Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Saanko kysyä, että mikä tuossa gunplayssä on vialla? Itse koetin 2042 pelata BF6 nälkään betan jälkeen ja ei vaan pystynyt, kun oli niin...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Dark3's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
  • K
    kalakanto reacted to P33RO's post in the thread Little Nightmares with Like Like.
    Itsekseni pelasin ja eipä tuo toinen pelaaja tuonut tarinaan mitään lisää. Enemmän oli AI-hahmo tiellä ja pulmat olivat todella...
  • Z
    Zaccheus- reacted to Jar's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Mitä enemmän mä tuota pelaan sitä vähemmän siitä pidän. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti pelin gunplay. Taidan siirtyä takas 2042:n...
  • S
    shamaniac reacted to P33RO's post in the thread Laatusarjat televisiossa ja muualla with Like Like.
    Netflixin Splinter Cell -sarja oli yllättävän hyvä, vaikka olikin pääasiassa suoraa toimintaa. Hienosti animoitu, brutaali ja...
  • S
    shamaniac reacted to P33RO's post in the thread Little Nightmares with Like Like.
    Itsekseni pelasin ja eipä tuo toinen pelaaja tuonut tarinaan mitään lisää. Enemmän oli AI-hahmo tiellä ja pulmat olivat todella...
  • nothing
    Noniin, nyt se lähti tulemaan. Ooh. Onneks otin pikakuljetuksen :cool:
  • S
    shamaniac reacted to Retski's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Mapit on kyllä aika sokkeloisia ja ahtaita, mutta mun mielestä conquest on ollut aina sitä samaa munaravia lipulta toiselle. Vaatisi...
  • S
    shamaniac reacted to janneus's post in the thread Xbox Elite & muut vastaavat -ohjaimet with Like Like.
    Eilen kun aloin pelaamaan niin harmistukseni huomasin ettei Elite 2:n LB oikein meinannut sanoa enää mitään. Sai sormi valkoisena painaa...
  • S
    shamaniac reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Kannattaa tosiaan arvostaa terveyttä ja toimintakykyä niin kauan kuin sitä riittää. Elämässä on lähes kaikilla kuitenkin sellainen...
  • S
    shamaniac reacted to Dark3's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
  • Pajavasara
    Pajavasara reacted to Juan Veka's post in the thread Metro Exodus with Like Like.
    Ei jokseenkaan nappaa tämä, jossain kalastushökkelissä ja näkyvyys lampun kanssa n.20cm (toivottavasti ei "tunnelmalla" tätä...
  • Eliminaattori
    Eliminaattori reacted to Ac3way's post in the thread NHL 26 with Like Like.
    Se on mitä kokeillut eri pelimuotoja niin aika eri sliderit niistä löytyy ja ennenkaikkea maalivahdeista saa aivan eri kokemuksia...
  • Eliminaattori
    Eliminaattori vastasi viestiketjuun NHL 26.
    Kiitos kattavasta palautteestasi Ac3way! Mukava lukea myös toisen näkökulman kautta asioita. Jäähyistä olisin voinut mainita, nyt se jäi...
  • koomikko
    koomikko reacted to Strooper12's post in the thread Death Stranding 2: On The Beach with Like Like.
    Ostin tommossen Q-pid kaulakorurihkaman tuonne tulevaan mancaveen koristeeksi. Edes ajatellut että onko noilla käkkyröillä mitään...
Ylös Bottom