Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Miksei ostaisi? Makuasioita, kun toki ovat. Itse en osta ainakaan multiplayerin takia yhtäkään räiskintäpeliä. Co-op-pelaaminen voi...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Juurikin näin on itsellänikin käynyt ensinnäkin Ghost of Tsushiman kanssa, mutta myös useammankin viihdetuotteen kanssa vuosien...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Juuberi's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nämä on mielenkiintoisia juttuja. Joskus vain tapahtuu ainakin minulle niin, että tulee pelattua väärää peliä väärään aikaan. Joskus ei...
  • P
    Pellaaja97 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Tulipahan kampajan vedettyä läpi. Tämä kampanja ei kyllä jättänyt kauheasti jälkipolville kerrottavaa. Kampanjaa yritettiin viedä...
  • S
    shamaniac reacted to Gimble's post in the thread Uusi tietokone with Like Like.
    Kaivetaas tämä ketju pinnalle, jos joku muukin tekisi ympäristöteon ja antaisi vanhalle läppärille/Deskarille uuden elämän sen sijaan...
  • S
    shamaniac reacted to templar's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Ninja Gaiden: Ragebound Johan yllätti kuinka kova peli on kyseessä, en olisi arvannut että potentiaalinen GOTY ehdokas on kuitenkin...
  • S
    shamaniac reacted to Eliminaattori's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Little Nightmares III testattu kaverin kanssa kaveripassin kautta. Se siis tarkoittaa, että lataamalla kaupasta kokeiluversion voi...
  • Mossy
    Mossy vastasi viestiketjuun Kysy mitä vain -ketju.
    Voi olla tyhmä kysymys, mutta kysyn silti. Olen ennen käyttänyt elektroniikkalaitteiden puhdistuksessa palamatonta paineilmaa, mutta nyt...
  • Juuberi
    Juuberi reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Juurikin näin on itsellänikin käynyt ensinnäkin Ghost of Tsushiman kanssa, mutta myös useammankin viihdetuotteen kanssa vuosien...
  • N
    Nelson23 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Ei oo tarkoitus olla mitenkään ilkeä, mut ostaako joku näitä Battlefieldejä tai CoDeja yksinpelin takia? Tulee vähän sellanen fiilis...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
  • Poro24
    Poro24 reacted to Juuberi's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Nämä on mielenkiintoisia juttuja. Joskus vain tapahtuu ainakin minulle niin, että tulee pelattua väärää peliä väärään aikaan. Joskus ei...
  • C
    casanova vastasi viestiketjuun Palautteet foorumin toiminnasta.
    Joku jo mainitsikin, joten Etsitään Peliseuraa viestiketju olisi hieno homma. Alle peli/alustakohtainen osio, joka pysyisi jollakin...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Juuberi's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
  • Juuberi
    Juuberi vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
Ylös Bottom