Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Sun telkkari tukee 120hz (ainakin AI:n mielestä) niin siksi se toimii 60fps qualityssä. Näin sanottiin myös tuossa df videolla.
  • P
    Pellaaja97 reacted to Murdoc's post in the thread Battlefield 6 with Like Like.
    Tässä pitäis aivan ehdottomasti olla joku practise range missä saisi rauhassa opetella lentämään noilla vehkeillä. Vähän turhauttavaa...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Tässä pitäis aivan ehdottomasti olla joku practise range missä saisi rauhassa opetella lentämään noilla vehkeillä. Vähän turhauttavaa...
  • P
    Pellaaja97 vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Hyökkäys helikopteri on osaavissa käsissä kyllä järjettömän tehokas kampe. Lisäksi näiden helien alasampuminen on mielestäni suht...
  • John Smith
    Itse olen taas huomannut, että jos pelaa pelkästään korkeiden keskiarvojen pelejä, niin siinä palaa aika nopeasti loppuun, koska...
  • C
    Cyrus1 reacted to shamaniac's post in the thread Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 with Like Like.
    Itsellä ei ainakaan mitkään hälytyskellot soi sen enempää kuin normaalistikaan. Ainahan sitä tulee jokaisen pelin kohdalla katsottua...
  • C
    Cyrus1 reacted to Haerski's post in the thread Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 with Like Like.
    Itse olen taas huomannut, että jos pelaa pelkästään korkeiden keskiarvojen pelejä, niin siinä palaa aika nopeasti loppuun, koska...
  • C
    Jos olisin uskonut vain arvosanoja, olisin missannut monta itselleni tärkeää peliä. Joku arvosteluissa 60 saanut peli voi iskeä itseeni...
  • BaDari
    Mähän en missään vaiheessa ole sanonut ettenkö antaisi myös niille peleille mahdollisuutta. Koko keskustelu lähti liikkeelle siitä, kun...
  • Subi
    Mähän en missään vaiheessa ole sanonut ettenkö antaisi myös niille peleille mahdollisuutta. Koko keskustelu lähti liikkeelle siitä, kun...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to Murdoc's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Kyllä mutta olettaa voisi, että uudet multiplatterit tulee myös Switch 2 suoraan. Toki jos haluaa vanhoja pelejä pelata niin sitten toki...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to J.Sunderland's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Kun alunperin kirjoitit, että jos kannettavaa pitäisi ostella multiplatform käyttöön, niin mieluummin SteamDeck, mutta kyllähän Switch 2...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Kyllä mutta olettaa voisi, että uudet multiplatterit tulee myös Switch 2 suoraan. Toki jos haluaa vanhoja pelejä pelata niin sitten toki...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Kun alunperin kirjoitit, että jos kannettavaa pitäisi ostella multiplatform käyttöön, niin mieluummin SteamDeck, mutta kyllähän Switch 2...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland reacted to Murdoc's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Ehkä vähän hassua vertailla Switch 2 tehtyä peliä ja Switch 1 tehtyä peliä. Veikkaan, eträ jos tuosta Witcheristä tehtäisiin Switch 2...
Ylös Bottom