Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Juuberi
    Juuberi reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nyt sain itse jatkettua Tsushima ykköstä piiiitkän tauon jälkeen, ja olen nyt kyllä ihmetellyt, että miten ihmeessä jäi kesken näin...
  • Eliminaattori
    Eliminaattori vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Little Nightmares III testattu kaverin kanssa kaveripassin kautta. Se siis tarkoittaa, että lataamalla kaupasta kokeiluversion voi...
  • Z
    Zaccheus- reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Kolme kenttää kampanjaa pelannut ja voihan pyhä keskinkertaisuus. Ei tämä yllä edes lähelle bäfä 3 tai 4 tasoa. Sen lisäksi on niin...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Formula 1.
    Nico ajoi ylivoimaisella autolla, mutta samaan aikaan Lewis Hamiltonilla oli sama auto. Nico kisasi siis Hamiltonia vastaan, jonka takia...
  • koomikko
    koomikko reacted to Laama's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Kuulostaa muiden kommentit tutulta, reipas 30h takana ja vihdoin sain itseä niskasta kiinni ja etenin Oni tarinaa hitusen eteenpäin. Se...
  • T
    TommiR reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Kolme kenttää kampanjaa pelannut ja voihan pyhä keskinkertaisuus. Ei tämä yllä edes lähelle bäfä 3 tai 4 tasoa. Sen lisäksi on niin...
  • koomikko
    koomikko reacted to Strooper12's post in the thread Ghost of Yōtei with Haha Haha.
    Hehe, kyllä, nyt on virtual realityt kohillaan :D Eikä tartte edes pelikonetta :D mä aina välillä kanssa illalla sateessa kaupungin...
  • koomikko
    Vähän ihmettelen tuota Alien-efekti keskustelua. Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää parhaastakin CGI:stä, ettei se tietenkään ole aito...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
  • Pertsa69
    Vaikka ajatus "ennen kaikki oli paremmin" on aika kulunut, eikä yleensä edes pidä paikkaansa, niin minusta on alkanut tuntua että...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to R2zapiN's post in the thread Mafia: The Old Country with Like Like.
    Täälläkin meni peli läpi. Mafia sarjan tuorein osa parantaa edellisestä osasta ottamalla askeleen taakse, ja keskittymällä tiiviimpään...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Formula 1.
    Nico Rosberg ei ole tainnut ikinä ajaa Suomen lipun alla. Kyllä minä aina enemmän Bottasta kannustin kuin Rosbergia, vaikka taitaahan...
  • Remeded
    Remeded reacted to Strooper12's post in the thread Ghost of Yōtei with Haha Haha.
    Hehe, kyllä, nyt on virtual realityt kohillaan :D Eikä tartte edes pelikonetta :D mä aina välillä kanssa illalla sateessa kaupungin...
  • Remeded
    Remeded reacted to wopsu's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Onkohan jo 40h mittarissa ja vasta käärme silvottuna :D Tiiän vaa omasta kokemuksesta jos pelin läpäsee ni sen into lässähtää ja kaiken...
  • Ippenator
    Katsoin alkuperäisen Galactican ehkä vuosi sitten ja minulle se toimi edelleen. En pitänyt uuden version nihilismistä. Minusta...
Ylös Bottom