Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sulla on sitten mukavasti backlogia tyhjennettävänä eläkepäivinä, kun pelejä tulee jatkuvasti lisää hyllyynDiscshopin "Ota 3, maksa 2" -kamppis senkun jatkuu. Listalta löytyy satoja pelejä.
SyysAle - Pelit osta 3 maksa 2 - Discshop.fi
www.discshop.fi
Siihen päälle vielä pelien varastosiivous -kampanja.
Varastosiivous- Pelit - Discshop.fi
www.discshop.fi
Katsotaan selviääkö tällä kertaa ilman ostoksia. Luultavasti ei.
Pakko ostaa kun halvalla saa.Sulla on sitten mukavasti backlogia tyhjennettävänä eläkepäivinä, kun pelejä tulee jatkuvasti lisää hyllyyn
Kuinkas monessa pelihyllyn pelissä on vielä muovit päällä?
Ei ollut mulle kysymys, mutta viime viikolla laskin, että 63 peliä on itselläni pelejä muoveissa pelkästään Ps4/Xbox One ajasta tähän päivään. Ei noita kaikkia ikinä tule pelattua, mutta tulee aina silti ostettua lisää pelejäSulla on sitten mukavasti backlogia tyhjennettävänä eläkepäivinä, kun pelejä tulee jatkuvasti lisää hyllyyn
Kuinkas monessa pelihyllyn pelissä on vielä muovit päällä?
Itse äsken tarkistelin omaa pelikirjastoa (n. 2000kpl) ja kun pääsin kolminumeroiseen lukuun muoveissa olevien pelien kohdalla, niin päätin lopettaa laskemisen. Elokuvien kohdallakin (n. 5000kpl) näyttää olevan useampi levy vielä muoveissa. No ehkäpä joskus....... tai sitten ei. Kyllä tämä hamstraaminen on kamalaa.Ei ollut mulle kysymys, mutta viime viikolla laskin, että 63 peliä on itselläni pelejä muoveissa pelkästään Ps4/Xbox One ajasta tähän päivään. Ei noita kaikkia ikinä tule pelattua, mutta tulee aina silti ostettua lisää pelejä
Kiitos vinkistä! Ostoskoriin tarttui FIFA:n lisäksi muutama muukin peli jonka hinta näyttäisi laskeneen Gigantin verkkokaupassa:FIFA 22 Switch/XOne/PS4 39,95€ | PS5/XSX 44,95€
Julkaisu 01/10
Hae tuotteita, kategorioita tai artikkeleita
www.gigantti.fi
NHL 22 XOne/PS4 39,95€ | PS5/XSX 44,95€
Julkaisu 15/10
Hae tuotteita, kategorioita tai artikkeleita
www.gigantti.fi
Nyt löytyy Mini Snessiä CDon.comilla:
Ei muutako tilaukseen jos konsolia löydy kun hintakin on kohdillaan
Switchistä en sanoa, mutta aiempien vuosien perusteella Pleikkarin Storessa Halloween Sale alkaa ensi viikolla.Milloihan alkaa mahdolliset Halloween alennukset playstation storessa sekä Nintendo switch:n kauppapaikalla?