Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda Ocarina of time, mitä tehdä?

Slash80

Active Member
Mulla on Light ja Forest medallijongit, mutta nyt en tiedä minne mennä. Keiju höpöttää Death mountainnista, mutta nuoli kartalla osoittaa Kakarikon kylään. Vuorella on liian kuuma joten sinne kuolee, joten ilmeisesti ei vielä sinne.

Mitähän tuolla kylällä pitää tehdä, kun se nuoli sinne osoittaa? Olen jo kolunnut sitä monta tuntia ja yrittänyt vaikka mitä, niin mitään en ole saanut aikaiseksi. Nukkuvan äijän olen saanut herätettyä sieltä yhdestä talosta, hän on huolissaan siitä hevostyttöstänsä. Hovostilakin vilkkuu kartalla, mutta sielläkään en ole mitään mainittavaa saannut aikaan, vaikka olen yrittänyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Sun pitää ainaskin ostaa se punaine tuniikki sieltä goronien paikasta

Pikkupojalle ne ei sitä myy ja aikuisena se kauppa on kiinni. Olen edelleen jumissa.
 
Eli sen punasen tuniikin saa silleen että siellä goron paikassa jossakiin siellä pyörii ympyrää goron niin siltä saa sen.

Sen saa pysäytetyksi silleen että pommi räjähtää sen kohdalla.
 
Nyt on taas pikkuongelma, nimittäin siellä hautuumaan lähellä olevassa temppelissä. Olen huoneessa, jossa katossa roikuu kaksi piikkisysteeminä, jotka aina laskeutuvat alas. Huoneessa on myös kaksi arkkua, jotka ovat ylhäällä, mutta en pääse niitten luokse. Toisessa ilmeisesti on avain, jolla pääsisin jälleen eteenpäin, mutta kuinka siis pääsen sen arkun luokse.

Siinä huoneessa on kyltti, joka kertoo jotain tyyliin, "Vain se jolla on totuuden silmä, löytää "stone of umbrella", joka suojelee miekkojen sateelta". Tuo ei ole kyllä auttanut minua ollenkaan, mutta tuo "stone of umbrella" ihmetyttää, mikä se on?

Olen jälleen yrittänyt kaikkeni, mutta tuloksetta. Olen kiertänyt joka paikan uudelleen, että jos se avain löytyy jostain muualta, mutta mitään en ole löytänyt.
 
Onpa ihme että joku tähänkin vielä kyselee. Itse osaan tuon pelin melkein ulkoa. Onhan se sen arvoinen peli. Kertokaapa välillä omaa mielipidettänne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Nyt on taas pikkuongelma, nimittäin siellä hautuumaan lähellä olevassa temppelissä. Olen huoneessa, jossa katossa roikuu kaksi piikkisysteeminä, jotka aina laskeutuvat alas. Huoneessa on myös kaksi arkkua, jotka ovat ylhäällä, mutta en pääse niitten luokse. Toisessa ilmeisesti on avain, jolla pääsisin jälleen eteenpäin, mutta kuinka siis pääsen sen arkun luokse.

Siinä huoneessa on kyltti, joka kertoo jotain tyyliin, "Vain se jolla on totuuden silmä, löytää "stone of umbrella", joka suojelee miekkojen sateelta". Tuo ei ole kyllä auttanut minua ollenkaan, mutta tuo "stone of umbrella" ihmetyttää, mikä se on?

Olen jälleen yrittänyt kaikkeni, mutta tuloksetta. Olen kiertänyt joka paikan uudelleen, että jos se avain löytyy jostain muualta, mutta mitään en ole löytänyt.

Sun pitää hankkia se lens of truth ja se lensi on kaivossa. Sun pitää mennä lapsena tuulimyllyyn ja soittaa se song of storms sille ukolle joka on siellä sisällä ja siitä kaivosta menee kaikki vedet pois.

Siis sullahan ei ole lens of truthia?

Ja jos sulla ei ole tuota song of storms sun pitää näyttää sitä ocarinaa isona sille tyypille joka on tuulimyllyssä niin se opettaa sen song of stormsin.

EDIT: Muistakaas laittaa threadiin että onko se Master Quest vai normaali OoT koska luolissa kaikki puzzlet ovat erissä paikoissa Master Questissä kuin normaalissa OoT (ja skulltullat ovat myös erissä paikoissa ja jotain muutakin vaihtunut)
 
Kiitokset jälleen molemmille. Alkaa näin vanhetessa tämä mielikuvitus loppua, kun pienenä ei tarvinut apua kysellä mihinkään peliin.
 
Kiitokset Toljanterille, olimpas minä puusilmä.

Noh kertokaapas mitä Canonin linnan tulihuoneessa pitää tehdä, siis siellä jossa lattiat alkavat upota laavaan. Tiedän että ne hopea kolikot pitää kerätä, mutta yksi niistä on sellaisessa paikassa jonne en ole päässyt. Varmaankin tiedätte mitä tarkoitan, sillä sen luokse ei noin vain hypätä, kun se on niin kaukana.

Entäpäs ne isot mustat kivipilarit? Mitäs niille pitää tehdä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Kiitokset Toljanterille, olimpas minä puusilmä.

Noh kertokaapas mitä Canonin linnan tulihuoneessa pitää tehdä, siis siellä jossa lattiat alkavat upota laavaan. Tiedän että ne hopea kolikot pitää kerätä, mutta yksi niistä on sellaisessa paikassa jonne en ole päässyt. Varmaankin tiedätte mitä tarkoitan, sillä sen luokse ei noin vain hypätä, kun se on niin kaukana.

Entäpäs ne isot mustat kivipilarit? Mitäs niille pitää tehdä?
Kumpaakin ongelmaasi ratkaisu on sama: Hommaa kultaiset käsineet. Ne löytyvät (jos siis kyseessä on alkuperäinen OoT eikä MQ) Ganondorfin linnan Shadow-osaltolta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Kumpaakin ongelmaasi ratkaisu on sama: Hommaa kultaiset käsineet. Ne löytyvät (jos siis kyseessä on alkuperäinen OoT eikä MQ) Ganondorfin linnan Shadow-osaltolta.

Ahaa, ajattelinkin että jostain varmaan voisi saada kultaiset hanskat. Kyllä kyseessä on alkuperäinen OoT.
 
katso tämä

jos olette jumissa esim zelda ocarina of timessa niin tässä olisi yksi sivu jossa kerrotaan kaikki peliin liittyvät vinkit www.zelda.com













se vaan nyt on sellaista
 
Ylös Bottom