeli. Kiekon irtonaisuus tekee sen, että monet selkäytimeen jo iskostetut tavat pelata karsiutuvat pois, kun juuri syöttöhetkellä kiekko "pyörähtääkin" lavasta, syötön vastaanottaja räveltää pelivälineen kanssa ratkaisevan hetken tai laukaisuhetkellä kiekko karkaa. Toki siellä kolikon toisella puolella tulee se ärtymys, että ylivoimapeliä pyörittäessä NHL:n parhaatkin pelaajat kerran pelissä menettävät kiekon vähän epärealistisessa paikassa ilman häirintää, mutta eilen Venäjä-Suomea katsoessa unohtui siellä itänaapurin pelaajalta yv:llä kiekko B-pisteen kaarelle, kun pelaaja lähti vähän hätäisesti kohti kulmaa.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 -palauteketju

Ite olen huomannut miinuksia kaverin kaa pelattiin be gm moodia niin yks kaks kaatu ea sportsi.
Ja syöttö prosentti on aika huono ollu ja jäähyt ei mee oikeen.
Ja se ärsyttää ku näitä huippu seuroja suositaan eikä niitä vastaan pärjää millään vaan ne etenee aina eteen päin pudotuspeli kieroksilla.
Näihin ois hyvä puuttua!
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 -palauteketju

Parannettavaa voisi olla realistiset tuomari työskentely ja ylipäätänsä kaikki bugit saada pois, koska niitä on liikaa ilmenny tässä mitä olen pelannut peliä.

Ja saada kaikki joukkueet sellaisiksi että jokaisella on mahdollista edetä pudotuspeleissä eikä se että aina joku chicago ja muut menee eteen päin et niitä ei voi pudottaa millään.
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 -palauteketju

Voi itse päätellä onko EA korjannut pisteiden tekoa tekälyllä taustalla. Tossa mun Be a pro kaudelta pistepörssi top3:sta eteenpäin koska itse ja oman ketjun pelurit siellä top1 ja 2. Tämä on jokavuotinen vitsi tämä pistepörssi ja sietäisi viimeinkin korjata!

https://i.gyazo.com/a28b2e60cd857acf33e3e2cc244caae2.jpg

https://i.gyazo.com/8f5f2901786b441023099d007c01c52e.jpg

Ainoa mikä on oikein, on pakkien pisteet/maalit, muut eivät tee taaskaan mitään. No, ehkä tuo pakin maalipörssin voitto ei ole ihan realistista kuitenkaan mutta se ei ole pakin vika, vaan hyökääjien. Olisko niin että kaikkien pisteet/ maalit pitäs vähintään tuplata!? :D

Liekö GM:sä samaa?
 
Vastaus: Yleinen NHL 17 -palauteketju

Toivottavasti NHL-pelisarjaan saataisiin NFL-pelisarjasta tuttu Community Files -ominaisuus, jossa voisi jakaa esimerkiksi muokattuja rostereita (pelaajat, taitopisteet, varusteet), pelikuvioita tms. Esimerkiksi Operation Sports -foorumilla porukalla olisi kiinnostusta tehdä omia rosterimuokkauksia ja jakaa niitä, mutta nyt vielä kaikki joudutaan tekemään manuaalisesti.
 
Ylös Bottom