Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    No, ehkä hiukan tässä on Soulsimaista henkeä mukana. On tosiaan tuo staminapohjainen, haastavahko taistelu ainakin hardilla, ja sitten...
  • D
    Darks reacted to FleeingNevada's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    En näe yhteyttä Souls-peleihin ollenkaan. Muuten kaikki toimintapelit, joista löytyy stamina-mittari ja väistöliike, ovat Souls-tyylisiä.
  • Ippenator
    En nyt lähde tähän. Näin nyt kuitenkin koin aivan todella monen asian. Ei ole ihan pari asiaa ainoastaan. Ja en ole ainoa, joka on näin...
  • VanDamScum
    VanDamScum reacted to FleeingNevada's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    En näe yhteyttä Souls-peleihin ollenkaan. Muuten kaikki toimintapelit, joista löytyy stamina-mittari ja väistöliike, ovat Souls-tyylisiä.
  • HideoMiyamoto
    Pitihän se käydä vilkasee miten noi uudet asetukset vaikuttaa peliin ja täytyy sanoa että tuo quality mode ei kyllä itseä paljon...
  • Ulukai
    Se on muuten julkaistu! Tarkoitan tuota Agatha Christie - Death on the Nile -peliä, mistä on myös arvostelu julkaistu sivustollamme...
  • BaDari
    BaDari reacted to FleeingNevada's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
  • Mewna
    Tässäpä neljä hienoa biisiä, jotka on julkaistu viime aikoina! Kuuntelen itse enimmäkseen metallia, mut en ehkä sitä ihan perinteisintä...
  • batistuta
    batistuta reacted to shamaniac's post in the thread Laatusarjat televisiossa ja muualla with Like Like.
    Laittelen nyt lisää kun koko sarja katsottu, eli Alien: Earth. Kaikesta kritiikistäni huolimatta minä heittäisin tälle sarjalle...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Murdoc's post in the thread Red Dead Redemption 2 -keskustelu with Like Like.
    Joo itsekin pidän tästä kyllä ihan älyttömästi. IMO hienoin pelimaailma mitä on koskaan tehty. Tykkäsin myös pelin hitaasta temmosta ja...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Hulikopteri's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Nimenomaan. Ei tämä tunnu vanhentuneelta. Vaikkei tosiaan ole mitään ns. Uutta ja ihmeellistä. Mutta tarvitseeko ollakkaan? Tässä ovat...
  • S
    Laittelen nyt lisää kun koko sarja katsottu, eli Alien: Earth. Kaikesta kritiikistäni huolimatta minä heittäisin tälle sarjalle...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Nimenomaan. Ei tämä tunnu vanhentuneelta. Vaikkei tosiaan ole mitään ns. Uutta ja ihmeellistä. Mutta tarvitseeko ollakkaan? Tässä ovat...
  • B
    Bugiranne90 vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Enemmän tästä EA:n myynnistä Saudien johtamalle ryhmittymälle tulee mieleen Disney 20th Century Fox-osto. He eivät koske firma...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    En ihan itse pysty allekirjoittamaan tuota, että taistelu olisi vanhentunutta. Tai jos on niin sitten kaikki soulsbourne tyyliset...
Ylös Bottom