Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Murdoc reacted to wopsu's post in the thread Arc Raiders with Like Like.
    Kyllä mielestäni olin laittanu! Se nyt on ihan ehdoton, mitää järkeä pelaa tateilla hiiriä vastaan :D Hyvä fiilis jäi ensitesteistä...
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
    Todellakin kiinnostaa uusi ralli peli. Näyttää hyvältä ja lupaavalta. Vaikka konsolille tulossa (2026?) niin tämä kyllä taitaa mennä...
  • Retski
    Retski reacted to Ac3way's post in the thread Konsolirallipelit with Like Like.
    Erittäin hyvälle vaikuttaa, että edes joku yrittää tehdä uuttaa rallipeliä vähän vakavissaan. Varmasti niitä arcaderalleja kuitenkin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Ippenator's post in the thread God Of War: Ragnarök with Like Like.
    Itselläni ei vaan lähde tämä kyllä ollenkaan. Parikymmentä tuntia yhteensä pelannut muutaman vuoden aikana, ja ei vaan jaksa paria...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
    Erittäin hyvälle vaikuttaa, että edes joku yrittää tehdä uuttaa rallipeliä vähän vakavissaan. Varmasti niitä arcaderalleja kuitenkin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to tukholma's post in the thread Konsolirallipelit with Like Like.
    Mitä mieltä uudesta Asetto Corsa rallipelistä? No joo, vähän vielä on tietoja pelistä mutta itse ainakin innoissaan.
  • Ac3way
    Assetto Corsa Rally:n 1.0 julkkaripäivää ei ole tiedoissa, mutta Supernova Gamesin puolelta on vahvistettu konsoleillekin tulo...
  • JLunen
    JLunen reacted to tukholma's post in the thread Konsolirallipelit with Like Like.
    Mitä mieltä uudesta Asetto Corsa rallipelistä? No joo, vähän vielä on tietoja pelistä mutta itse ainakin innoissaan.
  • JLunen
    JLunen reacted to Poro24's post in the thread Alan Wake II with Like Like.
    Alkaa huomaamatta olemaan jo kaksi vuotta pelin julkaisusta. Kehoitankin kokemaan tämän uudelleen! Itellä ollut töissä melkoista...
  • JLunen
    JLunen reacted to pelle's post in the thread Alan Wake with Like Like.
    Ellen väärin muista niin ihan alunperin ykkösen piti olla jopa open world peli.
  • JLunen
    Assetto Corsa Rally:n 1.0 julkkaripäivää ei ole tiedoissa, mutta Supernova Gamesin puolelta on vahvistettu konsoleillekin tulo...
  • T
  • T
    tukholma vastasi viestiketjuun Konsolirallipelit.
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun God Of War: Ragnarök.
    Itselläni ei vaan lähde tämä kyllä ollenkaan. Parikymmentä tuntia yhteensä pelannut muutaman vuoden aikana, ja ei vaan jaksa paria...
  • karpaasi
    karpaasi reacted to Tikiti's post in the thread God Of War: Ragnarök with Like Like.
    Mikähän homma kyseessä? Super Bowlissa tiedotetaan enemmän.
Ylös Bottom