Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda- Majora's mask

Niin tulee juu.

Ainoa v-mäinen asia ZC editionin mukana tulevassa pelissä on se, että tallennussysteemi on erilainen kuin N64 omassa versiossa.

Ehkä toisena miinuksena voisi pitää pelin ns. "tökkimistä" sekä peli, että äänipuolella. Huonosti tehty käännös?

Mutta kyllä sitä pelata pystyy. Jäi myöskin ärsyttämään Targeting systeemin toimimattomuus. Link katselee aivan liikaa juurikin VÄÄRÄÄ vihua kun pitäisi saada sitä "edessä" olevaa saada tähtäimeen :)

Btw, www.gameparadise.fi varmaankin sinulle myy tämän ZC:n jos kysyt sähköpostilla. Ilmoitin meinaan amolle, että he myivät ZCtä hintaan 59,95 tuolla nettisivullaan, ja he vetivät sen pois listoiltaan samana päivänä. Tavaraa sielä varmaankin vielä on.

Mutta jos ehdoton zeldafani olet, niin sieltäpä sen sitten viimeisenä vaihtoehtona varmaankin saisi.

T: Scorp
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Ilmoitin meinaan amolle, että he myivät ZCtä hintaan 59,95 tuolla nettisivullaan, ja he vetivät sen pois listoiltaan samana päivänä.

Miksi ihmeessä pitää mennä tekemään tahallista kiusaa muille pelaajille? Moni fani olisi halukas ostamaan tuon Zelda-kokoelman, mutta ei pysty tai halua ostaa uutta konsolia pakkosyöttönä. Nyt sinä vaikeutit asiaa aivan tietoisesti.
 
Minä ostin omani huuto.netistä, myyjänä toimi Gameparadise, hinta 45.
Kyllä minäkin huomasin, että ne myy niitä myös omilla sivuillaan ja ihmettelinkin miksi, mutta ei olis tullut mieleenkään, että olisin siitä AMO:lle ilmoittanut.
 
NOT FOR RESALE. siitä yksinkertaisesta syystä.

ja minä olen pelikauppiaana ollut.

ja eiköhän ne teille kuule myy sitä peliä kun kysytte sähköpostilla. ei se varasto sieltä mihinkään lähde.

ja jos vaikeutin teidän elämäänne niin voi voi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
NOT FOR RESALE. siitä yksinkertaisesta syystä.

ja minä olen pelikauppiaana ollut.

ja eiköhän ne teille kuule myy sitä peliä kun kysytte sähköpostilla. ei se varasto sieltä mihinkään lähde.

ja jos vaikeutin teidän elämäänne niin voi voi.

maailma tuli taas varmaan vahan paremmmaksi taman teon seurauksena :rolleyes:
 
Ymmärtäisitte kuule tämänkin asian jos itse olisitte alalla joskus olleet.

toiset repii 60 euroa voittoa juurikin tällaisista tapauksista. Kilpaile siinä reilusti sitten.

Olempa aikoinani nähnyt, että mainoskamaakin myydään aivan järjettömään hintaan mitä yritykset saavat ilmaiseksi maahantuojilta.

Tämä kaikkihan on yritykselle puhdasta voittoa. Mikäs siinä jos kaikilla muillakin siihen olisi mahdollisuus. Tuota kyseistä ZCtä kuitenkaan ei saa edes yritykset.

Ihan sen julkistamisessa sitä sai muutaman kappaleen testikoneeseen, sekä yrityksen myyjille, mutta myyntiin sitä ei tarkoitettu.

Paska homma jos te pennut ette sitä ymmärrä. Tällaisista asioista ei jaksa enempää pauhata.

Olen minäkin siitä tuohtunut, ettei tuota kyseistä peliä saa mistään uutena ostettua, mutta tuo on kilpailutilanteen hyväksikäyttöä, ja siten ei suotavaa.

Olen kuitenkin aika varma, että kyseistä peliä vielä saa jonkun pelin kylkiäisenä jossain vaiheessa.

T: Scorp
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Ymmärtäisitte kuule tämänkin asian jos itse olisitte alalla joskus olleet.

toiset repii 60 euroa voittoa juurikin tällaisista tapauksista. Kilpaile siinä reilusti sitten.

Olempa aikoinani nähnyt, että mainoskamaakin myydään aivan järjettömään hintaan mitä yritykset saavat ilmaiseksi maahantuojilta.

Tämä kaikkihan on yritykselle puhdasta voittoa. Mikäs siinä jos kaikilla muillakin siihen olisi mahdollisuus. Tuota kyseistä ZCtä kuitenkaan ei saa edes yritykset.

Ihan sen julkistamisessa sitä sai muutaman kappaleen testikoneeseen, sekä yrityksen myyjille, mutta myyntiin sitä ei tarkoitettu.

Paska homma jos te pennut ette sitä ymmärrä. Tällaisista asioista ei jaksa enempää pauhata.

Olen minäkin siitä tuohtunut, ettei tuota kyseistä peliä saa mistään uutena ostettua, mutta tuo on kilpailutilanteen hyväksikäyttöä, ja siten ei suotavaa.

Olen kuitenkin aika varma, että kyseistä peliä vielä saa jonkun pelin kylkiäisenä jossain vaiheessa.

T: Scorp

Periaatteessa Gameparadise teki hallaa myös Nintendolle myymällä tuota peliä, koska se on tarkoitettu myytäväksi GC:n kanssa ja sen tarkoitus on kohentaa GC:n myyntiä. En itse olisi kuitenkaan tuosta välittänyt, mutta eipä käy kieltäminen noita pointtejasi. Sitä paitsi noita luulisi löytyvän ostan ja myyn palstoilta kuitenkin ihan muoveissa, joten antaa asian jo olla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Periaatteessa Gameparadise teki hallaa myös Nintendolle myymällä tuota peliä, koska se on tarkoitettu myytäväksi GC:n kanssa ja sen tarkoitus on kohentaa GC:n myyntiä. En itse olisi kuitenkaan tuosta välittänyt, mutta eipä käy kieltäminen noita pointtejasi. Sitä paitsi noita luulisi löytyvän ostan ja myyn palstoilta kuitenkin ihan muoveissa, joten antaa asian jo olla.

Niinpä. Hyvä että joku ymmärtää :)
 
Amo - ei kiitos!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Periaatteessa Gameparadise teki hallaa myös Nintendolle myymällä tuota peliä, koska se on tarkoitettu myytäväksi GC:n kanssa ja sen tarkoitus on kohentaa GC:n myyntiä.

Noinhan se varmaan on suunniteltu tapahtuvaksi, mutta ainakin itseltäni loppui ymmärrys Amoa kohtaan siinä vaiheessa, kun ne valehtelivat omille asiakkailleen, että tuota levyä ei tule Suomeen muuta kuin ne parisataa kappaletta, jotka jaettiin taannoisessa Nintendo-markkinointitapahtumassa tuntikausia jonottaneille. Ja tästä lupauksesta huolimatta levyä myydään nyt joka marketissa - pakkosyötettynä konsolin kanssa.

Mua tämä juttu ei sinänsä haittaa, kun tilasin oman kappaleeni Kanadasta jo aikapäiviä sitten, mutta tuon tempauksen jälkeen en katso, että mulla on edes mitään moraalistakaan velvoitetta tukea Amon markkinointia.
 
Kun nyt kerran otsikko on tuo Majora, niin voisin tässä keskustelussa asiasta kysyä. Eli minua on kiusannut tuossa Cube-versiossa se, että peli on aina välillä jumittunut täydellisesti. Mikään ei toimi, ei edes konsolin Reset, täytyy Powerista resetoida. Onko muilla esiintynyt samaa? Taitoivat nuo jumittamiset minulla esiintyä nimenomaan Snowheadin alueella. Ja onko Ocarinassa sama ongelma, sitä en ole vielä kokeillut? On ihan PAL-versio.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahewcoro
Kun nyt kerran otsikko on tuo Majora, niin voisin tässä keskustelussa asiasta kysyä. Eli minua on kiusannut tuossa Cube-versiossa se, että peli on aina välillä jumittunut täydellisesti. Mikään ei toimi, ei edes konsolin Reset, täytyy Powerista resetoida. Onko muilla esiintynyt samaa?


Olen Pelanntu peliä todella paljon, eikä minulle ole koskaan sattunut pelin jumittumista. Olen kyllä tosin kuullut että niin käy tosi useasti,,
 
Kun nyt kerran otsikko on tuo Majora, niin voisin tässä keskustelussa asiasta kysyä. Eli minua on kiusannut tuossa Cube-versiossa se, että peli on aina välillä jumittunut täydellisesti. Mikään ei toimi, ei edes konsolin Reset, täytyy Powerista resetoida. Onko muilla esiintynyt samaa?

Ei ole vielä kertaakaan jumittanut.
 
Ylös Bottom