Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
MarcheM
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Like
.
Sillain kävi hassusti että aloitin tämän hetiperään uudestaan. En vaan mahtanut mitään, pakko oli. Imua riitti niin kovasti vielä...
30.07.2025
henkka007
reacted to
Pelaaja44's post
in the thread
Elokuvien ja oheistuotteiden hankintaketju
with
Like
.
Pari elokuvaa taas.
30.07.2025
BaDari
vastasi viestiketjuun
Spotify
.
Sitten siellä on heillä jotain ongelmia eikä tuohon auta muu kuin toivoa että fiksaavat.
30.07.2025
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Ymmärrän sen offline viehätyksen kyllä, jos intoa riittää satojen tuntien jälkeen kun tämän ekan kierroksen saa pakettiin niin ainakin...
30.07.2025
Powerslider
vastasi viestiketjuun
Mafia: The Old Country
.
Ei oikein vakuuta. Näyttää siltä että on vedetty todella varman päälle, tämmöinen cover-shootteri perus hiippailu ominaisuuksilla...
30.07.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
No kohtahan tuota pääsee itse testaamaan. Ensiviikolla on huhuiltu avointa betaa. Eikös se multiplayer julkistus ole huomenna niin...
30.07.2025
K
käkikotka
vastasi viestiketjuun
Spotify
.
Mut pääpointti on et ennen toi toimiku rasvattu.. Ja taitaa olla ladattukin..
30.07.2025
S
Sansu
vastasi viestiketjuun
Wuchang: Fallen Feathers
.
Onko muita pleikkarilla pelaavia jolla on trophytiedot kiinan kielellä, semi haastavaa selvitellä niitä
30.07.2025
Strooper12
reacted to
01101010's post
in the thread
with
Like
.
^Mä aloitin suosiolla suoraan offline-moodissa. Mulla meni aikalailla hermot jo ekassa pelissä noihin jokapuolelle tungettuihin...
30.07.2025
BaDari
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Trailerin perusteella omasta mielestäni peli näyttää jotenkin sekavalta. Alkuun tuli mieleen Dino Crisis, köyhän miehen sellainen.
30.07.2025
BaDari
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Tämä on samojen tekijöiden kuin aikamoisen kamala Quantum Error. Ehkä siis odotukset kannattaa pitää maltillisina siitä kuinka laadukas...
30.07.2025
BaDari
vastasi viestiketjuun
Spotify
.
Tuosta on se ilmainen sekä maksullinen tilaus. Ilmaisessa kuuluu ne mainokset, ei voi valita kappaleita, jatkuva sekoitus päällä jne...
30.07.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
Tämä on samojen tekijöiden kuin aikamoisen kamala Quantum Error. Ehkä siis odotukset kannattaa pitää maltillisina siitä kuinka laadukas...
30.07.2025
Enrarliz
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Suosittelen oikein isosti heittämään From fanituksen mäkeen ja kokeilemaam Lies of P:tä. Aivan törkeän hyvä peli imo!
30.07.2025
Remeded
reacted to
01101010's post
in the thread
with
Like
.
^Mä aloitin suosiolla suoraan offline-moodissa. Mulla meni aikalailla hermot jo ekassa pelissä noihin jokapuolelle tungettuihin...
30.07.2025
Foorumi
Uudet
Bottom