Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Juri
    Juri reacted to templar's post in the thread Final Fantasy (keskustelua pelisarjasta) with Like Like.
    Oh crap! Noh Dissidian osalta ei oikein osaa olla pettynyt enää. Silti vähän harmittaa kun originaalit PSP:lle julkaistut Dissidiat on...
  • Dark3
    Dark3 vastasi viestiketjuun Formula 1.
    En kannustanut kumpaakaan. Bottas on niin mitäänsanomaton persoona ja Rosberg hirveen ylimielinen joka tykkäs tyrkätä muut radalta pois...
  • Remeded
    Remeded reacted to Darks's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Vähän sitä mieltä että noita täysiä pisteitä jaetaan nykyään vähä turhan herkästi. Tämäkö muka on peli joka hipoo täydellisyyttä? No ei...
  • JLunen
    JLunen reacted to shamaniac's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Tätä olin itsekin kirjoittamassa mutta tässäpä tämä jo oli. Jossain oli täyden pisteen peleistä kuvailu että "malliesimerkki", mikä on...
  • Dragonfly
    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsitykseni mukaan kyseessä on hyvin perinteinen Remake/Remaster alkuperäisestä pelistä. Eli sama...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Uusi tietokone.
    Jos vielä oman mielipiteeni heitän koneostoksista, niin en ostaisi nykyään uutta konetta ollenkaan. Niin paljon on käytettyjä...
  • S
    shamaniac reacted to Gimble's post in the thread Uusi tietokone with Like Like.
    Joo, nimenomaan näin pääs käymään. Tein ysärin lopussa lopputyöni tästä aiheesta miten tietkooneiden suorituskyky nousi siihen aikaa ja...
  • S
    Oliko tuo Until Dawn joku uusi versio, jonka kautta voisi olla syytä säilyttää myös PS4-versio?
  • S
    shamaniac reacted to Dragonfly's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Pitkästä aikaa uusia PS5 pelejä hyllyyn. Molemmat heräteostoksia Prismasta, kun hinnat olivat niin sopivat. Edelleen jokaisen...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Silent Hill f.
    Tätä olin itsekin kirjoittamassa mutta tässäpä tämä jo oli. Jossain oli täyden pisteen peleistä kuvailu että "malliesimerkki", mikä on...
  • S
    shamaniac reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Silent Hill f with Like Like.
    Itsellä ei ole tämän pelin kanssa mitään niin isoja ongelmia ettenkö ymmärtäisi täysiä pisteitä, en ehkä itse antaisi ihan täysiä...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Kingdom Come: Deliverance II.
    Tuo työn teko ja eläminen pelissä on juuri niitä juttuja, joita en ole jaksanut harrastaa, en edes KCD:ssa. Sen verran lähinnä että saa...
  • S
    shamaniac reacted to koomikko's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    Vasaraa tuli taas kilkuteltua suunnilleen 19 tunnin editse. Tämä viimeisin delsu vie ottoisä-Martinin jalanjäljille oman sepänpajan...
  • S
    Pitäs Jos ei riittänyt Ai niin, tämä jäi pois.
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to Dragonfly's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Pitkästä aikaa uusia PS5 pelejä hyllyyn. Molemmat heräteostoksia Prismasta, kun hinnat olivat niin sopivat. Edelleen jokaisen...
Ylös Bottom