Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Jyväskylän Seppälän Prismassa alennushintaisia Xbox Onen ja Playstation 4 -pelejä. Hinnat 15 - 30 euroa. Alennustuotteet normaalien tuotteiden vieressä.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Nyt on tullut taas lisää amiiboja play-asian joulutarjoukseen mutta postikulujen takia ainoa oikeasti hyvä tarjous (kyllä noissa muissakin tosin pari euroa säästää jos ei jaksa odottaa että ne halpenee täällä) on tuo Marie&Callie bundle joka lähtee postareineen 23 eurolla.

http://www.play-asia.com/amiibo-splatoon-series-figure-aori-hotaru/13/70a3yt?tagid=695405 Affi

Gamecollectionissa olisi myös joulutarjouksena Earth's Dawn indie peli PS4:lle. Tästä en ollut edes kuullutkaan aikaisemmin ja jää nähtäväksi onko mistään kotosin mutta on tässä jokatapauksessa vanillawaresta otettu vähän mallia taiteen suhteen vaikka ei samaa tasoa olekkaan.

http://www.thegamecollection.net/earth-s-dawn-ps4/
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Jyväskylän Minimani
Tilanne tarkistettu tänään.

Tarjouksessa -50% pelit: PS3,PS4,PS Vita, PC, Xbox One, Xbox 360, Wii U, Nintendo 3DS, Nintendo DS
Konsolit: PS4 500GB 199e, Wii Mario Kart Bundle 100e
Muuta: PS Vita Adventure Pack 8GB muistikortti + 5 peliä 25e, jotakin rallirattia ja yms sälää kans.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Jyväskylän Minimani
Tilanne tarkistettu tänään.

Tarjouksessa -50% pelit: PS3,PS4,PS Vita, PC, Xbox One, Xbox 360, Wii U, Nintendo 3DS, Nintendo DS
Konsolit: PS4 500GB 199e, Wii Mario Kart Bundle 100e
Muuta: PS Vita Adventure Pack 8GB muistikortti + 5 peliä 25e, jotakin rallirattia ja yms sälää kans.

Edit: Oliko itse vita-konsoli tarjouksessa? Näin ehkä toisessa viestiketjussa viestisi, jossa sanoit hankkineesi tuon tänään/eilen.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Edit: Oliko itse vita-konsoli tarjouksessa? Näin ehkä toisessa viestiketjussa viestisi, jossa sanoit hankkineesi tuon tänään/eilen.

Vita oli 100e joskus, kun nuo tarjoukset alkoi. Ne oli kuitenkin jo loppuneet. Mun Vita on hankittu muita reittejä pitkin :) Eli en ostanut sitä Minimanista.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Vita oli 100e joskus, kun nuo tarjoukset alkoi. Ne oli kuitenkin jo loppuneet. Mun Vita on hankittu muita reittejä pitkin :) Eli en ostanut sitä Minimanista.

Jos joku bongaa tai tietää missä vitaa myydään halvalla niin vinkatkaa. Voisi ehkä tuon PSP:n päivittää tuoreempaan.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Huom. Sony on kaikessa hiljaisuudessa lopettanut Vitan toimittamisen länsimaihin sitten viime vuoden alun...
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Huom. Sony on kaikessa hiljaisuudessa lopettanut Vitan toimittamisen länsimaihin sitten viime vuoden alun...

Juu, on huomattu ettei sitä edes saa juuri mistään. Siksi kysyinkin jos joku sen jostain bongaa.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

En millään enää löydä linkkiä foorumilta, muistaako joku sellaisen eurooppalaisen hintavertailulinkin, josta löytyi pelejäkin mukavasti ja edullisesti? Vähän niinkuin hintavertailu, mutta mukana oli enemmän eurooppalaisia (lähinnä saksalaisia) verkkokauppoja. Olen sen tällä foorumilla jonkin keskustelun yhteydessä nähnyt, muistaakseni silloin se linkkasi johonkin assassins creed tarjoukseen.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Se on niinkin vaikea kuin hintavertailu.com x)

Edit: vai tarkoitatko idealo.de? Hintavertailu seuraa sitäkin.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

En millään enää löydä linkkiä foorumilta, muistaako joku sellaisen eurooppalaisen hintavertailulinkin, josta löytyi pelejäkin mukavasti ja edullisesti? Vähän niinkuin hintavertailu, mutta mukana oli enemmän eurooppalaisia (lähinnä saksalaisia) verkkokauppoja. Olen sen tällä foorumilla jonkin keskustelun yhteydessä nähnyt, muistaakseni silloin se linkkasi johonkin assassins creed tarjoukseen.

En tiedä onko tämä tarkoittamasi, mutta täältä itse katselen ja olen tilannutkin briteistä.
http://www.enligo.com/fi/fi/videopelit-konsolit.html
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Vita versio Exit Archivesta lähtis nyt kohtuun hintaan play-asiasta vähän alle 23 eurolla. Ei tämä mitenkään erityisen hyvää vastaanottoa ole saanut mutta kyllä tuota tuohon hintaan kokeilee.

http://www.play-asia.com/exist-archive-the-other-side-of-the-sky/13/70a3ez?tagid=695405 Affi

Voiko noihin Play-Asian kuvauksiin luottaa, eli jos siellä sanotaan että peli/muistikortti toimii kaikenmaalaisissa laitteissa niin toimii varmasti?
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Voiko noihin Play-Asian kuvauksiin luottaa, eli jos siellä sanotaan että peli/muistikortti toimii kaikenmaalaisissa laitteissa niin toimii varmasti?

Ainoa ostettavissa oleva aluesuojattu peli millään nykyaikaisella PS-laitteella on Persona 4 Arena.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Ainoa ostettavissa oleva aluesuojattu peli millään nykyaikaisella PS-laitteella on Persona 4 Arena.

Periaatteessa näin jos puhutaan fyysisistä peleistä, mutta Vitalla pitää muistaa, että digipelit ja DLC on lukittu (alueelliseen) tunnukseen, ja tunnuksia voi olla käytössä kerrallaan vain yksi. Tunnuksien vaihtaminen vaatii useampia muistikortteja tai muistikortin tyhjennystä, ja Vitan resetointia siinä välissä.

http://www.ign.com/wikis/ps-vita/How_to_Switch_PSN_Accounts_on_PlayStation_Vita

Pitää siis olla varovainen, jos ostaa Vitalle eri alueen digipeliä, tai eri alueen peliä johon haluaa ehkä ostaa myös DLC:tä.
 
Ylös Bottom