Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Juuberi
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Nyt sain itse jatkettua Tsushima ykköstä piiiitkän tauon jälkeen, ja olen nyt kyllä ihmetellyt, että miten ihmeessä jäi kesken näin...
11.10.2025
Eliminaattori
vastasi viestiketjuun
Viimeksi pelatut pelit
.
Little Nightmares III testattu kaverin kanssa kaveripassin kautta. Se siis tarkoittaa, että lataamalla kaupasta kokeiluversion voi...
11.10.2025
Z
Zaccheus-
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Kolme kenttää kampanjaa pelannut ja voihan pyhä keskinkertaisuus. Ei tämä yllä edes lähelle bäfä 3 tai 4 tasoa. Sen lisäksi on niin...
11.10.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Formula 1
.
Nico ajoi ylivoimaisella autolla, mutta samaan aikaan Lewis Hamiltonilla oli sama auto. Nico kisasi siis Hamiltonia vastaan, jonka takia...
11.10.2025
koomikko
reacted to
Laama's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Kuulostaa muiden kommentit tutulta, reipas 30h takana ja vihdoin sain itseä niskasta kiinni ja etenin Oni tarinaa hitusen eteenpäin. Se...
11.10.2025
T
TommiR
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Kolme kenttää kampanjaa pelannut ja voihan pyhä keskinkertaisuus. Ei tämä yllä edes lähelle bäfä 3 tai 4 tasoa. Sen lisäksi on niin...
11.10.2025
koomikko
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Haha
.
Hehe, kyllä, nyt on virtual realityt kohillaan :D Eikä tartte edes pelikonetta :D mä aina välillä kanssa illalla sateessa kaupungin...
11.10.2025
koomikko
reacted to
Haerski's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Vähän ihmettelen tuota Alien-efekti keskustelua. Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää parhaastakin CGI:stä, ettei se tietenkään ole aito...
11.10.2025
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
11.10.2025
Pertsa69
reacted to
Darth Vader's post
in the thread
with
Like
.
Vaikka ajatus "ennen kaikki oli paremmin" on aika kulunut, eikä yleensä edes pidä paikkaansa, niin minusta on alkanut tuntua että...
11.10.2025
Dragonfly
reacted to
R2zapiN's post
in the thread
Mafia: The Old Country
with
Like
.
Täälläkin meni peli läpi. Mafia sarjan tuorein osa parantaa edellisestä osasta ottamalla askeleen taakse, ja keskittymällä tiiviimpään...
11.10.2025
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Formula 1
.
Nico Rosberg ei ole tainnut ikinä ajaa Suomen lipun alla. Kyllä minä aina enemmän Bottasta kannustin kuin Rosbergia, vaikka taitaahan...
11.10.2025
Remeded
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Haha
.
Hehe, kyllä, nyt on virtual realityt kohillaan :D Eikä tartte edes pelikonetta :D mä aina välillä kanssa illalla sateessa kaupungin...
11.10.2025
Remeded
reacted to
wopsu's post
in the thread
Ghost of Yōtei
with
Like
.
Onkohan jo 40h mittarissa ja vasta käärme silvottuna :D Tiiän vaa omasta kokemuksesta jos pelin läpäsee ni sen into lässähtää ja kaiken...
11.10.2025
Ippenator
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
with
Like
.
Katsoin alkuperäisen Galactican ehkä vuosi sitten ja minulle se toimi edelleen. En pitänyt uuden version nihilismistä. Minusta...
11.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom