Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Zelda: Wind Waker / Mistä saa purjeen ?

ScorpioN

New Member
Jahas, aika aloittaa threadi...

mä nyt olen jumissa hiukan tuossa purjeen saannissa, joten jos joku voisi auttaa niin jeah. :p

ellen sitten töitten jälkeen vedä päätä täyteen ja keksi ratkaisua :D

nojoo, tällästä.

T: ScorpioN
 
Re: The Legend of Zelda: Wind Waker

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN


mä nyt olen jumissa hiukan tuossa purjeen saannissa, joten jos joku voisi auttaa niin jeah. :p


Olet varmaankin jo siinä saarella? Siellä pitää semmoista köyhän näköistä kojua semmonen eskimon näkönen tyyppi :p se valittelee että ostany tämmönen ja tämmönen 80 rupialla. Ostat sen ja that's it!




SPOILERI ALKAA



Saarella on myös vangittuna tinge joka antaa vapauttamisestaan tingle-tunerin. Löysin itse vahingos :D



SPOILERI LOPPUU
 
Poistin muutaman viestin tästä ketjusta ja nyt siirrytään noudattamaan Peliapu-alueen neljää sääntöä


Älkää kyselkö apuja eri asioihin samassa ketjussa. Pilaamme toistemme pelaamisen iloa, jos samassa ketjussa annetaan kysyjälle apuja pelin alkupäähän. Kun seuraavassa viestissä kysytään ja vastataan pelin pitemmälle ehtineen kysymyksiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Jaahas en tainnut huomata trheadissa tuota / Mistä saa purjeen.

Juu et, lisäsin sen vasta sinne. Mutta jatkossa kysymykset omiin viesteihin, niin niitä uskaltaa lukeakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Juu et, lisäsin sen vasta sinne. Mutta jatkossa kysymykset omiin viesteihin, niin niitä uskaltaa lukeakin.

Siis onhan muissakin threadeissa kysyt kaikkea... alku kysymyksestä huolimatta.

Tällä tavalla tulee vain turhan paljon trheaddeja jos ei saa kysyä samassa trheadissa jotain muuta joka on esim. paljon pitemällä mitä se toinen joka teki tämän trheadin ja kysyi alussa tai jos se tulee kysymään lisää.

[Anteeksi että tämä menee näin off topikiksi]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Samaa mieltä minäkin.

porukka varmaan osaa ilmottaa/piilottaa spoilerit...

Mä en nyt ymmärrä =DD siis ymmärräkkö nä että pitäis saada kysyä jos olisikin spoili vaara?

Jos sä tarkotat tuota niin sitten mä ymmärrän =DD.

EDIT: Mitähän minä tässä nyt hourailen...
 
Sen eskimon lautamajassa on kaksi tiskiä, toisesta ostetaan ja toisesta jutellaan eli pienestä ostetaan (myöhemmin) ja isolla puhutaan...
 
Ylös Bottom