Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Äh. Olisi pitänyt tajuta laittaa aiemmin: Mutta, Ylöjärven uuden kauppakeskus Elon TILT (pelaajan pelikauppa) antaa vielä vissiin sunnuntaille asti ihan hyviä tarjouksia:

Tilt - Pelaajan pelikauppa

Itse käyn vielä noutamassa tuon Guitar hero: legends of rock:n ja ohjaimen, yhteishinta huimat 40e
Tänään oli ensimmäinen avajaispäivä, pitää toivoa että kerkeen töiltä huomenna käymään nappaamas oman hyllystä.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Onko play.com (uk) luotettava?

Ja maksetaanko pelin punnilla?
Ja miten yleensä maksaminen toimii kun on britti kauppa

Onko bluray elokuvissa suomi tekstit? vaikka play.com:in elokuvissa
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Steamin nettikaupasta sais Orange Boxin 10 en tieddä kuinka kauan tarjous kestää ( Ostin 2 päivää sitten puolenkuunpeleistä 32.90 )
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Mistä oululaisista kaupoista saisi eternal sonatan ja Bioshokin halvimmalla.

Olen nähnyt oulussa Bioshockia 40 eurolla mutta eternal sonata on hieman hinnakkaampi
 
Savepointissa pelit -20%

Terve kanssapelaajat. Suosittelen käymään Savepointissa Vantaan Myyrmäessä väijymässä hyviä löytöjä, kaikki pelit -20%. Itse hommasin vihdoinkin ostoslistalla olleen Left For Deadin.;)
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Mikähän on kun en tuolta britti amazonista saa tilattua tuota MGS4:sta. Valittaa vain "Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) cannot be shipped to the selected address." . Monet kerrat olen pelejä tilannut ongelmitta.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Mistä oululaisista kaupoista saisi eternal sonatan ja Bioshokin halvimmalla.

Olen nähnyt oulussa Bioshockia 40 eurolla mutta eternal sonata on hieman hinnakkaampi

Bioshock löytyy ainakin gigantin verkkokaupasta 14...
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Mikähän on kun en tuolta britti amazonista saa tilattua tuota MGS4:sta. Valittaa vain "Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3) cannot be shipped to the selected address." . Monet kerrat olen pelejä tilannut ongelmitta.
Oletettavimmin myyjä ei ole Amazon.co.uk, vaan jokin pienempi lafka joka myy Amazonin kautta.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Oletettavimmin myyjä ei ole Amazon.co.uk, vaan jokin pienempi lafka joka myy Amazonin kautta.

Jep niinhän tuo näytti olevan. Kokeilin eri kauppoja jotka myy amazonin kautta mutta kaikissa valitti samaa. Suomessa taisi olla halvimmillaan 30 MGS4 mutta noin vanhasta pelistä en tuota hintaa maksa.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Etin Halo ODST mahollisimman halvalla ja huomasin et täältä Kauppa / Pelivarikko.fi - Verkkokauppa: pelejä, konsolipelit, pc-pelit sen sai ihan ok hintaan 44.9€. Oli siel jotai muitaki ok hintoi. Tais olla PS3 Madden NFL 10 esim jotai 55.9€.
Tämmönen mainonta antaa aina hieman säälittävän vaikutelman. Parempi olisi vaan pistää uusi ketju pystyyn tai postata johonkin jo olemassaolevaan ketjuun suora ja rohkea viesti tyyliin:

Hei! Olen harrastanut pelaamista tässä kohta 15 vuotta ja nyt päätin tehdä harrastuksestani ammatin. Pistin siis pystyyn peleihin erikoistuneen nettikaupan, tarkoituksenani tarjota luotettavaa ja nopeaa palvelua suomalaisille pelaajille kilpailukykyisiä hintoja unohtamatta... JNE

Siitä se lähtee.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

TheHut.com: Pay Day Super Saversissa hyviä tarjouksia. Xboxin omistajia rankaistaan taas, lähes kaikki ainakin omasta mielestäni hyvät tarjoukset koskee PS3sta. Olisi heti lähtenyt Oblivion ja Fallout tuohon hintaan, mutta kun ei niin ei.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Olisi heti lähtenyt Oblivion ja Fallout tuohon hintaan, mutta kun ei niin ei.

Parin viikon päästä julkaistaan Fallout 3 Game of the Year edition. Peruspelin lisäksi mukaan tuupataan toinen levy, jossa on kaikki maksulliset DLC-lisäosat. Tämän kimpaleen laitan tilaukseen kun tulee :)
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Paljon pelimiehessä hyvitetään peleistä ? Joku suuntaa antava luku kävisi myös.

(Esim Batman Arkham Asylym)
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Mistähän mahtaisi saada halvimmalla tilattu Final Fantasy XIII Collector Editionin ps3'lle. Halvin Suomesta ja ulkomailta :)
 
Ylös Bottom