Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
P
Peelo
reacted to
m_vierimaa's post
in the thread
Tainted Grail: The Fall of Avalon
with
Like
.
Pelasin lopulta pikavauhdilla Act3:sen läpi. En jaksa oikein seurata juonia kun ne kestävät yli 20h niin valinnat meni vähän sinnepäin...
29.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Huttu's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Eikö siinä odotellessa kannattaisi ottaa nykyisistä softista kaikki irti ja harjotella jonkun kivan projektin turvin alusta loppuun...
29.06.2025
S
shamaniac
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Jos tekoäly tulee joskus korvaamaan elokuvateollisuuden, niin silloin meillä on hirveät määrät katsottavaa, mutta ei mitään sisältöä. Se...
29.06.2025
S
shamaniac
reacted to
FleeingNevada's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Itse taas sanoisin että vertaus on kauhea ja osoittaa juuri sen, etteivät ihmiset tiedä mitä kukin tekee. Molemmat ovat ammatteja, jotka...
29.06.2025
Ac3way
reacted to
wopsu's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Like
.
Nyt jos palais mehikoon ni olis sillee loool :D aattelin kyllä niin tehäkki uusilla leluilla, pakko :D onhan tää prolla nätti ku mikä...
29.06.2025
HideoMiyamoto
reacted to
Ulukai's post
in the thread
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
with
Like
.
Tee ennen Ganonia, sanoisin. Se on sen verran oma juttunsa, että ei oikeastaan ole väliä, mutta jos aikoo sitä maailmaa vielä tutkia...
29.06.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Tarina senkus tiivistyy ja tapasin erään tutun naaman. Alkaa lelut taas lisääntyy aikalailla kun lisääntynyt taas liikkumis tavat...
29.06.2025
Jonza85
reacted to
alakerta's post
in the thread
Resident Evil Requiem
with
Like
.
Onneksi ONNEKSI tämä idea kuopattiin
29.06.2025
Ulukai
vastasi viestiketjuun
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
.
Tee ennen Ganonia, sanoisin. Se on sen verran oma juttunsa, että ei oikeastaan ole väliä, mutta jos aikoo sitä maailmaa vielä tutkia...
29.06.2025
01101010
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Jos tekoäly tulee joskus korvaamaan elokuvateollisuuden, niin silloin meillä on hirveät määrät katsottavaa, mutta ei mitään sisältöä. Se...
29.06.2025
MarcheM
reacted to
Huttu's post
in the thread
Keskustelua tekoälystä
with
Like
.
Joo no mun mielest on iha turha vetää noita kortteja esiin. Ihmiset kirjottelee tääl enimmäkseen sun ylimielist asennetta kohtaa ja...
29.06.2025
MarcheM
reacted to
Ac3way's post
in the thread
with
Like
.
Itse olen vieläkin "Mehicossa". Siinäkin riittää tutkittavaa ja tehtävää jonkun verran. Lopulta ihan mukava asia, että tällä kertaa...
29.06.2025
Remeded
reacted to
wopsu's post
in the thread
with
Like
.
Iteki kuuntelen soittimella silloin tällöin, en aina. Tieverkosto on jumalaisen iso jo ku katoin karttaa, tsiisus. Tää hyvä ku sama...
29.06.2025
wopsu
vastasi viestiketjuun
.
Nyt jos palais mehikoon ni olis sillee loool :D aattelin kyllä niin tehäkki uusilla leluilla, pakko :D onhan tää prolla nätti ku mikä...
29.06.2025
Ac3way
vastasi viestiketjuun
.
Itse olen vieläkin "Mehicossa". Siinäkin riittää tutkittavaa ja tehtävää jonkun verran. Lopulta ihan mukava asia, että tällä kertaa...
29.06.2025
Foorumi
Uudet
Bottom