Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
janneus
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Koska välillä pitää syödä ruokaakin
with
Like
.
Itse käytän vanhaa kunnon valurautapannua ja sitä ei kyllä missään nimessä saa pestä astianpesukoneessa.
06.10.2025
Jartza72
vastasi viestiketjuun
.
Itse käytän vanhaa kunnon valurautapannua ja sitä ei kyllä missään nimessä saa pestä astianpesukoneessa.
06.10.2025
rap
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Sama täällä, en ymmärrä miks joku ei halua päivittää win10--->win11 jos se on mahdollista. Omassa pelikoneessa ollut jo vuosia win11.
06.10.2025
Ippenator
reacted to
pelle's post
in the thread
Ei-niin-realistiset ajopelit
with
Like
.
Kyllä sen hinta aivan varmasti tippuu. Mä ostin ton heti just sen takia, koska olen varma, että vaikka muutaman kuukauden päästä online...
06.10.2025
janneus
vastasi viestiketjuun
.
Eikai mitään muuta kuin pinnoittamattomia teräspannuja/kattiloita suositella laitettavaksi astianpesukoneeseen. Toki itse en edes omista...
06.10.2025
janneus
reacted to
Strooper12's post
in the thread
with
Like
.
Paistohommiin Fiskarssin kovanaamoilla (yksi kasari ja yksi just tommonen 26-28cm) täällä mennään kun ne sentään vähän kestää lämpöä...
06.10.2025
Strooper12
vastasi viestiketjuun
.
Paistohommiin Fiskarssin kovanaamoilla (yksi kasari ja yksi just tommonen 26-28cm) täällä mennään kun ne sentään vähän kestää lämpöä...
05.10.2025
Strooper12
reacted to
janneus's post
in the thread
with
Like
.
En tiedä meneekö jo vähän aiheen vierestä, mutta minkälaisilla pannuilla jengi täällä kokkailee? Onko esimerkiksi Strooperilla käytössä...
05.10.2025
janneus
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla
with
Like
.
Ei, vaan suoraan vain ilmainen moninpeli peleihin, joista jo muutenkin maksetaan/maksettu. Se on yhä surkuhupaisaa että Fortniteä, mikä...
05.10.2025
H
Huttu
reacted to
Remeded's post
in the thread
Wuchang: Fallen Feathers
with
Like
.
Noni, vihdoin pääsi tämänkin läpi. Level loppubossia piestes oli 217, aikaa pelin parissa 260tuntia, josta voi helposti 100h leikata...
05.10.2025
BaDari
reacted to
henkka007's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Love
.
Ghost of yotei julkaistiin viimeinkin. Ghost of Tsushiman pelasin kesällä 2020 läpi ja siitä asti olen jatko-osaa odottanut. Sen verran...
05.10.2025
janneus
vastasi viestiketjuun
.
En tiedä meneekö jo vähän aiheen vierestä, mutta minkälaisilla pannuilla jengi täällä kokkailee? Onko esimerkiksi Strooperilla käytössä...
05.10.2025
L
Laama
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Clair Obscur: Expedition 33
with
Like
.
Lopputekstit rullailivat täälläkin ja kyllähän se vähän reilu 30 tuntia meni ihan mukavasti Expedition 33:n matkassa. Tunnelma on...
05.10.2025
Remeded
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Clair Obscur: Expedition 33
with
Like
.
Lopputekstit rullailivat täälläkin ja kyllähän se vähän reilu 30 tuntia meni ihan mukavasti Expedition 33:n matkassa. Tunnelma on...
05.10.2025
pelle
vastasi viestiketjuun
PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu
.
Auts. 0 / 3 tassua arvosanaksi. Tuo kyllä näytti jo trailerien perusteella aika kämäiseltä ja mun mielestä on tavallaan sopivaa kuinka...
05.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom