Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• wopsu
    wopsu reacted to Ippenator's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    Ei kaikkea tarvitsekaan käyttää saman pelaajan tai samalla hetkellä. Valinnanvara antaa kuitenkin mahdollisuuden kokeilla erilaisia...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    Okei, kuulostaa hyvältä. Vaikka vähän ristiriitaista, kun mielipiteitä on aika moneen suuntaan. No ei se selviä, kuin itse pelaamalla...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Wuchang: Fallen Feathers.
    Okei, kuulostaa hyvältä. Vaikka vähän ristiriitaista, kun mielipiteitä on aika moneen suuntaan. No ei se selviä, kuin itse pelaamalla...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Wuchang: Fallen Feathers.
    Ei kaikkea tarvitsekaan käyttää saman pelaajan tai samalla hetkellä. Valinnanvara antaa kuitenkin mahdollisuuden kokeilla erilaisia...
  • Smusseli
    Joo, maximissa on kaikki kopukat. Monen monituista kertaa vain tuppaa silti käymään niin että heppa pillastuu, pukittaa ja laukkaa...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Ippenator's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    Henkilökohtaisesti kyseisessä pelissä on juuri aivan mestarillista tuo pelisuunnittelu. Ei ole jotain yhtä oikeaa tapaa rakentaa hahmoa...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to wopsu's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    No itemeitä on vaikka mitä, mut sit mitä oikeesti käytän on vaan tikari ja healttipullo, tai näin mulla + nyt temper, eli ns kolme...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Wuchang: Fallen Feathers.
    No itemeitä on vaikka mitä, mut sit mitä oikeesti käytän on vaan tikari ja healttipullo, tai näin mulla + nyt temper, eli ns kolme...
  • Strooper12
    Niin ja jos nyt ei tätä satu tietämään, niin hevonen kun hevonen on vähemmin säikky hässäkkätilanteissa kun on bondannut sen max levelille.
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Subi's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    En mä ole tässä ehkä 15 tunnin aikana kertaakaan kiinnittänyt huomiota että olis jotenkin rigged toi väistely tai hitboxit, en...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Wuchang: Fallen Feathers.
    Henkilökohtaisesti kyseisessä pelissä on juuri aivan mestarillista tuo pelisuunnittelu. Ei ole jotain yhtä oikeaa tapaa rakentaa hahmoa...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to wopsu's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Haha Haha.
    Niin, vaikka ihan tiedostettavista asioista puhuukin niin on tää kyllä enempi ku 2 tähteä mielestäni. Hyviä ideoita vaikka oonkin vähän...
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Death Stranding 2: On The Beach with Wow Wow.
    Joo teitä ei ollu koko pelin aikana ku ehkä joku 1 tai 2 pientä hikistä pätkää ja nekin jossain ihan random kohassa, entiiä oliko jopa...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Wuchang: Fallen Feathers.
    Aika jyrkkä ja mielenkiintoinen arvostelu. Ja erikoista kun täällä foorumilla ollaan aivan toista mieltä. Itse en ole peliä pelannut...
  • S
    Sansu reacted to Subi's post in the thread Wuchang: Fallen Feathers with Like Like.
    Arvostelun luin ja ei me olla ilmeisesti pelattu samaa peliä ollenkaan :D
Ylös Bottom