Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Z.O.E 2: The 2nd Runner

Olihan tämä jo arvattavissa. Nyt voikin sitten turvallisin mielin vain odotella, eikä tarvitse huolehtia huonosta käännöksestäkään.
 
Ylläolevaa linkkiä on päivitetty seuraavilla tiedoilla:

An all-new opening sequence with a remix of the main theme tune heralds the introduction of three new and two significantly redone levels, and seven graphical demos. Similarly, the developers have also implemented two new difficulty modes to the game - European Hard and European Extreme - while new polygon models allow players to play the new missions with assorted versions of the Jehuty unit.

Eurogamer kertoo myös lisäyksistä joita Konamin virallinen sivu ei paljasta.
 
Siinä missä toi ZOE ykkönen oli sellanen genrensä paras kun oli ensimmäinenkin, mutta oli toki omillaankin erittäin viihdyttävä... sanotaan about 78% (ja siis erittäin mainio sellaseks) peli niin tää kakkonen on sellanen äärimmilleen hiottu 98,6% loisto peli joka ei jätä paljoa parannettavaa Anime Action (Mecha) genreensä.

EDIT: Nuo prosentit olivat sitten asteikolla genrensä sisällä, ei niinkun noin yleisellä skaalalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Siinä missä toi ZOE ykkönen oli sellanen genrensä paras kun oli ensimmäinenkin, mutta oli toki omillaankin erittäin viihdyttävä... sanotaan about 78% (ja siis erittäin mainio sellaseks) peli niin tää kakkonen on sellanen äärimmilleen hiottu 98,6% loisto peli joka ei jätä paljoa parannettavaa Anime Action (Mecha) genreensä.

EDIT: Nuo prosentit olivat sitten asteikolla genrensä sisällä, ei niinkun noin yleisellä skaalalla.
Joo, no PAL-versio tulee parantumaan vielä entisestään tuosta Jenkki-versiosta.
http://ps2.konsolifin.net/uutiset/uutisarkisto.php?id=591
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Se että peliin tulee lisää kenttiä ei välttämättä ole hyvä juttu, mutta toivotaan parasta kun niillä on kuitenkin ollut aikaa tehdä näitä kenttiä, ettei pitäisi olla mitään ihan turhia mitä alkuperäisestä löytyi pari.
Jep, ja nuo European- Hard ja Extreme-tasot ainakin ovat hyvä lisä peliin.
 
Enpä sitten malttanut odottaa ja laitoin pelin tilaukseen. Hyvällä tuurilla pääsen pelaamaan vielä ennen viikonloppua ja jos näin on, on myös fiilistelyä luvassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Nyt voikin aloittaa spekulaatiot siitä, että Konami laittaisi Euroversioon mukaan jonkin Making of- levyn tapaisen tai vaikka Soundtrack CD:n, niinkuin on Silent Hill 3:n tapauksessa.

Konamin pojat ja tytöt saisivat noudattaa perinteitä ja laittaa mukaan MGS3 Trial Demon!! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään peli saapui ja pari tuntia ehtinyt jo testailla ennen kouluunmenoa. Ensivaikutelma on vähintäänkin mykistävä. Itse pidin jo ensimmäisestä ZOE:sta hirmuisesti niin ei tule yhtään yllätyksenä, että rakastuin tähänkin päätä pahkaa.

Pelin tempo on kerrassaan hengästyttävä ja samaten on se ulkoasu. Tämä jos jokin toimii hyvin PS2:n grafiikkademona. Varsinkin kyky lukittua moneen viholliseen ja noin 50:een pikkuroboon on todella hienoa. Toissijaiset aseet ovat nyt jo (kolme olen tässä vaiheessa saanut) osoittautuneet enemmän kuin hyödyllisiksi. Aloitin pelin Normal- vaikeustasolla ja parissa pomossa olen jo muutamaan otteseen joutunut katselemaan Game Over- ruutua.

Tämä jos mikä on peli, mitä kannattaa odottaa. Varsinkin kun PAL-versioon on luvassa tukku ekstroja.

Täytynee kirjoitella lisää kunhan on hieman lisää pelitunteja takanapäin.

EDIT: Perhana tämä peli ei päästä pauloistaan ei sitten millään. Ei oikein tiedä, mistä kehut aloittaisi. Nämä sanat tulevat kuitenkin jonkinlaisen ZOE-"fanin" suusta, joten älkää missään nimessä kaikki uskoko niihin sokeasti.

Pelin graafinen ilme on, kuten monet ovat varmaan arvosteluista lukeneet, animetyylinen. Se ei kuitenkaan ole Cell-shadingia, vaikka voikin siltä ensisilmäyksellä näyttää. Ympäristöt ovat laajat ja vaihtelevat toisinkuin ensimmäisen ZOE:n futuristiset kaupunkiympäristöt. Loppuun en ole vielä peliä ehtinyt pelata, mutta ympäristöt ovat vaihtuneet hengästyttävään tahtiin. Yhdessä vaiheessa ollaan Jupiterin jäisen kuun pinnalla, toisessa avaruusaluksen sisällä ja pian huomaat olevasi Marsin pinnalla. Myös avaruudessa on päässyt lentelemään ja tuossa onkin yksi pelin vaikuttavimmista kohdista. Vastustajia tulee kyllä yksi toisensa jälkeen, voisi ehkä sanoa, että liukuhihnalta. Se ei kuitenkaan tunnu siltä, sillä menevät niin hyvin tarinan kanssa käsikädessä.

Pelimekaniikka on muuttunut jonkin verran. Kuten aiemmin mainitsin, voit lukittua moneen, TODELLA moneen viholliseen samaan aikaan. Pieniä lenteleviä robotteja, moskiittoja, tulee kerralla vastaan arviolta 50-100, jotka sitten tuhotaan hakeutuvilla lasereilla. Alkuvaiheessa Jehuty saattaa tuntua hieman heikolta ja tehottomalta, mutta pelin loppuvaiheessa (jossa kuvittelen tällä hetkellä olevani) Jehutysta tulee varsinainen tappokone. Toissijaiset aseet ovat tälläkertaa todella hyödyllisiä ja hienonnäköisiäkin, varsinkin ase nimeltä "Vector Cannon".

Mitäs tähän lisäisi vielä. Ostakaa peli. Ei, ostakaa kolme. Tähän jää pahasti koukkuun. Taitaa ensimmäinen jakso koulussa mennä pahasti pipariksi tämän takia. Menenpä tästä takaisin pelamaan :D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
ZOE2:n pääsuunnittelija, Shuyo Murata, haastattelussa Pelaaja 11:ssa.

Aika laiha haastattelu, mielenkiintoista nippelitietoa hahmoista yms. löytyi kylläkin.

Onko julkaisupäivä edelleenkin 26. 9. vai onko muuttunut?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
PlayStation virallisten sivujen julkaisutaulukoissa päiväksi on merkattu 3.9
...eli HUOMENNA !?!?!?
Tietääkseni 26. on se oikea julkaisupäivä.
 
Uusimmassa pelaaja 12:ssa arvostelu.
Puha valitteli mm.kameraongelmia ja Jehutyn lentokorkeuden vaihtelun kömpelyyttä.
Tyylikkyydestä ja grafiikasta tuli paljon kehuja, pisteet 3.5/5

Makupalana tuli fakta siitä että pelin mukana tulee SOUNDTRACK.
Odotus jatkuu...
 
Ylös Bottom