Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Battlefield 6
.
Saanko kysyä, että mikä tuossa gunplayssä on vialla? Itse koetin 2042 pelata BF6 nälkään betan jälkeen ja ei vaan pystynyt, kun oli niin...
16.10.2025
Dragonfly
reacted to
Dark3's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
16.10.2025
K
kalakanto
reacted to
P33RO's post
in the thread
Little Nightmares
with
Like
.
Itsekseni pelasin ja eipä tuo toinen pelaaja tuonut tarinaan mitään lisää. Enemmän oli AI-hahmo tiellä ja pulmat olivat todella...
16.10.2025
Z
Zaccheus-
reacted to
Jar's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Mitä enemmän mä tuota pelaan sitä vähemmän siitä pidän. Mua ärsyttää ihan suunnattomasti pelin gunplay. Taidan siirtyä takas 2042:n...
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
P33RO's post
in the thread
Laatusarjat televisiossa ja muualla
with
Like
.
Netflixin Splinter Cell -sarja oli yllättävän hyvä, vaikka olikin pääasiassa suoraa toimintaa. Hienosti animoitu, brutaali ja...
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
P33RO's post
in the thread
Little Nightmares
with
Like
.
Itsekseni pelasin ja eipä tuo toinen pelaaja tuonut tarinaan mitään lisää. Enemmän oli AI-hahmo tiellä ja pulmat olivat todella...
16.10.2025
nothing
reacted to
ScorpioN's post
in the thread
PC-käsikonsolit, Steam Deck, ROG Xbox Allyt ja muut vastaavat.
with
Like
.
Noniin, nyt se lähti tulemaan. Ooh. Onneks otin pikakuljetuksen :cool:
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Retski's post
in the thread
Battlefield 6
with
Like
.
Mapit on kyllä aika sokkeloisia ja ahtaita, mutta mun mielestä conquest on ollut aina sitä samaa munaravia lipulta toiselle. Vaatisi...
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
janneus's post
in the thread
Xbox Elite & muut vastaavat -ohjaimet
with
Like
.
Eilen kun aloin pelaamaan niin harmistukseni huomasin ettei Elite 2:n LB oikein meinannut sanoa enää mitään. Sai sormi valkoisena painaa...
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Kannattaa tosiaan arvostaa terveyttä ja toimintakykyä niin kauan kuin sitä riittää. Elämässä on lähes kaikilla kuitenkin sellainen...
16.10.2025
S
shamaniac
reacted to
Dark3's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Ketuttaa edistyvä sairaus, joka on tullut siihen pisteeseen ettei tää kovin mukavaa enää oo. Tuli aiemmin kirjotettua et olin viikon...
16.10.2025
Pajavasara
reacted to
Juan Veka's post
in the thread
Metro Exodus
with
Like
.
Ei jokseenkaan nappaa tämä, jossain kalastushökkelissä ja näkyvyys lampun kanssa n.20cm (toivottavasti ei "tunnelmalla" tätä...
16.10.2025
Eliminaattori
reacted to
Ac3way's post
in the thread
NHL 26
with
Like
.
Se on mitä kokeillut eri pelimuotoja niin aika eri sliderit niistä löytyy ja ennenkaikkea maalivahdeista saa aivan eri kokemuksia...
16.10.2025
Eliminaattori
vastasi viestiketjuun
NHL 26
.
Kiitos kattavasta palautteestasi Ac3way! Mukava lukea myös toisen näkökulman kautta asioita. Jäähyistä olisin voinut mainita, nyt se jäi...
16.10.2025
koomikko
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Death Stranding 2: On The Beach
with
Like
.
Ostin tommossen Q-pid kaulakorurihkaman tuonne tulevaan mancaveen koristeeksi. Edes ajatellut että onko noilla käkkyröillä mitään...
16.10.2025
Foorumi
Uudet
Bottom