Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda TWW / Oustset island great fairy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paukku

New Member
Elikkä outset island on se metsä jossa on se great fairy paikka mutta sinne ei päässy alussa koska ei pystynyt räjäyttämään sitä isoa järkälettä (tai ei ainaskaan minun järjen mukaan). Ja nyt myöhemmässä tilanteessa ei ole ollenkaan siinä sitä siltaa ja olen yrittänyt liitää yli sillä lehdellä, mutta en päässyt yli.

Eli miten sinne itse metsään pääsee edes, ellei sinne fairy paikkaan mennä eri kautta kuin siitä silta kohdasta (jossa siis ei ole enään siltaa).

EDIT: kirjoitus virheet korjattu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Elikkä outset island on se metsä jossa on se great fairy paikka mutta sinne ei päässy alussa koska ei pystynyt räjäyttämään sitä isoa järkälettä (tai ei ainaskaan minun järjen mukaan). Ja nyt myöhemmässä tilanteessa ei ole ollenkaan siinä sitä siltaa ja olen yrittänyt liitää yli sillä lehdellä, mutta en päässyt yli.

Eli miten sinne itse metsään pääsee edes, ellei sinne fairy paikkaan mennä eri kautta kuin siitä silta kohdasta (jossa siis ei ole enään siltaa).

EDIT: kirjoitus virheet korjattu.
Kyllä sinne sillä lehdellä pääsee. Tarkista että tuulee oikeaan suuntaan, ja hyppää kiven päältä.

Helpostihan sinne pääsee. Sävellät tuulen oikeaan suuntaan, hyppäät lehden kanssa.
Jos et ole vielä lehteä saanut, niin suunnistappa Forest Haveniin.

Kiitos vastauksista.

Olen mä kyllä yrittänyt montakin kertaa päässä lehellä sinne, mutta taitaa olla vaan mun sitä huonoa onnea.

Eiku niin, unohin mainita että itse aluksi kiipeän sen siltarakennelman päälle, ja hyppään sitten sieltä. Kokeileppa.

Se on se korkein kivi suoraan sen sillan takana. Kiipeä vain ylös sinne.

Sieltä hyppäät kohti sillan toista päätä niin että tuulee oikeaan suuntaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Se on se korkein kivi suoraan sen sillan takana. Kiipeä vain ylös sinne.

Sieltä hyppäät kohti sillan toista päätä niin että tuulee oikeaan suuntaan.

Näin se menee. Itselläni lentomatka riitti ekalla yrityksellä reilusti yli vastapäisen kielekkeen. Muistaa vain avata sen lehden silloin kun on hypyn korkeimmalla kohdalla. Lehtiliidossa korkeus ratkaisee. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Juu... Ei tarvitse enään vastailla. ;P

No ei kai tänne pelkästään sinun takia kirjoitella. Muutenkin ärsyttää kun joku kysyy jotain ja sitten puolentunnin päästä kirjoittaa, että ei tarvitse enää vastata kun pääsin sen kohdan jo läpi. Näitä lukee moni muukin kuin kysyjä. :I

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
No ei kai tänne pelkästään sinun takia kirjoitella. Muutenkin ärsyttää kun joku kysyy jotain ja sitten puolentunnin päästä kirjoittaa, että ei tarvitse enää vastata kun pääsin sen kohdan jo läpi. Näitä lukee moni muukin kuin kysyjä. :I

Juuri sen threadin kirjoittajan takia tänne kirjoitetaan ! Ja jos jollakin muulla on viellä jumissa niin SE voi kysyä lisää !

EDIT: taikka sen joka kysyi

Ylös Bottom