Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
wopsu
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Wuchang: Fallen Feathers
with
Like
.
Ei kaikkea tarvitsekaan käyttää saman pelaajan tai samalla hetkellä. Valinnanvara antaa kuitenkin mahdollisuuden kokeilla erilaisia...
30.07.2025
Ippenator
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
with
Like
.
Okei, kuulostaa hyvältä. Vaikka vähän ristiriitaista, kun mielipiteitä on aika moneen suuntaan. No ei se selviä, kuin itse pelaamalla...
30.07.2025
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
.
Okei, kuulostaa hyvältä. Vaikka vähän ristiriitaista, kun mielipiteitä on aika moneen suuntaan. No ei se selviä, kuin itse pelaamalla...
30.07.2025
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Ei kaikkea tarvitsekaan käyttää saman pelaajan tai samalla hetkellä. Valinnanvara antaa kuitenkin mahdollisuuden kokeilla erilaisia...
30.07.2025
Smusseli
vastasi viestiketjuun
Red Dead Redemption 2 -keskustelu
.
Joo, maximissa on kaikki kopukat. Monen monituista kertaa vain tuppaa silti käymään niin että heppa pillastuu, pukittaa ja laukkaa...
30.07.2025
Hulikopteri
reacted to
Ippenator's post
in the thread
with
Like
.
Henkilökohtaisesti kyseisessä pelissä on juuri aivan mestarillista tuo pelisuunnittelu. Ei ole jotain yhtä oikeaa tapaa rakentaa hahmoa...
30.07.2025
Hulikopteri
reacted to
wopsu's post
in the thread
with
Like
.
No itemeitä on vaikka mitä, mut sit mitä oikeesti käytän on vaan tikari ja healttipullo, tai näin mulla + nyt temper, eli ns kolme...
30.07.2025
wopsu
vastasi viestiketjuun
.
No itemeitä on vaikka mitä, mut sit mitä oikeesti käytän on vaan tikari ja healttipullo, tai näin mulla + nyt temper, eli ns kolme...
30.07.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Red Dead Redemption 2 -keskustelu
.
Niin ja jos nyt ei tätä satu tietämään, niin hevonen kun hevonen on vähemmin säikky hässäkkätilanteissa kun on bondannut sen max levelille.
30.07.2025
Ippenator
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
En mä ole tässä ehkä 15 tunnin aikana kertaakaan kiinnittänyt huomiota että olis jotenkin rigged toi väistely tai hitboxit, en...
30.07.2025
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Henkilökohtaisesti kyseisessä pelissä on juuri aivan mestarillista tuo pelisuunnittelu. Ei ole jotain yhtä oikeaa tapaa rakentaa hahmoa...
30.07.2025
Ippenator
reacted to
wopsu's post
in the thread
with
Haha
.
Niin, vaikka ihan tiedostettavista asioista puhuukin niin on tää kyllä enempi ku 2 tähteä mielestäni. Hyviä ideoita vaikka oonkin vähän...
30.07.2025
Remeded
reacted to
wopsu's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Wow
.
Joo teitä ei ollu koko pelin aikana ku ehkä joku 1 tai 2 pientä hikistä pätkää ja nekin jossain ihan random kohassa, entiiä oliko jopa...
30.07.2025
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
.
Aika jyrkkä ja mielenkiintoinen arvostelu. Ja erikoista kun täällä foorumilla ollaan aivan toista mieltä. Itse en ole peliä pelannut...
30.07.2025
S
Sansu
reacted to
Subi's post
in the thread
with
Like
.
Arvostelun luin ja ei me olla ilmeisesti pelattu samaa peliä ollenkaan :D
30.07.2025